Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-11-2005, 06:36
Athlon
Athlon is offline
Sinds afgelopen donderdag is het voorbij tussen mijn lief en mij.

We zijn 3 jaar samen geweest.
Omdat we de laatste tijd zovaak ruzie hadden en opnieuw proberen niet meer hielp, hebben we samen besloten er een punt achter te zetten.

Nu hebben we samen zo'n gezellig, geweldig gesprek gehad als nooit tevoren.
Ik was dit weekend nog ff bij haar geweest, en het was zo gezellig...

Toen kwam zij met de zin; Misschien zijn we al langer vrienden, en proberen we daar een relatie van te maken, wat niet lukt.

Ik ben er helemaal kapot van, doe geen oog dicht...

Ik had nog wat sms-jes verstuurd en we belden elkaar gisteravond even.
Ik vertelde dat ik na dat gesprek weer opnieuw vlinders voelde zoals dat lang niet meer geweest is. Ik zou het weer vanaf punt nul willen proberen, en er deze keer echt 300% energie in willen steken.
Ze zegt dat dat nu te laat is. De gevoelens bij haar zijn weg, en komen niet meer terug.

Ik ben nog wel gek op haar, eigenlijk weer net zo gek als in het begin...

Nu zijn we goede vrienden, en gaan nog leuke dingen doen.
We wonen ver uit elkaar (150km), maar dat mag de pret niet drukken...

Nu vraag ik me af; Is er een manier waardoor ik haar kan laten inzien dat ik echt wil veranderen deze keer, en dat ik er echt weer iets moois van wil maken?
Kan ik haar opnieuw verliefd op mij proberen te worden?

Laatst gewijzigd op 14-11-2005 om 07:02.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-11-2005, 07:19
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Nee, zoals jij het stelt is zij al veel verder met verwerken, ik denk niet dat ze het nog een keer wil proberen, wat je ook doet.

Zet er voor jezelf ook een punt achter.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2005, 07:35
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Wat Erish zegt

En blijf de komende tijd even geen vrienden. Om het te verwerken is het beter als je haar een tijdje niet ziet.

Als zij zegt dat de gevoelens weg zijn, denk ik ook dat die niet terugkomen. Kun je wel blijven hopen, maar dat is alleen maar zelfdestructie
Oud 14-11-2005, 07:59
Verwijderd
Nee, dat kan niet.. dit doet nu heel veel pijn, maar straks zul je gelukkiger zijn met iemand die ook stapelverliefd op jou is.
Hou jezelf niet voor de gek.. op zich is het wel een normale fase dat je dat een tijdje blijft doen denk ik, dat je een tijdje blijft hopen. Zeker wanneer je nog samen goed contact hebt kan dat wat langer duren. Maar op een gegeven moment moet je heel streng zijn voor jezelf en het tot je door laten dringen dat het echt over is. Het kan ook helpen om een tijdje geen contact met elkaar te hebben. Want telkens als je haar ziet voel je weer vanalles en als het zo gezellig is krijg je weer hoop.

Heel veel sterkte..
Met citaat reageren
Oud 14-11-2005, 08:17
Athlon
Athlon is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 14-11-2005 @ 08:59 :
Nee, dat kan niet.. dit doet nu heel veel pijn, maar straks zul je gelukkiger zijn met iemand die ook stapelverliefd op jou is.
Hou jezelf niet voor de gek.. op zich is het wel een normale fase dat je dat een tijdje blijft doen denk ik, dat je een tijdje blijft hopen. Zeker wanneer je nog samen goed contact hebt kan dat wat langer duren. Maar op een gegeven moment moet je heel streng zijn voor jezelf en het tot je door laten dringen dat het echt over is. Het kan ook helpen om een tijdje geen contact met elkaar te hebben. Want telkens als je haar ziet voel je weer vanalles en als het zo gezellig is krijg je weer hoop.

Heel veel sterkte..
Heb je gelijk in... Ik hoop nu ook gewoon, en misschien gaat dat na een paar daagjes wel weg.
Elkaar ontlopen op MSN is geen optie. We zien elkaar soms online...
SMS-en en bellen laten we even inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2005, 08:17
Verwijderd
Die manier is er niet en ik denk dat je dat ook niet moet willen proberen. Zij heeft duidelijk aangegeven dat zij niet hetzelfde gevoel heeft en dat dat gevoel wat ze vroeger had ook niet terug gaat komen. Zij is al bezig met het afsluiten en afronden van jullie relatie als ik het zo lees, terwijl jij in mijn ogen nog meer in de fase zit van het vastklampen aan de laatste strohalm en een laatste poging doen om je relatie te redden.

Ik denk dat ze een wijze, maar ook mooie uitspraak heeft gedaan toen ze zei: Misschien zijn we al langer vrienden, en proberen we daar een relatie van te maken, wat niet lukt.

Dit geeft ook al aan hoe zij naar jullie relatie kijkt. Dat deze nu alleen nog puur vriendschappelijk is en dat ze niet dat 'meer' voelt.

Wat de anderen zeggen zeggen, daar sluit ik me bij aan. Geen contact meer. Dus niet alleen niet meer afspreken, maar ook niet meer spreken. Totdat jij dit hoofdstuk ook hebt afgesloten, net zoals zij dat aan het doen is/misschien zelfs al wel gedaan heeft.

Succes en sterkte
Met citaat reageren
Oud 14-11-2005, 09:16
Roos
Roos is offline
Bekijk het van de positieve kant, je kunt nu wel op stijldansen!
Oud 14-11-2005, 09:27
Drez
Drez is offline
Citaat:
Athlon schreef op 14-11-2005 @ 09:17 :

Elkaar ontlopen op MSN is geen optie. We zien elkaar soms online...
Nou, blokkeer haar dan!
Heb ik ook gedaan bij een ex en het hielp heel erg .
Oud 14-11-2005, 09:55
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 14-11-2005 @ 10:16 :
Met citaat reageren
Oud 14-11-2005, 10:04
Verwijderd
Citaat:
dReZ schreef op 14-11-2005 @ 10:27 :
Nou, blokkeer haar dan!
Heb ik ook gedaan bij een ex en het hielp heel erg .
Verwijderen is beter Dan zie je diegene ook niet online komen enzo Ik wilde het eigenlijk nooit doen, maar toen ik het had gedaan gaf het zo'n opgelucht gevoel
Met citaat reageren
Oud 14-11-2005, 10:37
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 14-11-2005, 11:55
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Hehe.
Oud 14-11-2005, 15:43
Verwijderd
Correctie: het is mogelijk dat iemand die ooit verliefd op jou is geweest, dat weer kan worden. Ik denk echter niet dat jij daar veel aan kan doen, dat zal (toevallig) zo moeten gebeuren bij haar. Zou er iig niet te veel op hopen.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2005, 16:38
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ik zou er niet teveel werk van maken, want dat kan erg opdringerig overkomen en dan wil ze misschien helemaal geen vrienden meer zijn. Ze geeft zelf al aan dat ze dat niet wil en dat moet je accepteren!
Oud 14-11-2005, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Genadeloos + sig
Met citaat reageren
Oud 14-11-2005, 18:31
Tiño
Tiño is offline
Citaat:
oeh scherp
Oud 14-11-2005, 19:07
Cookie
Cookie is offline
Haha Roos

@ Ts: ik denk niet dat je echt verliefd bent, je ziet nu dat je haar kwijt bent en realiseert dat je haar nog leuk vind.
Ik had het ook met mn ex, ik was wel verliefd maar op het moment dat het uitging werd ik opeens nog verliefder.

Maar je zegt al: ik wil er deze keer echt voor gaan Hoe vaak is dat dan al gezegd?
Oud 14-11-2005, 19:30
Athlon
Athlon is offline
We hadden het al een paar keer geprobeerd, maar lukte niet echt. Misschien staken we er beiden niet genoeg energie in. We hadden zoiets van; ach, we blijven toch wel bij elkaar.

En nu is dat gevoel veel sterker; ik wil er nu echt voor gaan.

=====

Ik zit nu met een idee;

Als ik nu eens aankomend weekend de auto pak, naar 'r toe rij en een dikke bos rode rozen meeneem.......
Met citaat reageren
Oud 14-11-2005, 19:31
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Athlon schreef op 14-11-2005 @ 20:30 :
We hadden het al een paar keer geprobeerd, maar lukte niet echt. Misschien staken we er beiden niet genoeg energie in. We hadden zoiets van; ach, we blijven toch wel bij elkaar.

=====

Ik zit nu met een idee;

Als ik nu eens aankomend weekend de auto pak, naar 'r toe rij en een dikke bos rode rozen meeneem.......
Ik zou het gewoon doen. Wat heb je te verliezen? There's nothing left to lose.
Oud 14-11-2005, 19:32
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
=====

Ik zit nu met een idee;

Hoop jij dat ze je opgeluchtin de armen valt en zegt dat ze je nooit meer kwijt wil.
Je kan het proberen maar ik denk het niet...vooral niet door haar uitspraak waar loontjuh ook al op wees
Oud 14-11-2005, 19:33
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 14-11-2005 @ 20:31 :
Dat is dan ook wel weer waar
Oud 14-11-2005, 19:33
Verwijderd
.... dan denkt zij "oh née, hoe vaak moet ik hem nog zeggen dat ik niets meer voor 'm voel?"

Kijk, ze heeft gezegd dat het nu te laat is en dat de gevoelens bij haar niet meer terug komen. Daarmee bedoelt ze waarschijnlijk dat de liefdesgevoelens bij haar niet meer terug komen en dat het nu dus te laat is om jullie relatie te redden. Erg voor je, maar ze is tenminste duidelijk geweest.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2005, 19:36
Athlon
Athlon is offline
Tsja, ik ga er dan wel 200km voor rijden, dus geeft wel degelijk aan dat ik 'r echt terug wil en echt opnieuw wil beginnen...
Met citaat reageren
Oud 14-11-2005, 19:36
Roos
Roos is offline
Citaat:

=====

Ik zit nu met een idee;

Oke ehm, ik kan alleen uit ervaring spreken, maar als ze je echt niet weer wilt, zal dit alleen averechts werken. Een bos bloemen lost niets op in dit geval. Ik denk helaas dat het te laat is, zeker als je het al een paar keer hebt geprobeerd.
Dan kun je wel zeggen dat er te weinig energie in is gestoken, maar dat heeft dan ook een reden toch?

Maar goed laat je door mij niet weerhouden. Het is jouw leven.
Oud 14-11-2005, 20:09
hans2
hans2 is offline
Citaat:
Athlon schreef op 14-11-2005 @ 07:36 :
Sinds afgelopen donderdag is het voorbij tussen mijn lief en mij.

We zijn 3 jaar samen geweest.
Omdat we de laatste tijd zovaak ruzie hadden en opnieuw proberen niet meer hielp, hebben we samen besloten er een punt achter te zetten.

Nu hebben we samen zo'n gezellig, geweldig gesprek gehad als nooit tevoren.
Ik was dit weekend nog ff bij haar geweest, en het was zo gezellig...

Toen kwam zij met de zin; Misschien zijn we al langer vrienden, en proberen we daar een relatie van te maken, wat niet lukt.

Ik ben er helemaal kapot van, doe geen oog dicht...

Ik had nog wat sms-jes verstuurd en we belden elkaar gisteravond even.
Ik vertelde dat ik na dat gesprek weer opnieuw vlinders voelde zoals dat lang niet meer geweest is. Ik zou het weer vanaf punt nul willen proberen, en er deze keer echt 300% energie in willen steken.
Ze zegt dat dat nu te laat is. De gevoelens bij haar zijn weg, en komen niet meer terug.

Ik ben nog wel gek op haar, eigenlijk weer net zo gek als in het begin...

Nu zijn we goede vrienden, en gaan nog leuke dingen doen.
We wonen ver uit elkaar (150km), maar dat mag de pret niet drukken...

Nu vraag ik me af; Is er een manier waardoor ik haar kan laten inzien dat ik echt wil veranderen deze keer, en dat ik er echt weer iets moois van wil maken?
Kan ik haar opnieuw verliefd op mij proberen te worden?
Je moest (nog) een keer met haar praten over dat je je best zal doen om te veranderen. Ze zal dat wel begrijpen.
Als ze het uit maakt om de ene van andere reden dan moest ze dat aan jou vertellen.

Groet
Hans

Laatst gewijzigd op 14-11-2005 om 20:18.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-11-2005, 21:16
Optima
Optima is offline
been there, done that

didn't work

nouja, althans, het lukte wel weer even 2 jaar, maar toen was de maat toch echt vol. Je vervalt toch weer in oude gewoonten, en als je dan niet meer gek op elkaar bent, houd het op.
Oud 14-11-2005, 21:42
Athlon
Athlon is offline
Citaat:
Optima schreef op 14-11-2005 @ 22:16 :
been there, done that

didn't work

nouja, althans, het lukte wel weer even 2 jaar, maar toen was de maat toch echt vol. Je vervalt toch weer in oude gewoonten, en als je dan niet meer gek op elkaar bent, houd het op.
Ben je langsgegaan met een bos rode rozen???
Met citaat reageren
Oud 14-11-2005, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Jij ziet m graag op zn bek gaan?
Met citaat reageren
Oud 14-11-2005, 21:47
Optima
Optima is offline
Citaat:
Athlon schreef op 14-11-2005 @ 22:42 :
Ben je langsgegaan met een bos rode rozen???
eh, nee. Hoezo, had het dan volgens jou NOG een jaar erbij gekocht? nou, nog een jaar vol ellende dan....beter van niet
Oud 14-11-2005, 21:48
Verwijderd
Citaat:

=====

Ik zit nu met een idee;

Ik vrees dat het verspilde energie en verspild geld is.
Je hebt het al een paar keer geprobeerd. Dat geeft ook aan dat het al vaker is misgegaan. Waarom zou het nu wel lukken dan? Omdat jij even een klein gevoeltje hebt van 'o wat is ze leuk en ik wil haar niet kwijt!'? Omdat jij beseft dat het nu echt afgelopen is? Gaat het daarom lukken? Gaat het lukken als jij wilt en zij niet? Denk je dat ze haar gevoelens (of eerder diegene die ze niet heeft) opzij zet alleen om een bos bloemen en het feit dat je 200 km met de auto naar haar toe komt?
Begrijp me niet verkeerd: het is een lief gebaar.
Maar wat ik heb begrepen uit je verhaal is dat ze pretty clear is geweest over haar gevoel en visie op jullie relatie, zei het als een liefdesrelatie of vriendschapsrelatie.
Het is makkelijk om je kop in het zand te steken, maar het brengt je niet verder. Ja, misschien 200 km van huis om vervolgens weer teleurgesteld en verdrietig 200 km terug te rijden.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2005, 22:01
Verwijderd
Op welke manier veranderen 200 km reizen en een bos rozen iets aan haar gevoelens? Ze kan het best een lief gebaar vinden, ze is natuurlijk niet gevoelloos. Maar je wil toch niet dat ze je door zoiets weer terugneemt, terwijl ze eigenlijk helemaal niet meer verliefd is?

Het lijkt me geen goed plan, het spijt me. Als zij echt gek op je is dan zit ze jou nu ook te missen en wil ze dat het weer goedkomt. Daar is geen bos rozen voor nodig. Maar dat is niet het geval, want ze heeft nou eenmaal gezegd dat ze dat soort gevoelens niet meer heeft.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2005, 10:46
Verwijderd
Citaat:
Athlon schreef op 14-11-2005 @ 20:36 :
Tsja, ik ga er dan wel 200km voor rijden, dus geeft wel degelijk aan dat ik 'r echt terug wil en echt opnieuw wil beginnen...
Ja jij wel, maar zij heeft toch gezegd dat de gevoelens weg zijn? Dan heb je er niet veel aan als jij wél wil.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2005, 11:42
evanescence
evanescence is offline
Ik ken het gevoel, het lijkt een beetje op mijn situatie, maar toch is het altijd anders...
sinds afgelopen zaterdag is het na 2 jaar uit tussen mij en mijn vriend...
bij ons heeft hij er een punt achter gezet het ging ook al langer niet zo lekker, maar ik hield hoop en heb er alles aan gedaan, toch is het niet gelukt...
van ons twee ben ik ook degene die nog wel wilt proberen en 300% erin te steken, maar hij kan niet meer en wil geen relatie meer, wel vriendschap (hoe cliché, maar ik wil dat ook wel, je gaat niet zomaar 2 jaar weggooien).

Ik heb er best veel moeite mee en veel verdriet. Gister sprak ik hem op msn en vroeg ik of ik hem mocht bellen, dat deden we elke avond omdat we elkaar 1x in de 2 weken zagen omdat we ook ver van elkaar wonen (250). Hij wilde afstand anders maakt het alleen maar moeilijker, en daar heeft hij wel gelijk in...

Ik denk dat je haar gewoon ff met rust moet laten hoe moeilijk dat is, want ik ken het gevoel. Wij hebben afgesproken voorlopig ff geen contact. maar aan voorlopig heb ik niets dus heb ik om duidelijkheid gevraagd en is het tot dit weekend iig...dat zijn een paar daagjes en zo proberen we elkaar even met rust te laten.

Als zij aangeeft dat het niet meer goed komt (een relatie hebben) moet je dat maar in je hoofd houden ook al doet het pijn, maar het helpt op zich wel voor mij en diep in je hart weet je dat misschien ook wel.

sterkte en als je wil praten stuur maar een PB.
Oud 15-11-2005, 11:46
evanescence
evanescence is offline
Citaat:

Ik zit nu met een idee;

Niet doen, je zet haar dan voor het blok. Dan maak je het voor haar en voor jezelf alleen maar moeilijker.
Zij durft je dan misschien niet af te wijzen en zit ze ongelukkig terug in een relatie die ze niet meer wilt (hoe erg ze het zelf misschien ook vind)
Of ze wijst je af en jij bent diep ongelukkig!

NIET DOEN, wees de wijste en laat het voor jullie beiden even rusten...
Oud 15-11-2005, 12:10
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Of ze wijst je af en jullie zijn beide ongelukkig omdat ze je toch nog wel heel lief vindt en het voor haar niet leuk is om je dan pijn te moeten doen.
Oud 15-11-2005, 12:15
evanescence
evanescence is offline
Citaat:
De Veroorzaker schreef op 15-11-2005 @ 13:10 :
Of ze wijst je af en jullie zijn beide ongelukkig omdat ze je toch nog wel heel lief vindt en het voor haar niet leuk is om je dan pijn te moeten doen.
precies
Oud 15-11-2005, 12:21
Experiment
Experiment is offline
Citaat:
Tuurlijk wel. Je zet jezelf voor gek en bezorgt haar ook nog eens een kutgevoel.

je kan beter de eer aan jezelf houden: asl zij met rust gelaten wil worden heb je dat te eerbiedigen.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2005, 12:32
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Experiment schreef op 15-11-2005 @ 13:21 :
Tuurlijk wel. Je zet jezelf voor gek en bezorgt haar ook nog eens een kutgevoel.

je kan beter de eer aan jezelf houden: asl zij met rust gelaten wil worden heb je dat te eerbiedigen.
Mwah ik zou nog wel overstag gaan als ik twijfelde. Je weet maar nooit. Ik zou het iig zo doen, haha.
Oud 15-11-2005, 14:48
Muchacha
Muchacha is offline
Laat het zoals het nu is. Zeker geen 200 km gaan rijden om haar te verrassen met een bos bloemen, dat vind ze alleen maar lastig en zielig voor je. Mijn ex deed dit ook bij mij, hij bleef maar moeite doen en roepen dat het deze keer allemaal anders zal worden, dat hij eindelijk heeft ingezien wat ik voor hem beteken en ik werd er gewoon zo poepnerveus van dat ik hem als een baksteen heb laten vallen omdat ie me zot maakte met zijn hopeloos gedoe. Zie dat het bij jullie niet zo ver komt, want dan kan er van vriendschap of positief contact geen sprake meer zijn en da's echt heel jammer voor mensen die elkaar zo lang zo graag hebben gezien.

Sterkte.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2005, 15:44
Athlon
Athlon is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 15-11-2005 @ 13:32 :
Mwah ik zou nog wel overstag gaan als ik twijfelde. Je weet maar nooit. Ik zou het iig zo doen, haha.

jij zou er dus heengaan met rozen?

Ik heb vanmorgen een korte sms gestuurd waarin ik haar succes wens met haar toets op school vandaag.

Meer niet gedaan, zoals sms, msn of contact.

Ze zal vanavond op MSN zijn, en misschien spreken we elkaar dan eventjes...

Ik zou zo graag willen weten hoe ze zich nu voelt
Met citaat reageren
Oud 15-11-2005, 15:50
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Athlon schreef op 15-11-2005 @ 16:44 :
Vraag haar dat dan, maar aanvaard dat ze het minder moeilijk dan jij zal hebben...
Met citaat reageren
Oud 15-11-2005, 17:27
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Athlon schreef op 15-11-2005 @ 16:44 :
jij zou er dus heengaan met rozen?

Ik heb vanmorgen een korte sms gestuurd waarin ik haar succes wens met haar toets op school vandaag.

Meer niet gedaan, zoals sms, msn of contact.

Ze zal vanavond op MSN zijn, en misschien spreken we elkaar dan eventjes...

Tja, ik zou enorm spijt krijgen als ik het niet had gedaan namelijk.. En buiten dat, als mijn exvriendje waar ik 3 jaar stapel op ben geweest zou komen aanzetten met rozen.. Dan zou ik smelten.
Oud 15-11-2005, 17:34
berlin
berlin is offline
Misschien houdt ze nieteens van bloemen? Als je haar een halfjaar niet spreekt en ziet is het leuker om dan over een halfjaar weer harde sex te hebben.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2005, 17:42
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 15-11-2005 @ 18:27 :
Tja, ik zou enorm spijt krijgen als ik het niet had gedaan namelijk.. En buiten dat, als mijn exvriendje waar ik 3 jaar stapel op ben geweest zou komen aanzetten met rozen.. Dan zou ik smelten.
Omdat je nog verliefd bent op hem? Als je gevoelens over zijn, vind je dat alleen maar lastig...
En TS kan miss nog een laatste poging wagen, als hij zich daarbij beter zal voelen, maar daarna moet het echt stoppen of ze gaat hem alleen maar vervelend vinden, vrees ik...
Met citaat reageren
Oud 15-11-2005, 17:43
Experiment
Experiment is offline
Citaat:
ook als Mark komt ?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2005, 17:54
Aurora
Aurora is offline
Sorry hoor, maar als ik duidelijk heb gemaakt dat het uit is zou ik het vreselijk irritant vinden als ik hem op de stoep zag staan met een bos rozen.

Leg je erbij neer dat het voorbij is en hou de eer aan jezelf.
Oud 15-11-2005, 17:59
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Aurora schreef op 15-11-2005 @ 18:54 :
Sorry hoor, maar als ik duidelijk heb gemaakt dat het uit is zou ik het vreselijk irritant vinden als ik hem op de stoep zag staan met een bos rozen.
Exactly my point
Met citaat reageren
Oud 15-11-2005, 18:00
Jolt
Jolt is offline
dood = dood
Oud 15-11-2005, 18:00
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Experiment schreef op 15-11-2005 @ 18:43 :
ook als Mark komt ?
Er zijn grenzen, dat snap jij natuurlijk ook wel.
Oud 15-11-2005, 18:02
Balance
Balance is offline
Citaat:
Goed, jij zou dan dus overstag gaan. En dan? Vervolgens zit je weer terug in je relatie die je net met veel moeite hebt verbroken. Al met al krijg je spijt van het feit dat je hem teruggenomen hebt en moet je het nogmaals uitmaken; dit keer nog moeilijker dan vorige keer, want je hebt die jongen net nieuwe hoop gegeven.

Ik vind het rozen-plan echt helemaal niet slim. Zoals anderen ook al zeiden heeft het sowieso een slechte afloop:
- Ze neemt je idd terug en zit vervolgens weer in die relatie, terwijl haar gevoelens over zijn voor jou. Wat houdt die relatie dan nog in?
- Ze neemt je niet terug en moet je dus opnieuw afwijzen. Voor haar én voor jou vervelend.
Reageren

Regels voor berichten