Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ooooooh ik had hem net aan de telefoon
![]() yay... ik ben echt zo verliefd hij vond het niet erg, of tenminste. hij zei: "thinking of you kissing with another guy do makes me feel kind of jealous, but you're a free girl you know, it's not as if we share our lives..... yet" oh het is echt zo'n leukerd en wat een schat. ik kan echt niet wachten tot hij hier is. oh ja. ik heb dat van de sex maar achterwege gelaten.. tja.. en die vriend van hem had het niet aan hem verteld, en heeft alleen maar gezegd dat ie het zo leuk vond om me te ontmoeten en dat het gezellig was. dus... YAY!
||
Citaat:
|
Ik vind het niet helemaal eerlijk tegenover die jongen, maar je moet het natuurlijk allemaal zelf weten. Als je het mij vraagt heb je best geluk gehad dat ie niet boos is, en als je echt iets met hem wil is het misschien wel het beste om het verder niet te vertellen. Maar dit soort dingen komen toch vroeg of laat wel uit.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, niet eerlijk tegenover die jongen, maarja, als je erg dronken was is het natuurlijk goed.
![]() Je bent verantwoordelijk voor je eigen dingen hoor, kijk wat je er zelf van kan maken, als jij je er goed bij voelt om het vertellen aan die jongen die je pas 3 keer gezien hebt, moet je dat doen. Anders vooral laten en er niet meer op in gaan. Jullie hebben nog niets en 1 keer sex met je ex is nou niet direct een ramp. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: wat een ongelooflijk stomme actie. Wel vertellen dat je gezoend hebt, en dan de seks achterwege laten ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zou bij mij nogal sletterig over komen en daar hou ik echt helemaal niet van ![]() Maargoed, hij kan er anders over denken natuurlijk ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() @TS: met jou zou ik geen relatie hoeven. Blegh.
||
Citaat:
Maar laten we eerlijk zijn het gebeurd regelmatig, en ik vind het inderdaad een rotstreek. Mocht het bij mij gebeuren dan had ik mijn reisje geannuleerd en iemand anders gaan zoeken. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Zulk gedrag terwijl je een relatie aan wil knopen, dat is pas problemen maken die er eigenlijk niet zijn. Owja... en het is nog triest ook. Vooral als je het ook nog probeert te wijten aan alcoholgebruik... maar goed, dat is mijn mening ![]()
|
Verwijderd
|
Ach kom op zeg. Waarom zou ze dat over de seks moeten vertellen? Zoals hij zegt.. she's a free girl. En ja, best wel kans dat hij hier en daar iets heeft uitgespookt. Maar het vertellen zou hem alleen maar jaloers maken, voor niets. Als je nu van tevoren had afgesproken dat je dat soort dingen zou vertellen of hij er naar had gevraagd, ander verhaal.. maar dat maak ik nergens uit op.
Gewoon goed zo, dus ![]() Als ik in zijn plaats stond, en jouw gevoelens voor hem oprecht zijn (en zo komt het wel over), zou ik liever willen dat je dat niet aan me zou vertellen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En mocht hij er later toch nog achterkomen heb je de poppen helemaal aan het dansen. Als ik dan in zijn schoenen zou staan zou ik behoorlijk pissed zijn (zacht uitgedrukt). ![]()
||
Citaat:
graag gedaan
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Wet van Murphy: Op de meest verkeerde momenten komen slechte dingen altijd uit |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Dat verhaal over seks kun je achterhouden of ja, gewoon niet vertellen (achterhouden = negatief). Maar ik struikel meer over het 'ik was dronken en daarom had ik seks met mijn ex, terwijl ik iemand anders wel leuk vind' gedeelte.
Ach, je moet het allemaal zelf weten. Wie weet heeft hij hetzelfde gedaan. |
![]() |
|
Je hebt geen verkering met die andere kerel, ik zit in een soortgelijke situatie en voel me over niks schuldig wat ik doe
![]() Dus....
|
inderdaad, zolang je geen relatie hebt en hij zelf zegt dat je vrij bent.
Maar zodra het wel serieus wordt, zou ik het nog even overdenken allemaal.Wel zo netjes.
||
Citaat:
||
Citaat:
Het is natuurlijk niet verboden sex te hebben met andere mensen, hell.. van mij part doe je dat zelfs als je getrouwd bent ![]() Maar bij mij hoeft iemand met zoiets niet aan te komen dan, meteen afgelopen ![]() Ik vraag me eigenlijk wel af hoe de ts zou reageren als blijkt dat hij daar met z'n ex heeft liggen krikken ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |