![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of idd gewoon leiden naar de goede plek.. Of zelf met jouw hand op de zijne iets harder duwen, zodat hij weet dat er meer druk op moet ofzo ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nouw.. simpel..
als mn vriend fout zit zeg ik: heej, je zit fout.. of ik zeg, neej, dit wil ik niet.. als ik wil dat ie iets doet zeg ik: wil je ... doen? als je het niet wil moet je het zeggen hoor! als ik wil weten wat ie het lekkerst vind zeg ik: wat vind je het lekkerst..? wat daar nu de moeilijkheid is, wrom dr omheendraaien echt? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
bwieh, kvinger mezelf ook wel es met mn vriends hand.. vind hij heel geil als ik zo duidelijk duidelijk maak wat ik wil.. ja kweetniet, tis idd gewoon zn hand leiden naar waar je em hebben wil of euh: eej, je zit fout kvoel niks, en dan als ie wel goed zit, ja zo.. en als ie goed zit dit zoiezo laten merken door euh, ja zo, of ja, of ga zo door ofzow te zeggen. Kben heel duidelijk in wat ik wil en hoe ik het wil.. hij vind dat echt niet erg hoor! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
HAVO |
Praktische opdracht Maatschappij nieuw profiel vanderhulst | 0 | 21-04-2009 10:25 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Wiskunde! danaa | 3 | 03-10-2006 20:57 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Praktische Opdracht wiskunde VWO B metallica | 3 | 26-01-2005 08:18 | |
Algemene schoolzaken |
'Praktische' opdracht? Rabbi Daniel | 12 | 09-03-2004 18:33 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete: Praktische opdrachten in de 2e fase Asilymor | 14 | 25-03-2003 13:15 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Economie Praktische Opdracht Informatievaardigheden 4havo gezocht.. | 0 | 25-05-2001 23:55 |