Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2002, 11:18
Ninnoc
Ninnoc is offline
mensen zeggen hier wel altijd 'dat moet je aan je vriend vragen' of 'dat moet je gewoon zeggen' maar nu ff hoe het werkelijk gaat.
Wat zeg je precies tegen je vriend als hij fout zit of wat vraag je precies aan m als je je afvraagt wat hij het lekkerst vind.

(kan ook voor de heren gelden)
Oud 19-06-2002, 11:45
youriw
youriw is offline
precies zoals je het zegt eigenlijk, als hij of zij fout zit, zeg je dat het niet goed gaat en dat hij het beter zo en zo kan doen. geen ruzie ofzo, of beschuldigingen, ieder lichaam reageert anders en hij kan niet weten hoe jouw lichaam reageert en waar bij jou exakt de plekjes zitten ...

andersom ook, als ik iets niet goed doe hoor ik het graag, beter dat dan dat ze er geen goed gevoel bij heeft en het volgende keer niet meer wil.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 11:49
Janet
Janet is offline
gewoon,waar het op staat!!!!

ik bedoel,je moet eerlijk zijn tege elkaar en ik draai er meestal met en lolletje omheen!!!!
Oud 19-06-2002, 12:26
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Citaat:
Janet schreef:

ik bedoel,je moet eerlijk zijn tege elkaar en ik draai er meestal met en lolletje omheen!!!!
Is anders erg kut om te zeggen maar dat wordt vaak vergeten.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 18:19
metalgirl
metalgirl is offline
Jaha, da´s meestal nog knap lastig. Toen mijn vriend er toendertijd echt vreselijk naast zat, duurde het wel even voordat ik hem dat durfde te melden. Ik heb het trouwens nooit met zoveel woorden gezegd, ik heb zijn hand verplaatst... Later maakten we er grapjes over, zo van "Ik bakte er niks van hè?!" (hij).
Oud 19-06-2002, 18:27
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
Janet schreef:

ja maar concreet wat zeg je nu precies, quote uzelf
Oud 19-06-2002, 18:43
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Met een lolletje kun je elkaar alles vertellen, of met weinig woorden. Beetje hand verplaatsen helpt vaak ook.
Oud 19-06-2002, 19:57
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
*je zit ernaast*
*iets naar rechts*
*doe eens dit*
?
Oud 19-06-2002, 20:06
Roxy
Roxy is offline
tja ik heb begrepen dak daar toch wel erg open over ben en dat anderen daar wat meer moeite mee hebben, maar bij mij is het inderdaad oowk
doe eens ff dit
iets meer daarheen
vind je dit lekkerder

het is nie zo dat ik achteraf een heel serieus gesprek ga hebben over dat het nie goed gaat ofzow... ik ben erg blij dat dit voor mij nie zown probleem is en dat ik gewoon erg open ben over dat soort dingen
Oud 19-06-2002, 21:48
Verwijderd
Nou dat moet zat kunnen hoor..

Ik zeg het gewoon als ie rustiger moet doen, of ik verplaats z'n hand iets naar beneden als hij 'fout' zit. En hij zegt ook gewoon tegen mij als het zachter/harder moet, ofzow.
Dat moet toch kunnen. En het ligt ook maar helemaal aan het moment: Iets dat je normaal gesproken erg lekker vindt, kun je op een bepaald moment misschien niet waarderen..

Mjah gewoon zeggen waar het op staat, of in ieder geval 'leiden', anders verandert er niets en daar hebben jullie beiden last van lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 22:06
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik heb de indruk gewekt dat ik hier last van heb, dit is niet het geval gelukkig

maar ik lees atijd 'ik zeg dat hij verkeerd zit' ja maar hoe?
Ik wil antwoorden zoals MoD die geeft
Oud 19-06-2002, 22:19
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:
ik heb de indruk gewekt dat ik hier last van heb, dit is niet het geval gelukkig

maar ik lees atijd 'ik zeg dat hij verkeerd zit' ja maar hoe?
Ik wil antwoorden zoals MoD die geeft
nou kijk ik zou eht niet zo in die woorden precies zeggen, maar van "je zit er naast, ietz naar rechts" enzo kan toch wel? of ik pakte gewoon zijn hand/hoofd en duwde het voorzichtig richting de goede plek.. toch ook handig voor hem.?
Oud 19-06-2002, 22:30
Verwijderd
Citaat:
MelodyofÐeath schreef:

nou kijk ik zou eht niet zo in die woorden precies zeggen, maar van "je zit er naast, ietz naar rechts" enzo kan toch wel? of ik pakte gewoon zijn hand/hoofd en duwde het voorzichtig richting de goede plek.. toch ook handig voor hem.?
Ja idd, zoals ik hierboven ook al zei. Gewoon zeggen: "iets zachter" of "kun je iets harder zuigen (in geval dat je jongen bent), of "ietsje lager" ofzo

Of idd gewoon leiden naar de goede plek.. Of zelf met jouw hand op de zijne iets harder duwen, zodat hij weet dat er meer druk op moet ofzo
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 02:32
Verwijderd
Ik heb 1 keer tegen een jongen gezegd: "hoger". Dat durfde ik te zeggen omdat het toch niet mijn vriend was. Tegen mijn vriend (diek niet heb) zou ik zoiets nooit durven zeggen.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 09:08
Verwijderd
Nouw.. simpel..

als mn vriend fout zit zeg ik: heej, je zit fout.. of ik zeg, neej, dit wil ik niet.. als ik wil dat ie iets doet zeg ik: wil je ... doen? als je het niet wil moet je het zeggen hoor!

als ik wil weten wat ie het lekkerst vind zeg ik: wat vind je het lekkerst..?

wat daar nu de moeilijkheid is, wrom dr omheendraaien echt?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 09:10
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

Ja idd, zoals ik hierboven ook al zei. Gewoon zeggen: "iets zachter" of "kun je iets harder zuigen (in geval dat je jongen bent), of "ietsje lager" ofzo

Of idd gewoon leiden naar de goede plek.. Of zelf met jouw hand op de zijne iets harder duwen, zodat hij weet dat er meer druk op moet ofzo
]

bwieh, kvinger mezelf ook wel es met mn vriends hand.. vind hij heel geil als ik zo duidelijk duidelijk maak wat ik wil..

ja kweetniet, tis idd gewoon zn hand leiden naar waar je em hebben wil of euh: eej, je zit fout kvoel niks, en dan als ie wel goed zit, ja zo.. en als ie goed zit dit zoiezo laten merken door euh, ja zo, of ja, of ga zo door ofzow te zeggen.

Kben heel duidelijk in wat ik wil en hoe ik het wil.. hij vind dat echt niet erg hoor!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 12:10
)Vampje(
)Vampje( is offline
"Zou je het even zo en zo wilen doen?"
"Het lijkt me ook lekker als je dit en dat doet"

Gewoon subtiel, maar je moet zoiets wel gewoon tegen elkaar kunnen zeggen in een relatie; het moet tenslotte voor beide partijen fijn zijn!
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 16:02
Verwijderd
gewoon zeggen. Hij heeft zoiets van: oke, het jouw lichaam. en andersom geldt dat natuurlijk ook.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten