Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2006, 17:39
Carn
Carn is offline
Mijn fiets is echt versleten dus heeft er iemand een herenfiets over (in goede staat, dus licht werkt, kettingkast zit er nog op, slot, etc)? Het liefst gewoon een simpel ding (geen of een paar versnellingen, achteruittraprem).

Prijs komen we wel uit.
Oud 06-05-2006, 19:10
paco de taco
paco de taco is offline
Gewoon een fietsenwinkel binnenlopen en vragen naar een goedkope 2dehandsfiets die het doet. Doe ik ook altijd als ik weer een fiets nodig heb.
Oud 06-05-2006, 19:55
Hank McCrank
Hank McCrank is offline
Inderdaad. Reken er dan wel op dat je minimaal een euro of 75 kwijt bent voor een redelijke (doch oude). Als je niet zo veel te besteden hebt zul je toch echt naar het station moeten, maar dat is weer strafbaar (en voor sukkels).
Oud 06-05-2006, 20:22
Verwijderd
Ik heb hier in nijmegen een adresje. 30 euro voor een degelijke fiets. Bier hier drinken en met de fiets in de trein weer naar huis?
Oud 07-05-2006, 10:33
paco de taco
paco de taco is offline
Mijn broertje heeft pas nog een fiets bij de fietsenwinkel gekocht, helemaal in orde. 50 euro
En ik niet ver daarvoor een gazelle met lampjes. 60 euro
Oud 08-05-2006, 00:10
Carn
Carn is offline
Citaat:
paco de taco schreef op 07-05-2006 @ 11:33 :
Mijn broertje heeft pas nog een fiets bij de fietsenwinkel gekocht, helemaal in orde. 50 euro
En ik niet ver daarvoor een gazelle met lampjes. 60 euro
Ik denk toch dat ik voor die optie ga; weet ik iig zeker dat het een degelijk ding is.

@ G-Lo: kom wel ene keer richting nmg voor alleen bier

Regels voor berichten