Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
De Gouden Kluwer is het meest populair als ik om me heen kijk (rechtenstudent in Grunn). Ik heb 'm zelf ook en ik vind 'm prettig. De Kluwer is tweedelig, deel I Privaatrecht en deel II Publiekrecht, de Vermande driedelig: privaat-, publiek-, en een apart deel strafrecht. Ik heb nog nooit met Vermande gewerkt, dus vergelijkingsmateriaal heb ik eigenlijk niet, maar ik raad je toch Kluwer aan
![]() Fijne indeling, trefwoordenregister achterin en verschillende inhoudsopgaven voorin, erg overzichtelijk en je krijgt er een vel handige gouden stickertjes bij om als tabbladen te gebruiken ![]() |
![]() |
|
Zit eigenlijk niet zoveel verschil in. Op de uni heb ik bij Ondernemingsrecht met de Vermande gewerkt en bij Belastingrecht heb ik met de Kluwer gewerkt. Ik vond het fijner om met de Kluwer te werken, dus ik raad je de Kluwer aan. Deze is ook populairder ja.
|
Verwijderd
|
Beetje zonde om vijftig eu uit te geven aan twee van die dikke turven terwijl je misschien hooguit wat artikeltjes uit het BW moet opzoeken. Dat kan ook wel online (www.wetten.nl). En verder kun je idd beter een ouwe bundel overnemen van iemand. Verder zweer ik zelf bij de deelbundels van Ars Aequi en natuurlijk Tekst & Commentaar, maar die zijn voor studenten weer minder fijn.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|