Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Alhoewel ik andere nummers ook heel gaaf vind, maar ik ken nog niet zo heel veel van ze..
||
Citaat:
En dan vooral bij Bonzo's Montreux ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Mijn favoriet op dit moment is Since I've been loving you, die solo is echt geweldig, en ik vind hem wel afsteken qua sfeer bij de andere nummers op Led 3. John Paul Jones is trouwens wel het minst exentrieke bandlid, als je bijvoorbeeld vergelijkt met Robert Plant de fantasyfreak. Hij als ridder is wel mijn favoriete scene van de dvd The song remains the same. Maar het gaat natuurlijk allemaal om de muziek kindertjes, en ik ben jammergenoeg in een verkeerd tijdperk geboren (mijn vader heeft ze nog live kunnen zien). Dat lijkt me wel een happening, tussen al die stonede hippies op een festivalterrein naar Led Zeppelin luisteren. Maar ik ben bang dat Rock Werchter mijn Led Zeppelin van weleer-dromen aan diggelen gaat slaan. Plant's stem vind ik de helft van wat het ooit was. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() fairies wear boots, war pigs, never say die, paranoid, etc ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik wil aan bovenstaand lijstje toevoegen: Iron Man, Hand of Doom (zwaar ondergewaardeerd), Into the Void en Wheels of Confusion. Never Say Die vind ik dan weer minder de moeite waard.
||
Citaat:
Correctie: Ik bedoel II.
Laatst gewijzigd op 05-04-2006 om 09:10. |
![]() |
|
|