Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Elkaar ontlopen op MSN is geen optie. We zien elkaar soms online... SMS-en en bellen laten we even inderdaad. |
![]() |
||
Citaat:
Heb ik ook gedaan bij een ex en het hielp heel erg ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Je kan het proberen maar ik denk het niet...vooral niet door haar uitspraak waar loontjuh ook al op wees
||
Citaat:
||
Citaat:
Dan kun je wel zeggen dat er te weinig energie in is gestoken, maar dat heeft dan ook een reden toch? Maar goed laat je door mij niet weerhouden. Het is jouw leven.
||
![]() |
Citaat:
Als ze het uit maakt om de ene van andere reden dan moest ze dat aan jou vertellen. Groet Hans Laatst gewijzigd op 14-11-2005 om 20:18. |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je hebt het al een paar keer geprobeerd. Dat geeft ook aan dat het al vaker is misgegaan. Waarom zou het nu wel lukken dan? Omdat jij even een klein gevoeltje hebt van 'o wat is ze leuk en ik wil haar niet kwijt!'? Omdat jij beseft dat het nu echt afgelopen is? Gaat het daarom lukken? Gaat het lukken als jij wilt en zij niet? Denk je dat ze haar gevoelens (of eerder diegene die ze niet heeft) opzij zet alleen om een bos bloemen en het feit dat je 200 km met de auto naar haar toe komt? Begrijp me niet verkeerd: het is een lief gebaar. Maar wat ik heb begrepen uit je verhaal is dat ze pretty clear is geweest over haar gevoel en visie op jullie relatie, zei het als een liefdesrelatie of vriendschapsrelatie. Het is makkelijk om je kop in het zand te steken, maar het brengt je niet verder. Ja, misschien 200 km van huis om vervolgens weer teleurgesteld en verdrietig 200 km terug te rijden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zij durft je dan misschien niet af te wijzen en zit ze ongelukkig terug in een relatie die ze niet meer wilt (hoe erg ze het zelf misschien ook vind) Of ze wijst je af en jij bent diep ongelukkig! NIET DOEN, wees de wijste en laat het voor jullie beiden even rusten...
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
je kan beter de eer aan jezelf houden: asl zij met rust gelaten wil worden heb je dat te eerbiedigen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
jij zou er dus heengaan met rozen? Ik heb vanmorgen een korte sms gestuurd waarin ik haar succes wens met haar toets op school vandaag. Meer niet gedaan, zoals sms, msn of contact. Ze zal vanavond op MSN zijn, en misschien spreken we elkaar dan eventjes... Ik zou zo graag willen weten hoe ze zich nu voelt |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En TS kan miss nog een laatste poging wagen, als hij zich daarbij beter zal voelen, maar daarna moet het echt stoppen of ze gaat hem alleen maar vervelend vinden, vrees ik... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Ik vind het rozen-plan echt helemaal niet slim. Zoals anderen ook al zeiden heeft het sowieso een slechte afloop: - Ze neemt je idd terug en zit vervolgens weer in die relatie, terwijl haar gevoelens over zijn voor jou. Wat houdt die relatie dan nog in? - Ze neemt je niet terug en moet je dus opnieuw afwijzen. Voor haar én voor jou vervelend.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
"Jaloers" om alles in relatie Mangler | 15 | 06-07-2016 11:46 | |
Studeren |
Lastige situatie voor studiekeuze Kelvyn | 5 | 31-12-2014 09:29 | |
Drugs & Alcohol |
Verslaving van 15 jaar Dontdodrugs | 10 | 07-05-2014 18:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Minister Plasterk wil keuze middelbare school uitstellen Kitten | 78 | 03-01-2009 01:59 | |
Liefde & Relatie |
Gevoelloos? Sharon_200 | 16 | 01-04-2005 20:12 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
linkse mensen theone87nl | 104 | 11-02-2003 14:21 |