Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2006, 00:39
niekiepower
niekiepower is offline
Hoi, ik heb een enorme stommiteit begaan en die wil ik graag met jullie delen en misschien kan iemand me dan ook nog een beetje advies geven over het een en ander.

Dinsdag komt er bij mij een jongen langs uit het buitenland die ik heeeeeeeeeel erg leuk vind, echt heel. We kennen elkaar iets van een half jaar en volgens mij zit het eraan te komen dat er iets moois gaat opbloeien tussen ons. We hebben wel 'iets' met elkaar, maar wat dat op dit moment is, is moeilijk te zeggen. We hebben elkaar pas 3 keer gezien maar dat was altijd heel heftig en we spreken elkaar elke dag wel over msn en sms en soms belt ie me op.

Afgelopen vrijdag was ik uit naar een feest met een groep vrienden en onder andere mijn ex. We waren al op stap vanaf een uur of 6 dus tegen het einde van de avond aan was ik best wel dronken. Ik had het echt supergezellig met mijn ex, het was voor het eerst sinds tijden dat we elkaar gezien hadden en ik weet niet precies hoe, maar we hebben de hele avond uiteindelijk heftig staan tongen en hij is met me mee naar huis gegaan waar we 'for old times sake' nog maar eens een nummertje deden.

Nu ja, ik voel me daar sowieso al lullig over, want ik vind de jongen die me komt bezoeken echt zo onwijs onwijs leuk. Als ik niet zo dronken was geweest had ik het nooit zover laten komen. Ik wacht al een maand op hem en in de laatste twee dagen moet ik ineens toch met iemand anders gaan.

We hebben het er weleens over gehad wat we daarvan vinden als de ander met iemand anders zoent ofzo en hij zei toen: "Tja. Ik zal het niet leuk vinden, maar ik heb er ook niet echt iets over te zeggen omdat we niet echt iets hebben."

Nu wil ik toch aan hem vertellen wat er gebeurd is en ook hoe ik me daarover voel. Maar ik weet niet zo goed hoe ik het moet aanpakken.

Oh ja, wat het allerstomste is is dat een vriend van hem ook op dat feest was en ik kan me nauwelijks voorstellen dat hij het niet gezien heeft. Ik heb vandaag al de hele dag niets van hem gehoord, geen smsje of wat, terwijl ik hem gisteren heb geprobeerd te bellen en daarnet weer. Ik weet niet of zijn vriend het aan hem verteld heeft en dat hij me expres niet wil spreken of dat ie zijn oplader is vergeten ofzo, maar mijn fantasie is op hol geslagen en op dit moment denk ik dat hij me misschien zelfs nooit meer wil zien.

Dus, hoe moet ik het aanpakken dat ik het aan hem vertel.
Nu zo snel mogelijk, via de telefoon ofzo? Of moet ik wachten tot dinsdag als ie hier is? En op wat voor een manier zal ik het zeggen? Goede raad is van harte welkom!

Ik dacht zelf misschien te zeggen dat ik juist door deze stomme actie me er extra bewust van ben geworden dat ik wel wil dat het uitmaakt en dat het niet moet kunnen en dat ik hem echt zo leuk vind en zo bang ben dat ik het nu helemaal heb verpest.

God ik ben echt zo bang dat ik het heb verpest.
Oud 10-04-2006, 01:05
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
We hebben het er weleens over gehad wat we daarvan vinden als de ander met iemand anders zoent ofzo
-> En wat vond je daar zelf van?

Ik denk niet dat het erg dramatisch is, wat er gebeurd is. Je ziet het zelf als een stommiteit? Dan vertel gewoon - zonder al te veel sappige details - wat er gebeurd is, en dat je het een stommiteit vindt. En steek het niet op de alcohol (c: dat zou hem pas een reden geven om elke keer als je zonder hem weggaat achterdochtig te worden.

Trouwens, misschien is het maar goed dat die vriend van hem het heeft zien gebeuren. Nu is die jongen tenminste over zijn eerste schok heen, en kan je mooi verdergaan met wat jullie blijkbaar al een maand in jullie achterhoofd hebben zitten.

Fouten maken en stommiteiten begaan is menselijk. Je verpest pas iets, als je niet bijleert uit je fouten.

En gedraag je een beetje, de volgende keer dat je je ex nog eens ziet (c:
Oud 10-04-2006, 03:11
niekiepower
niekiepower is offline
ooooooh ik had hem net aan de telefoon

yay... ik ben echt zo verliefd

hij vond het niet erg, of tenminste. hij zei: "thinking of you kissing with another guy do makes me feel kind of jealous, but you're a free girl you know, it's not as if we share our lives..... yet"

oh het is echt zo'n leukerd en wat een schat. ik kan echt niet wachten tot hij hier is. oh ja. ik heb dat van de sex maar achterwege gelaten.. tja..

en die vriend van hem had het niet aan hem verteld, en heeft alleen maar gezegd dat ie het zo leuk vond om me te ontmoeten en dat het gezellig was. dus... YAY!
Oud 10-04-2006, 10:06
Iduna
Iduna is offline
Inderdaad een stomme actie. Als je de volgende keer weer dronken bent, beland je weer in bed met je ex?

Als je iemand leuk vindt, wat moet je dan met een ander? Ja, als je weet dat je geen kans maakt, dan zou ik het wel begrijpen.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2006, 10:15
underthabridge
underthabridge is offline
En je hebt hem ook verteld dat je met je ex naar bed bent geweest en dus niet alleen gezoend hebt? Alcohol is verder geen excuus.
Oud 10-04-2006, 10:46
JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
niekiepower schreef op 10-04-2006 @ 04:11 :

oh ja. ik heb dat van de sex maar achterwege gelaten.. tja..
dus je hebt niet verteld dat je met je ex naar bed bent geweest? sorry hoor, maar hoe kan je daar zo blij over zijn? je hebt nog niet eens wat met die jongen en nu heb je al n geheim voor hem. hij reageerd zo toen je hem had verteld over het zoenen? wie zegt dat hij ook zo reageert als je verteld dat je met je ex naar bed bent geweest?
Oud 10-04-2006, 12:04
Chosen
Chosen is offline
Ik vind het niet helemaal eerlijk tegenover die jongen, maar je moet het natuurlijk allemaal zelf weten. Als je het mij vraagt heb je best geluk gehad dat ie niet boos is, en als je echt iets met hem wil is het misschien wel het beste om het verder niet te vertellen. Maar dit soort dingen komen toch vroeg of laat wel uit.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2006, 12:06
Verwijderd
Ja, niet eerlijk tegenover die jongen, maarja, als je erg dronken was is het natuurlijk goed.

Je bent verantwoordelijk voor je eigen dingen hoor, kijk wat je er zelf van kan maken, als jij je er goed bij voelt om het vertellen aan die jongen die je pas 3 keer gezien hebt, moet je dat doen. Anders vooral laten en er niet meer op in gaan. Jullie hebben nog niets en 1 keer sex met je ex is nou niet direct een ramp.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2006, 20:10
~louise~
~louise~ is offline
hou dat van die sex maar achterwege

geen slapende honden wakker maken!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2006, 22:13
TopDrop
TopDrop is offline
maar je bent tekeer geweest met je 'ex' terwijl je niks had met die andere jongen. dat mag toch?
Oud 10-04-2006, 22:30
eelco
eelco is offline
bewijst maar weer dat alle vrouwen hetzelfde zijn.......
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 07:52
Verwijderd
Citaat:
eelco schreef op 10-04-2006 @ 23:30 :
Ach gut, je bent ééns op je teentjes getrapt en nu zijn alle vrouwen hetzelfde? Dat is echt een generalisatie van niks.

Ontopic: wat een ongelooflijk stomme actie. Wel vertellen dat je gezoend hebt, en dan de seks achterwege laten . Wat Mushu zegt: je bent zelf verantwoordelijk, dus je lost het ook maar zelf op!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 10:08
ExVaal
ExVaal is offline
Oh, je weet dat dit betekend dat hij ook iedereen loopt af te neuken in z'n buitenland he?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 10:13
Verwijderd
Citaat:
eelco schreef op 10-04-2006 @ 23:30 :
Ja, de hele wereld is tegen jou
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 10:16
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
niekiepower schreef op 10-04-2006 @ 01:39 :
God ik ben echt zo bang dat ik het heb verpest.
Als ik die jongen was geweest had je het verpest
Zou bij mij nogal sletterig over komen en daar hou ik echt helemaal niet van
Maargoed, hij kan er anders over denken natuurlijk
Oud 11-04-2006, 10:35
underthabridge
Citaat:
Katje schreef op 11-04-2006 @ 11:13 :
Laten we hem steunen. Hij heeft het inderdaad zo zwaar

@TS: met jou zou ik geen relatie hoeven. Blegh.
Oud 11-04-2006, 12:10
eelco
eelco is offline
Citaat:
Katje schreef op 11-04-2006 @ 11:13 :
LOL ik kon het gewoon even niet laten........

Maar laten we eerlijk zijn het gebeurd regelmatig, en ik vind het inderdaad een rotstreek. Mocht het bij mij gebeuren dan had ik mijn reisje geannuleerd en iemand anders gaan zoeken.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 13:14
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
eelco schreef op 11-04-2006 @ 13:10 :

Maar laten we eerlijk zijn het gebeurd regelmatig, en ik vind het inderdaad een rotstreek. Mocht het bij mij gebeuren dan had ik mijn reisje geannuleerd en iemand anders gaan zoeken.
Het gebeurt ook regelmatig, maar het zijn niet alleen vrouwen die het doen.
Oud 11-04-2006, 14:01
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Stuuuupiidd girrrll

Als je echt echt echt zoooooo verliefd bent, ben je eerlijk tegen hem.
Oud 11-04-2006, 17:39
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
CoveredEyes schreef op 11-04-2006 @ 15:01 :
Stuuuupiidd girrrll

Neu, je gaat sowieso toch niet zomaar aan iedereen vertellen met wie je in het weekend in bed bent beland? En zo'n dingen gaan vertellen aan degene op wie je verliefd bent, of met wie je wél een relatie wil... dat is problemen maken die er eigenlijk geen zijn.
Oud 11-04-2006, 18:40
underthabridge
Citaat:
Al Murphy schreef op 11-04-2006 @ 18:39 :
En zo'n dingen gaan vertellen aan degene op wie je verliefd bent, of met wie je wél een relatie wil... dat is problemen maken die er eigenlijk geen zijn.
(Lees volgende keer voordat je op versturen klikt je stukje nog even door... Dank je)

Zulk gedrag terwijl je een relatie aan wil knopen, dat is pas problemen maken die er eigenlijk niet zijn. Owja... en het is nog triest ook. Vooral als je het ook nog probeert te wijten aan alcoholgebruik... maar goed, dat is mijn mening
Oud 11-04-2006, 20:45
Verwijderd
Ach kom op zeg. Waarom zou ze dat over de seks moeten vertellen? Zoals hij zegt.. she's a free girl. En ja, best wel kans dat hij hier en daar iets heeft uitgespookt. Maar het vertellen zou hem alleen maar jaloers maken, voor niets. Als je nu van tevoren had afgesproken dat je dat soort dingen zou vertellen of hij er naar had gevraagd, ander verhaal.. maar dat maak ik nergens uit op.

Gewoon goed zo, dus

Als ik in zijn plaats stond, en jouw gevoelens voor hem oprecht zijn (en zo komt het wel over), zou ik liever willen dat je dat niet aan me zou vertellen
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 23:55
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 11-04-2006 @ 21:45 :
Ach kom op zeg. Waarom zou ze dat over de seks moeten vertellen? Zoals hij zegt.. she's a free girl. En ja, best wel kans dat hij hier en daar iets heeft uitgespookt. Maar het vertellen zou hem alleen maar jaloers maken, voor niets. Als je nu van tevoren had afgesproken dat je dat soort dingen zou vertellen of hij er naar had gevraagd, ander verhaal.. maar dat maak ik nergens uit op.

Gewoon goed zo, dus

Als ik in zijn plaats stond, en jouw gevoelens voor hem oprecht zijn (en zo komt het wel over), zou ik liever willen dat je dat niet aan me zou vertellen
Het niet vertellen is in mijn ogen hetzelfde als liegen in deze situatie.
En mocht hij er later toch nog achterkomen heb je de poppen helemaal aan het dansen.
Als ik dan in zijn schoenen zou staan zou ik behoorlijk pissed zijn (zacht uitgedrukt).
Oud 12-04-2006, 00:38
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
underthabridge schreef op 11-04-2006 @ 19:40 :
(Lees volgende keer voordat je op versturen klikt je stukje nog even door... Dank je)

Ik heb het ondertussen nog drie keer gelezen, en er staat exact wat ik wilde vertellen.

graag gedaan
Oud 12-04-2006, 07:52
Verwijderd
Citaat:
CoveredEyes schreef op 11-04-2006 @ 15:01 :
Dan had ze het in eerste instantie al niet moeten doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-04-2006, 09:19
eelco
eelco is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 12-04-2006 @ 08:52 :
Dan had ze het in eerste instantie al niet moeten doen.
ach die jongen leest vloeiend nederlands en ziet in de geschiedeis van haar pc dit forum... Wat zal hij denken???

Wet van Murphy: Op de meest verkeerde momenten komen slechte dingen altijd uit
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 13:50
Verwijderd
Citaat:
MTpower schreef op 12-04-2006 @ 00:55 :
Het niet vertellen is in mijn ogen hetzelfde als liegen in deze situatie.
En mocht hij er later toch nog achterkomen heb je de poppen helemaal aan het dansen.
Als ik dan in zijn schoenen zou staan zou ik behoorlijk pissed zijn (zacht uitgedrukt).
Nou ja, ik dus niet. Als die ander niets met mij heeft, dan is diegene in principe vrij te doen en laten wat hij/zij wil, tenzij we daar afspraken over hebben gemaakt. Ik zou me alleen maar heel erg kut voelen, terwijl dat niet nodig zou zijn. Denk dat de TS in dit geval zelf de afweging moet maken wat voor type haar potentiele vriend is.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 15:30
Iduna
Iduna is offline
Dat verhaal over seks kun je achterhouden of ja, gewoon niet vertellen (achterhouden = negatief). Maar ik struikel meer over het 'ik was dronken en daarom had ik seks met mijn ex, terwijl ik iemand anders wel leuk vind' gedeelte.
Ach, je moet het allemaal zelf weten. Wie weet heeft hij hetzelfde gedaan.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 15:36
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Je hebt geen verkering met die andere kerel, ik zit in een soortgelijke situatie en voel me over niks schuldig wat ik doe

Dus....
Oud 12-04-2006, 15:44
Tiño
Tiño is offline
inderdaad, zolang je geen relatie hebt en hij zelf zegt dat je vrij bent.

Maar zodra het wel serieus wordt, zou ik het nog even overdenken allemaal.Wel zo netjes.
Oud 12-04-2006, 16:04
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 12-04-2006 @ 16:36 :
Je hebt geen verkering met die andere kerel, ik zit in een soortgelijke situatie en voel me over niks schuldig wat ik doe

Dus....
Oud 12-04-2006, 21:35
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 12-04-2006 @ 14:50 :
Nou ja, ik dus niet. Als die ander niets met mij heeft, dan is diegene in principe vrij te doen en laten wat hij/zij wil, tenzij we daar afspraken over hebben gemaakt.
De ts geeft al aan dat er wel 'iets' tussen haar en die jongen is. Dat is in mijn ogen al genoeg om geen sex te hebben met anderen, ookal is het (nog) niet 'officieel' met die jongen die ze leuk vindt.
Het is natuurlijk niet verboden sex te hebben met andere mensen, hell.. van mij part doe je dat zelfs als je getrouwd bent
Maar bij mij hoeft iemand met zoiets niet aan te komen dan, meteen afgelopen

Ik vraag me eigenlijk wel af hoe de ts zou reageren als blijkt dat hij daar met z'n ex heeft liggen krikken
Oud 22-04-2006, 17:33
mrsjones
mrsjones is offline
Kan jou het schelen.
Je hebt nog niks met die jongen. Geniet er gewoon van!
Oud 25-04-2006, 17:15
ScRaN
ScRaN is offline
Citaat:
mrsjones schreef op 22-04-2006 @ 18:33 :
Kan jou het schelen.
Je hebt nog niks met die jongen. Geniet er gewoon van!
Oud 26-04-2006, 00:28
Vice
Vice is offline
Hopelijk heb je het wel veilig gedaan.
Oud 28-04-2006, 16:07
Oekie
Oekie is offline
Citaat:
Vice schreef op 26-04-2006 @ 01:28 :
Hopelijk heb je het wel veilig gedaan.
Reageren

Regels voor berichten