Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb serieus mijn naam maar 1x eerder gehoord, en nu zoiets ![]() Als het nou nog een lekker pittig mokkel als Femke Halsema was...
||
Citaat:
lekker elke dag met n bak popcorn het journaal kijken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Jammer van Wiegel. En dat meen ik als anti-VVD'er serieus. Ik had hem graag terug gezien. Zolang Bolkestein maar niet van stal wordt gehaald. Of Rutte/Zalm wordt geplaatst als nieuwe fractievoorzitter. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Het lijkt mij dat de VVD nu hetzelfde moet doen als de PvdA vier jaar lang heeft gedaan, gewoon in de oppositie, en de boel vernieuwen en verjongen. Dijkstal lijkt me daar niet echt geschikt voor, Rutte weet ik niet, hij lijkt me wel erg jong. Wiegel mag in Diever blijven en lekker doorgaan met dreigen dat hij terugkomt.
Iemand het eens wat betreft het vernieuwen/verjongen van de partij? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
heb je daa rook nog een hele speciale reden voor ofzo ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op mezelf. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bovendien lijkt mevrouw Hirsi Ali mij niet echt een minister, laat staan een leider, een premier. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Er is een ding wat alle allochtonen bindt: het feit dat ons Westerse systeem hen oneindig gelukkiger maakt dan de ondrukkende systemen in de diverse thuislanden. En ze delen nog een ding: al die thuislanden zullen ooit bloeiende democratieen worden!! |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind Henk Kamp trouwens een van de minst geschikte kandidaten. Hij is niet jong, geen bijzonder vlotte prater, een beetje stijfjes en vooral echt een vakminister. We hebben hem nog nooit buiten defensie gezien, en ik geloof best dat hij een harde werker is, maar ik vind hem absoluut geen leiderstype.
Mark Rutte is gewoon volslagen incompetent op zo ongeveer alle terreinen die je kunt bedenken. Wat hij met het onderwijs van plan is, belooft weinig goeds voor de toekomst van de VVD als hij politiek aanvoerder zou worden. Bovendien is hij te jong, te onervaren en werkt zijn hoofd en stemgeluid provocerend. Het probleem van de VVD is dat ze gewoon niemand aan boord hebben die 'echt VVD' is, omdat niemand weet wat 'de VVD' eigenlijk nog voorstelt. Wat dat betreft vind ik dat 'Roos'-verkiezingsspotje van de VVD echt geweldig typerend: een partij die zich alleen nog maar kan profileren door zich (neerbuigend) te contrasteren met anderen, maar het niet op eigen kracht, op eigen standpunten, kan redden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
nou ja da tis dan gelijk weer een zwakte volgens mij is niemand het met elkaar eens in de vvd ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Eigenlijk sowieso niks te koop hebben. ![]() Maar goed, weet niet wie beste premier zou zijn. Half Nederland wil Wouter Bos hoorde ik op de radio. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() hoe meer vrije handel hoe beter de economie groeit niet andersom ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Teveel vrije economie lijd uiteindelijk tot verarming door vergaande concurrentie. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|