Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Banaan? ![]() Ik wist dat ik ergens nog een overbodig woordje uit een post moest verwijderen maar niet meer waar. Ritme derde strofe zo beter? Verder, ik weet niet of de bedoeling duidelijk was, maar ik wou een reeks oden aan willekeurige dingen starten, waarbij de dichter van de ode het onderwerp geeft voor de volgende. Verder ben je er vrij in. Leef je uit, neem de tijd, maak je geen zorgen als er tegen de tijd dat het af is al een andere ode aan je onderwerp staat, dat maakt niet uit. Het lijkt me leuk om een verzameling lyrische gedichten in allerlei verschillende stijlen hier te zien. Naar aanleiding van het topic op Beleidszaken, ja. (lees het ![]() ![]() Succes!
|
Ik heb zin om dit te uppen... Mag toch wel?
![]() Ode aan de boterham, zoals lang geleden gevraagd door =zwart wit= 'Losjes' gebaseerd op iets anders ![]() Onze Broden, uw deeg worde gebakken. Voed ons, geef ons heden volkoren, bruin, gesneden. Leid ons niet naar snackbezoeking, Maar verlos ons van de vette. Des bakkers brood is niemands dood want van hem is de kracht en de heerlijkheid. Oven. De volgende mag kiezen uit -inderdaad- de oven of de wenteltrap.
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 29-03-2006 om 22:08. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Lijkt me héél leuk ![]() Ik moet even controleren waar dat onbestemde kan-ik-dan-wel-heb-ik-dan-niet-al-iets-gevoel vandaan komt, maar ik zie het wel zitten ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik vond vooral het idee van dit topic leuk dus hoopte daarmee verder te gaan, een beetje zoals de Kettingreactie. Mja, dan moet je wat met die boterham. Ik kan hoor, zondag.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
[DoP] Algemeen topic Verwijderd | 83 | 16-02-2005 15:51 |