Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2006, 15:33
Lif
Lif is offline
Ik heb een Acer TravelMate 2300. Sinds vandaag gaat het volume als ik het 1 tikje harder wil hebben helemaal voluit en als ik het 1 tikje zachter wil hebben helemaal uit. Met de schuiven van Volume Control heb ik dit probleem niet, het is alleen als ik de sneltoetsen gebruikt (Fn + speakertje/pijltje naar boven en Fn + speakertje/pijltje naar beneden).

Waar kan dit aan liggen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-07-2006, 14:23
Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Je moet dan op het luisprekertje klikken in de rechteronderhoek van het scherm (in de taakbalk). Dan kijk je bij het tweede schuifje of een schuifje genaamd Wave. Die zet je dan bijna beneden en voila

Je probleem komt omdat je met FN+pijltje alleen de eerste schuifje aanpast. Als de tweede dan helemaal voluit staat heb je of heel veel herrie of helemaal niets omdat ie helemaal benedenaan staat
Oud 02-07-2006, 14:30
Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Citaat:
Kingofthemall schreef op 02-07-2006 @ 15:23 :
Je moet dan op het luisprekertje klikken in de rechteronderhoek van het scherm (in de taakbalk). Dan kijk je bij het tweede schuifje of een schuifje genaamd Wave. Die zet je dan bijna beneden en voila

Je probleem komt omdat je met FN+pijltje alleen de eerste schuifje aanpast. Als de tweede dan helemaal voluit staat heb je of heel veel herrie of helemaal niets omdat ie helemaal benedenaan staat
plaatje

Oud 04-07-2006, 12:27
Lif
Lif is offline
Bedankt! Hij doet het weer.

(alleen nu doet m'n muis het niet... zucht)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten