| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Ik dacht dat niemand hier erover wist
![]() Gidsen zijn begeleiders voor ons. Maar ook vrienden. Ze kunnen eigenlijk van alles zijn. Gidsen waken over ons. Meestal is je hoofdgids in een vorig leven je partner geweest. Je hebt meedere gidsen, en die hebben meestal allemaal een reden om bij jou te zijn. Toen zij nog leefden kenden ze jou, of ze voelen zich simpelweg tot je aangetrokken. Het is heel fijn om in verbinding te staan met je gids, je kan hem/haar vragen stellen en duidelijkheid krijgen. Het geeft je ook het gevoel dat je nooit alleen bent. Gidsen hebben zelfs een naam. 2 weken geleden heb ik kennis gemaakt met mijn gids. Als jullie dit interessant vinden, maar er nog niet zoveel van af weten, kan ik jullie de volgende boeken aanraden: Jouw persoonlijke Gids-Jan Kleyn Omgaan met Gidsen-Jan Kleyn |
|
|
|
||
|
thnx voor de raad van die boeken!! Kan ik er eindelijk eens iets over lesen!!
Mr. Ed Citaat:
|
|
|
|
Ik heb ook een vraag over gidsen ik henb een paar maanden geleden voor het eerst contact gehad met mijn gids, ik heb er misschien nog maar ik ken maar 1.
Het was heel raar ik had het gevoel dat hij slecht was. Nu ken ik HAAr al langer, het is vrouwelijk mijn gids en het is echt wel kwaadaardig. Waarom heb ik een kwaadaardige gids, en is het dan ook een gids?
|
|
|
|
Iedereen heeft een gids, en ik wil ervan af. Steeds dat gestaar op de meest ongepaste momenten. In je oor fluisteren. Ga maar door. Ik ben al bij een psychiater geweest maar die zegt dat ik er maar mee moet leren leven. Gidsofrenie. Andere mensen die hier ook aan leiden en zich constant bekeken voelen?
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
|
| Advertentie |
|
|