Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat liedje van die koning was idd een beetje raar in de musical, met dat goochelen was dat toch? En die gitaarsolo's waren om verliefd op te worden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ja precies. ![]() Net als Kajafas en Ananas (of hoe heet 'ie ook alweer ![]() Jij houd ook van jankende gitaren ? ![]()
||
![]() |
Citaat:
Dat was een Amerikaanse cast. De show was zeker geweldig en indrukwekkend! En juist daarom ga ik niet naar deze Nederlandse versie, ben bang voor een grote teleurstelling. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik kom net terug en Maria was echt gewoon ge-wel-dig! Ik vond haar zo ontzettend goed...Wát een stem zeg! En er wordt vaak genoeg gezegd dat ze een hoer is. Niet letterlijk natuurlijk, maar wel dingen als "Een vrouw van haar soort" etc. En ze zag er zeker ook wel hoerig uit... Jezus was ook erg goed. De apostelen ook. Alleen Judas was af en toe wat vals, maar opzich niet storend, zijn stem was wel lekker rauw, zoals t hoort ![]() Ik had gedacht dat ik me heel erg zou gaan irriteren aan t Nederlands, maar ik vond t echt allemaal heel goed en logisch klinken. Natuurlijk was niet altijd alles even letterlijk vertaald, maar dat hoeft ook niet vind ik. Ik ben 2 of 3 jaar geleden ook naar de Broadway versie geweest, de Engelse versie dus, maar ik vond deze zeker 1000 keer indrukwekkender ![]() Voor alle ontwetenden: De Nederlandse versie die nu speelt is dus niet dezelfde als de Broadwayversie van 2 of 3 jaar geleden! Dit is een Joop van den Ende productie met volledig eigen decor en zelf bewerkte teksten en muziek. Ik vind dus ook dat deze NL versie en de Engelse niet te vergelijken zijn. Ook met de film moet je 'm niet gaan vergelijken, want qua plot moeten er toch echt dingen worden veranderd zodat ze op toneel kunnen worden uitgevoerd. Judas kan zichzelf maar moeilijk met een touw gaan ophangen ofzo ![]() Ik denk dat ik de cd nog wel ga kopen ![]()
Laatst gewijzigd op 28-05-2006 om 20:59. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vertaling ook echt super en het orkest ![]() Ik ben gisteren geweest.... Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 05-07-2006 om 21:22. |
![]() |
||
Citaat:
Ik vond ook de zweep scene op het einde erg krachtig. ![]() Maar als ik moet kiezen ga ik nog altijd voor de filmversie ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Judas Uice | 68 | 02-02-2009 12:57 | |
Films, TV & Radio |