Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2006, 19:37
Monika
Monika is offline
Ik heb al 9 maand 'iets' met een jongen die al een vriendin heeft. Eerst wist ik dit niet,ik had al paar keer met hem geslapen en was ondertussen stapelverliefd (en hij zogezegd ook op mij) ,tot ik erachterkwam dat hij een vaste vriendin had verzwegen voor me. Na 2 maand lang vol te houden niet meer met m te slapen heb ik dat uiteindelijk toch weer gedaan (ja,liefde is blind,stekeblind) . Nu voel ik me schuldig tegenover dat meisje (ja en terecht,
please spare me the 'dat doe je niet,wat je hebt gedaan is onfatsoenlijk je moet het dr nu meteen gaan vertellen'-shit ,ik weet het,ik zou dit vroeger mischien ook gezegd hebben. Liefde voor hem is enigzins over (maar heb nog enigzins wat met hem,ik heb m nodig voor bepaalde redenen die er hier even niet toe doen). Nu dacht ik dat zijn vriendin dit ondertussen zou doorhebben (al z'n vrienden en deel van z'n familie weet het zelfs) maar dit is niet het geval. Ik durf het haar niet rechtuit te vertellen,ze zou nogal razend kunnen worden of me niet geloven (die jongen is zodanig manipulatief en zij zodanig naïf dat hij dr makkelijk zou kunnen laten geloven dat ik lieg,zelfs als de bewijzen zwart op wit zijn+ het is niet de persoon waarmee je ruzie wilt hebben). Nu wil ik het haar toch duidelijk maken op een andere manier,dat ze het doorheeft,niet weet dat het van mij komt (en hij dus ook niet) T'is een lief meisje en kheb te doen emt haar.Weet iemand hoe ik haar dit duidelijk kan maken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-03-2006, 19:52
Roos
Roos is offline
Waarom zou je je mengen in die relatie?
En als hij niet met jou vreemdgaat,gaat -ie wel met iemand anders vreemd.

Ik zou me er niet mee bemoeien als ik in jouw situatie zat.
Oud 25-03-2006, 20:02
Monika
Monika is offline
hij heeft dr ondertussen ook nog met 4 anderen bedrogen (maar dan niet op vaste basis) en hij doet verschrikkelijk respectloos tegenover haar achter dr rug om. Hij heeft al serieus met meerdere meisjes hun voeten gespeeld (in het begin ook met de mijne en ik heb er echt vreselijk van afgezien) en ik vind dat hij echt verdient om tegen de lamp te lopen. Bovendien vind ik het echt verschrikkelijk voor dat meisje dat iedereen achter haar rug om het weet maar niemand het haar vertelt.Zal ze zich later dubbel bedrogen voelen als ze zelf moet ontdekken hoe hij is in een veel later stadium van hun relatie en niemand haar dit eerder heeft gezegd.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 20:03
Roos
Roos is offline
Nou dan zou ik het gewoon tegen dat meisje zeggen. En niet heel moeilijk via via ofzo.
Als ze je niet gelooft heeft ze pech, maar het zal haar wel aan het denken zetten.
Oud 25-03-2006, 20:09
Monika
Monika is offline
ik kan het niet vertellen aan dr,anders weet hij dat et van mij komt,en hij heeft nogal invloed in m'n omgeving dus kan dit echt niet
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 21:21
Verwijderd
Je maakt het zo wel heel erg vaag en moeilijk allemaal, dat snap je zelf ook wel toch? Kan me alleen niet voorstellen dat er iets is waarbij je hem zó onzettend verschrikkelijk nodig hebt dat het dramatische gevolgen zou hebben als hij erachter komt dat jij het haar duidelijk wil maken. Ik had me in de eerste plaats niet eens in deze positie laten zetten...
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 21:23
Lelle_*
Lelle_* is offline
Ik zou niet willen omgaan met een jongen die zo met meisjes omgaat.
Je bent niet de eerste met wie hij vreemdgaat. Ik zou me er niet mee inlaten. En als ik er dan toch een punt achter zet, meteen haar even inlichten.
Oud 25-03-2006, 21:24
Nictel
Nictel is offline
Maar umm wat is zijn mening in dit alles? Ik bedoel waarom heeft hij de relatie zelf met haar nog niet verbroken?

Het lijkt mij er op dat hij het gewoon leuk vind om lekker met meerdere meisjes tegerlijkertijd wat te hebben.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 22:04
Monika
Monika is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 25-03-2006 @ 22:21 :
Ik had me in de eerste plaats niet eens in deze positie laten zetten...
dat zou ik ook gezegd hebben vroeger. Maar je hoeft geen dom naïf wicht te zijn om in dit soort situaties terecht te komen. Enkel de verkeerde personen tegen het lijf lopen en er verliefd op worden.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 22:11
Monika
Monika is offline
Citaat:
Nictel schreef op 25-03-2006 @ 22:24 :
Maar umm wat is zijn mening in dit alles? Ik bedoel waarom heeft hij de relatie zelf met haar nog niet verbroken?

Het lijkt mij er op dat hij het gewoon leuk vind om lekker met meerdere meisjes tegerlijkertijd wat te hebben.
goed dat hij dat gewoon leuk vind. Voor mijn part mag hij zich te pletter neuken met gelijk wie,ik vind gewoon dat hij daar eerlijk moet over zijn. Gewoon omdat je zonodig wilt neuken een meisje belazeren vind ik niet kunnen.
Hij heeft de relatie met haar nog niet verbroken omdat hij 'iets vast' nodig had'. Ze is ouder dan mij, heeft een job,een auto,etc. Ze 'past in het plaatje' denk ik.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 22:15
Nictel
Nictel is offline
Citaat:
Monika schreef op 25-03-2006 @ 23:11 :
goed dat hij dat gewoon leuk vind. Voor mijn part mag hij zich te pletter neuken met gelijk wie,ik vind gewoon dat hij daar eerlijk moet over zijn. Gewoon omdat je zonodig wilt neuken een meisje belazeren vind ik niet kunnen.
Hij heeft de relatie met haar nog niet verbroken omdat hij 'iets vast' nodig had'. Ze is ouder dan mij, heeft een job,een auto,etc. Ze 'past in het plaatje' denk ik.
Auto is altijd meegenomen En een job betekent dat ze lekker alles kan betalen En dan ook nog andere kunnen neuken! Beter kan het toch niet! Natuurlijk moet je iets vast hebben, is goed voor je imago!

Kort gezegd het is een klootzak!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 22:29
Iduna
Iduna is offline
Ik ben benieuwd naar die redenen waarom je hebt nu nog nodig hebt..

Omdat jij je schuldig voelt, wil je het haar vertellen, ja. Dat zou fijn zijn voor je geweten, maar de vraag is alleen of het wel zo'n goed idee is om je met hun relatie te bemoeien, aangezien je aangeeft dat hij 'iemand is waar je geen ruzie mee moet krijgen'..
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 22:38
Monika
Monika is offline
klopt. Maar met het feit dat hij een klootzak is heb ik leren omgaan. Ik weet hoe hij in elkaar zit en kan er mee omgaan doordat ik niet meer verliefd ben op hem en hij zo niet meer op m'n gevoel kan werken. Ergens heb ik hem graag,op het eerste zicht is het een zalige kerel. Gewoon in de omgang is hij erg leuk,pas als je dieper gaat kijken en hem beter leert kennen merk je hoe een lul hij eigenlijk is.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 22:40
Monika
Monika is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 25-03-2006 @ 23:29 :
Ik ben benieuwd naar die redenen waarom je hebt nu nog nodig hebt..

Omdat jij je schuldig voelt, wil je het haar vertellen, ja. Dat zou fijn zijn voor je geweten, maar de vraag is alleen of het wel zo'n goed idee is om je met hun relatie te bemoeien, aangezien je aangeeft dat hij 'iemand is waar je geen ruzie mee moet krijgen'..

daarom net dat ik het niet zomaar wil vertellen. Ik wil ervoor zorgen dat zij het 'toevallig' ontdekt,maar ik wil dat 'toevallige' een beetje forceren.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 10:23
Verwijderd
Citaat:
Monika schreef op 25-03-2006 @ 23:04 :
dat zou ik ook gezegd hebben vroeger. Maar je hoeft geen dom naïf wicht te zijn om in dit soort situaties terecht te komen. Enkel de verkeerde personen tegen het lijf lopen en er verliefd op worden.
Dat zijn jouw eigen woorden, dom naïef wicht... Maar goed, dan alsnog zou ik me niet in die positie hebben laten plaatsen. Jammer dan dat ik verliefd ben, maar daar zou ik gewoon niet aan mee werken.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 10:46
Verwijderd
wanneer gaan mensen zich eens realiseren dat al het drama waar ze mee zitten mede door henzelf is veroorzaakt?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 11:08
Monika
Monika is offline
jaja,ik weet dat ik het anders had moeten aanpakken en zo'n dingen,shit happens. Ik heb dit nooit zo gewild en heb nooit bewust gezegd 'ooh laat ik mezelf eens heerlijk in de problemen werken' Het is gewoon gebeurd. En of ik daar nu mijn aandeel in heb of niet doet er niet toe,want het is nu eenmaal allemaal gebeurd. Het is compleet menselijk dat zo'n dingen gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 11:11
Lelle_*
Lelle_* is offline
Citaat:
Monika schreef op 25-03-2006 @ 23:04 :
Dat is wel waar, maar als je merkt hoe de vork in de steel zit kun je er altijd nog een eind aan maken. voor mezelf zou ik dat zeker doen.
Oud 26-03-2006, 11:30
Monika
Monika is offline
ik wil er ook een eind aan maken,maar dat ligt me erg moeilijk. de eerste reden (de reden waarom ik m nodig heb) kan ik hier niet plaatsen anders zouden mensen die me kennen kunnen weten wie ik ben,en dat wil ik vermijden (dit probleem zal binnen 2 maand opgelost zijn,dus dan zal ik m niet meer echt 'nodig' hebben)
de 2e reden is dat ik m (ondanks verdwenen verliefdheid) zou missen,hoe vreemd dat ook klinkt. Ik heb een band opgebouwd met zijn vrienden ook,mensen die ik ook zou moeten missen.Ik kan me gewoon niet losmaken ervan maar ik zit met een heel dubbel gevoel tegenover hem (en hij ook tegenover mij heb ik de indruk,het ene moment praat hij over een relatie,het andere moment beweert hij weer 'niet de juiste jongen voor mij' te zijn) Ik wil ondertussen geen relatie meer omdat ik hem niet vertrouw en 'amuseer' me gewoon met hem. We gaan samen weg,hangen wat rond en slapen met elkaar en doen alles wat je in een normale relatie ook doet, op het eerste zicht lijkt dat oke,maar uiteindelijk zit het me nog altijd dwars dat hij zo heeft gelogen,en nu nog steeds tegen anderen zo liegt,omdat ik weet hoe kapot je van zoiets kan zijn. Het lijkt oke (althans,hij denkt dat het oke is) maar voor mij voelt het ergens fake.

Laatst gewijzigd op 26-03-2006 om 11:33.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 12:36
Clumsy
Clumsy is offline
Citaat:
Monika schreef op 26-03-2006 @ 12:30 :
ik wil er ook een eind aan maken...

...maar uiteindelijk zit het me nog altijd dwars dat hij zo heeft gelogen,en nu nog steeds tegen anderen zo liegt,omdat ik weet hoe kapot je van zoiets kan zijn. Het lijkt oke (althans,hij denkt dat het oke is) maar voor mij voelt het ergens fake.
Meid wat let je? Ik snap dat het moeilijk is om ermee te stoppen als je verliefd bent maar bovenstaande zegt toch al genoeg? Bovendien kan je er denk ik beter nu mee kappen dan nog veel later want volgens mij wordt dit geen levenslange relatie, je maakt het voor je zelf al een stuk makkelijker als je er nu mee stopt.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 12:42
Yerli
Yerli is offline
Citaat:
Clumsy schreef op 26-03-2006 @ 13:36 :
Meid wat let je? Ik snap dat het moeilijk is om ermee te stoppen als je verliefd bent maar bovenstaande zegt toch al genoeg? Bovendien kan je er denk ik beter nu mee kappen dan nog veel later want volgens mij wordt dit geen levenslange relatie, je maakt het voor je zelf al een stuk makkelijker als je er nu mee stopt.
Dit schreef ze eerder in een post van haar. Ze is dus niet verliefd.

Citaat:
Monika schreef op 25-03-2006 @ 23:38 :
Ik weet hoe hij in elkaar zit en kan er mee omgaan doordat ik niet meer verliefd ben op hem en hij zo niet meer op m'n gevoel kan werken. Ergens heb ik hem graag,op het eerste zicht is het een zalige kerel. Gewoon in de omgang is hij erg leuk,pas als je dieper gaat kijken en hem beter leert kennen merk je hoe een lul hij eigenlijk is.
Na wat ik over hem heb gelezen is hij inderdaad een lul. En ja, als je het contact verbreekt zul je hem misschien wel missen, maar daar kom je denk ik wel overheen.
Oud 26-03-2006, 12:51
Gothic
Gothic is offline
stuur haar een anoniem briefje... heel laf, wel effectief.
Oud 26-03-2006, 13:19
I C U
I C U is offline
Citaat:
Gothic schreef op 26-03-2006 @ 13:51 :
stuur haar een anoniem briefje... heel laf, wel effectief.
Twijfel is gezaaid, het zal zijn werk doen. Tadaaa, ben je daar ook weer vanaf.
Oud 27-03-2006, 13:25
Al Murphy
Al Murphy is offline
Ik vind dat het helemaal niet aan jou is om je met die andere relatie te moeien. Het hele verhaal vind ik trouwens nogal een groot domme-kip-gehalte hebben.
Als je je ex 'echt' nog ergens voor nodig hebt, en ik neem aan dat het niet gaat om de schijn op een trouwfeest van gezamelijke vrienden nog even op te houden (alhoewel, ik zou nergens meer van versteld staan), ben je sowieso fout bezit.

Eerst en vooral, waar ben je mee bezig als je ten allen prijze een relatie met een lul/klootzak wil ophouden, als je hem zijn pleziertjes wil blijven geven, en als je ook nog eens andere mensen in het geniep wil gaan manipuleren en ruzie stoken?
Oud 27-03-2006, 13:57
Clumsy
Clumsy is offline
Citaat:
Yerli schreef op 26-03-2006 @ 13:42 :
Dit schreef ze eerder in een post van haar. Ze is dus niet verliefd.

Na wat ik over hem heb gelezen is hij inderdaad een lul. En ja, als je het contact verbreekt zul je hem misschien wel missen, maar daar kom je denk ik wel overheen.
Je hebt gelijk. Wat jij zegt dan
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-03-2006, 14:57
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Citaat:
Monika schreef op 25-03-2006 @ 20:37 :
die jongen is zodanig manipulatief...
volgens mij wordt je zelf gemanipuleerd....
Oud 27-03-2006, 20:39
Monika
Monika is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 27-03-2006 @ 15:57 :
volgens mij wordt je zelf gemanipuleerd....
trying not to. als het gebeurt ben ik me er dan tenminste al bewust van,zij niet.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 20:40
Monika
Monika is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 27-03-2006 @ 14:25 :
Ik vind dat het helemaal niet aan jou is om je met die andere relatie te moeien.
Ik vind van wel. Ik zit er voor genoeg tussen. Ik ken haar,aangezien hij het lef heeft ons zomaar naast elkaar te zetten op feestjes.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 20:47
Nictel
Nictel is offline
Citaat:
Monika schreef op 27-03-2006 @ 21:40 :
Ik vind van wel. Ik zit er voor genoeg tussen. Ik ken haar,aangezien hij het lef heeft ons zomaar naast elkaar te zetten op feestjes.
Daar blijkt dus al uit hoe die probeert te kijken hoe ver hij kan gaan en in hoeverre jullie lekker onder zijn duim zitten dat er geen woord zal worden gewisseld over hem.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 20:58
Monika
Monika is offline
Citaat:
Nictel schreef op 27-03-2006 @ 21:47 :
Daar blijkt dus al uit hoe die probeert te kijken hoe ver hij kan gaan en in hoeverre jullie lekker onder zijn duim zitten dat er geen woord zal worden gewisseld over hem.
laat ik niet zomaar gebeuren. geef zo nu en dan paar venijnige opmerkingen onder water naar hem toe die zij niet opmerkt. Weet hij ook wat ik er van vind. Zie je hem eventjes ongemakkelijk worden,bang dat ik meer zou zeggen mischien

Laatst gewijzigd op 27-03-2006 om 21:01.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten