Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Is dit een officiele fout of gewoon geen mooi taalgebruik?
||
Citaat:
Aangezien het hier om een enkel woord gaat, is dit dus een officiële fout.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Treffend dat, zodra ik drank aanbied, er ineens heel veel mensen in dit topic zitten. ,,, voor Jeanne ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Wat betreft het verhaal. Ten eerste goed dat je het neergezet hebt en niet jezelf liet weerhouden door angstdromen over de bloedhonden die hier zo graag een nieuwe schrijver verslinden. Als ik eerlijk ben - bloedloze honds-eerlijk - moet ik zeggen dat je verhaal me niet achterover doet slaan. Er gebeurt niet zoveel en al mocht er al wat gebeuren, dan snap ik er weinig van. Goed, dat maakt natuurlijk niets uit, want de halve wereld heeft immers ook geld betaald om in American Beauty een half uur naar een plastic zakje te zitten kijken. Het nadeel alleen is dat mijn aandacht daarom op de stijl gevestigd werd en op dat gebied kan er, mijns inziens, nog een hoop geleerd worden. Dit is positief, want ik meen echt dat je het kan leren, trouwens. Het grootste obstakel is denk ik dat al je zinnen voor mij als lezer, lezen als korte happen en niet als een vloeiend geheel. In het begin komt het door de vele korte zinnen en het past ook wel bij het benauwen waar je van spreekt, maar toch is het niet aangenaam. het is lastig om na zo'n hortende start nog goed in de tekst te komen. Zeker aangezien het zo'n korte tekst is. Ik denk eigenlijk dat je het jezelf te moeilijk hebt gemaakt met het soort tekst dat je gekozen hebt. In plaats van fluitend een verhaal te schrijven, heb je ervoor gekozen om iets diep emotioneels te schrijven en ik denk dat er weinig dingen moeilijker te beschrijven zijn dan diepe emoties, ook al doen mensen het zo belachelijk vaak. Misschien juist omdat het zo vaak gedaan wordt, is het lastig om het goed en origineel te beschrijven? Ik weet het niet. Ik lees in ieder geval graag nog een keer een tekst van je, maar dan met meer verhaal en minder zieleroerselen. ![]() LUH-3417 - Fouten die gevonden worden in deze reactie staan niet garant voor drankjes op eventuele meetings. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vlierbloesem voor jou, kaptein. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zullen we maar eens een datum prikken voor een Letteren groepsgesprek op MSN? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Althans, als ik hem nog heb. Want het kan heel goed dat er op dit moment een hongerig oostblokkindje op zit te knagen. Maar drankjes verloten blijkt inderdaad wel een geniale manier om je verhaal veel gelezen te krijgen. We nemen deze kennis mee voor latere toepassing. ![]() LUH-3417 |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
@ Deliana: je weet al wat ik van je verhaaltje vindt. ![]() @ Grimm: jij hebt wel meer dan pokemonkaartjes. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Moeten we nog eens een keer op gaan passen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|