Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Plus dat er altijd van die kansloze naamzoeklijstjes op onzin zijn, en daar wil ik ook helemaal niet in gevonden worden. @Gimme more Beer; Een knopje zou handiger zijn natuurlijk, en een extra handeling schelen. Plus ik denk dat jouw manier niet helemaal waterdicht is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast veranderen we toch niets meer tot de nieuwe forumsoftware, jaja ik weet dat we dat al enige tijd zeggen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Emailnotificatie is natuurlijk heel anders. Bovendien krijg ik al genoeg spam en andere vrijwel nutteloze mail. @LL, die nieuwe forumsoftware komt volgens mij nog láng niet. ![]() |
![]() |
|
Het bestaat iig wel voor deze versie van de software:
http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=47149 Maar goed, ik denk ook niet dat er nog veel aanpassingen worden gemaakt aan deze software. Probleem is alleen dat niemand weet wanneer de nieuwe software komt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat van ie link is al ingebouwd in de quote, je bent zelf degene die die link dus plaatst. Hoe wil jij controleren of iemand daadwerkelijk een quote heeft gepost? De enige toevoeging kan zijn een automatische naamzoek, dat komt dan nog het meest in de buurt. Dat je dus email krijg op het moment dat iemand je naam post. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je kan toch als iemand jouw postnummer (in jouw geval nu 20931395) quote deze post een nieuwe key geven? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Er zijn zoveel nicknames waarbij naamzoeken niet of niet goed werkt.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
(even onder voobehoud, ik heb gedronken)
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Om die flag te zetten zul je toch eerst een controle moeten uitvoeren of je gequote bent. Hoe wil je die controle uitvoeren ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Ipv http://forum.scholieren.com/newreply...ostid=20960212 krijg je dan: http://forum.scholieren.com/newreply...Quote=20960212 Bijvoorbeeld. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Als je nou de PL tags in de posts uitleest en vervolgens de post-id toevoegt aan een quote-veld in de database, kun je redelijk gemakkelijk een overzicht maken van jouw eigen quotes. Ik weet alleen niet of het in jullie systeem netjes te implementeren is, maar dat kun je uitzoeken. EDIT: Nadeel is wel dat je zo bij een EDIT de post kwijt bent.
||
Citaat:
![]() http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=103768 Kwestie van een bestandje uploaden...
Laatst gewijzigd op 26-03-2006 om 14:15. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De regexp. oplossing van Manu is nog het beste dan denk ik. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |