![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Serieus, er zijn toch duizend manieren om daarvan af te komen. Schijnt dat je er vanaf komt door jezelf meteen wanneer je wakker wordt te belonen als je het niet hebt gedaan en dat je dat dan onbewust gaat koppelen. Als je kan regelen dat je voor elke nacht dat je het niet doet 5 euro van je ouders krijgt ben je er dus binnen no-time vanaf. |
![]() |
||
Citaat:
Ik raad je aan om toch mee te gaan, want dat is ontzettend gezellig. Voor bedplassen moet je dat echt niet afzeggen. Ik begrijp dat het heel lastig is, ik heb er zelf ook veel last van gehad, maar ik ging toch mooi mee op kamp met school. Bij mij hielp het altijd als je me even wakker maakte 's nachts. Het klinkt raar, maar daarna sliep ik niet meer zo ontzettend vast als daarvoor. Het is misschien een marteling, maar als je na een uur of zes niets meer drinkt wordt het risico véél kleiner omdat er amper vocht in je blaas zit. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() bij mij had het goed geholpen en mn ouders vonden het niet zo erg om wakker te worden. want het was wel voor het goede doel ![]()
||
Citaat:
Wil je het nou of niet?
|
|