Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nouja, allereerst zou ik zwaar gekwetst zijn, het gevoel hebben dat mn hele leven instort. Gewoon, omdat ik weet dat ik er niet mee kan leven als hij gevoelens voor iemand anders heeft. Hoe veel ik ook om mn vriendje zou geven op dat moment, ik kan het niet verdragen dat er 'concurrentie' is. Telkens bang moeten zijn op momenten dat hij haar zou zien, wachten, wachten en hopen dat hij over zou vliegen. Nee, niks voor mij. Ik zou het uitmaken. Punt. Wat moet je trouwens met een vriend(in) die gevoelens voor iemand anders heeft? Wat houdt liefde dan in? En ja, ik weet dat verliefd zijn en houden van iets totaal anders is... maar het een komt uit het ander voort bij een relatie; waarom er genoegen mee nemen dat hij (zij) verliefd op iemand anders is?
||
Citaat:
In mijn ogen kun je best verliefd zijn op iemand anders als je een relatie hebt (je kunt ook nog verliefd zijn op twee mensen tegelijk). Ik zou ook mijn relatie niet uitmaken als ik verliefd zou worden op een ander. Hij betekent zoveel voor me, dat ik bij hem wil blijven, ook al zou ik verliefd worden op iemand anders.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
wat een kutstreek dat ook is naar je vriendje toe.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Jij kunt gewoon niet geloven dat iemand anders een andere mening heeft dan jij. Nou, wen er maar aan.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Persoonlijk vind ik een vage opmerking plaatsen met rolleyes erbij niet bepaald een goede manier om een discussie aan te gaan, maar goed... het staat jou natuurlijk vrij om daar anders over te denken.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En wat ik zelf zou doen? Uhm voorlopig toch maar uit elkaar, over tien jaar is dat misschien anders. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
hoe zouden jullie reageren? gentlemen | 11 | 20-06-2014 10:08 | |
Flora & Fauna |
Hoe reageren jullie huisdieren op een spiegel? 0oFZo0 | 46 | 29-09-2005 09:48 | |
Liefde & Relatie |
Wat vind jij / hoe zou je reageren? Gothic | 27 | 25-09-2003 22:05 | |
Psychologie |
hoe kijken jullie tegen.. miss-gekte-frl | 27 | 03-09-2003 10:46 | |
Algemene schoolzaken |
Hoe gaan jullie om met onvoldoendes? marlies | 53 | 07-02-2003 15:03 | |
Seksualiteit |
hoe reageren de ouders van jou vriend/vriendin?? a_bonneur | 36 | 30-08-2002 22:01 |