Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2006, 11:12
clubje
clubje is offline
Wie heeft er dat ooit meegemaakt?

Je maakt het uit met je vriend/in, en na een tijdje wil je hem of haar terug. Dan heb ik het niet over een tweetal dagen nadat je het hebt uitgemaakt, dan is dat een logische reactie. Maar ik bedoel na een hele tijd, bv vele maanden, of zelfs een jaar.

Zoja, hoe kwam dit dan? Kwam het omdat je hem/haar nog vaak zag, of net niet?

Misschien een wat vaag topic, maar 'k zou er graag wel eens ervaringen over horen...

grtz
clubje
Oud 23-04-2006, 11:16
Verwijderd
--> liefde & relatie
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 11:42
Antubis
Antubis is offline
Ja best wel bij liefde en relatie.

Maar ff on:

Ja ik herken dit. Ik heb t uitgemaakt met mn ex-vriend. En tot een paar weken tot maanden later had ik er gruwelijk veel spijt van. Maar dit was omdat ik alleen maar dacht dat ik hem als vriendje miste. Maar na een tijd begreep ik eindelijk dat ik een vriendje miste en hem in persoon.. dus uiteindelijk niet terugggehad.. ben er eigenlijk ook blij om. Ik heb hem dik een half jaar niet gezien.. waarschijnlijk heeft het daar ook aan gelegen. Nu heb ik weer contact, en best vaak ook.
Oud 23-04-2006, 22:44
Yerli
Yerli is offline
Af en toe. Maar dat gaat ook net zo snel weer voorbij.

Er zijn meer leuke personen op de wereld.
Oud 24-04-2006, 00:06
Nona
Nona is offline
Citaat:
Tyrande schreef op 23-04-2006 @ 12:16 :
--> liefde & relatie
Oud 24-04-2006, 10:35
Brabantse
Brabantse is offline
Heb dat wel een keer meegemaakt. En het was erg vervelend in het begin. Maar ik ben er uiteindelijk toch achter gekomen dat het beter was dat het gewoon uit was. En zoals hierboven al geschreven staat; je denkt dan dat je die persoon mist, maar uiteindelijk bleek het gewoon 'het missen van een vriend' te zijn.
Oud 24-04-2006, 10:44
Bell
Bell is offline
4 jaar geleden had ik een relatie, dat ging uit en 3 maanden later weer aan en toen weer uit... en nu heb ik weer contact met m en zou ik m best terug willen...

maar of dat nou zown goed idee is, dat weet ik niet...
Met citaat reageren
Oud 24-04-2006, 10:45
Methuselah
Methuselah is offline
Mensen die niet weten wat ze willen.
Oud 24-04-2006, 10:45
Bell
Bell is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 24-04-2006 @ 11:45 :
Mensen die niet weten wat ze willen.
kan er niets aan doen
Met citaat reageren
Oud 24-04-2006, 10:54
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Bell schreef op 24-04-2006 @ 11:45 :
kan er niets aan doen
Is niet specifiek op jou bedoeld hoor.
Oud 24-04-2006, 11:09
Toet0r
Toet0r is offline
2 jaar geleden had ik voor 3 weken een vriendje. Hij maakte het uit en ik bleef hem heel leuk vinden. Op den duur trokken we toch steeds weer naar elkaar toe en een half jaar later kregen we toch weer wat. Dat heeft toen 15 maanden geduurt. Die eerste keer stelde maar weinig voor en we hebben besloten dat we dat maar vergeten
Met citaat reageren
Oud 24-04-2006, 14:18
snoopy
snoopy is offline
Heb ik nog nooit gehad. Wel heb ik het een keer uitgemaakt terwijl ik helemaal niet wilde dat het uitging (hij zei steeds dat ie twijfelde en ik had geen zin om daar steeds maar onzekerder van te worden). Toen hoopte ik wel dat het weer goed zou komen, maar ik vind eigenlijk dat hij die relatie heeft uitgemaakt, maar er te laf voor was.

Verder heb ik het maar 1 keer 'echt' uitgemaakt en daar heb ik verder niet echt over getwijfeld.
Oud 24-04-2006, 15:36
Lo_Siento
Lo_Siento is offline
Heel herkenbaar

Had 2,5 jaar een vriend gehad, het uitgemaakt, met iemand anders genomen, vervolgens spijt gekregen en wou hem terug.
Het is 4 maanden uit geweest en nu zijn we al weer een half jaar samen en gaat het is het weer super!
Oud 24-04-2006, 16:29
clubje
clubje is offline
Wat moet je als ex, die de bons krijgt, eigenlijk doen om de ander je te laten terug willen?
Oud 24-04-2006, 18:06
Verwijderd
Niet met een vriendje gehad, maar wel met iemand die de potentie had om mn vriendje te worden
Heb hem toen gezegd dat het niet kon, afstand enzo. Maar moet zeggen dat ik er achteraf wel een beetje spijt van heb gehad. Heb nu een geweldige vriend, maar denk dat ik altijd wel een zwak blijf hebben voor die ene jongen.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2006, 18:14
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Dat heb ik nooit meegemaakt, want in alle relaties die ik tot nu toe heb gehad (maar dat zijn er toch niet veel geweest ) ben ik nooit degene geweest die het heeft uitgemaakt. Dat is ook natuurlijk rot en dat doet dan wel in het begin een beetje pijn, maar daar ben je na verloop van tijd wel overheen.
Oud 24-04-2006, 19:07
Moustache
Moustache is offline
Ja, dat heb ik gehad, 2x zelfs, met hetzelfde meisje
De eerste keer had ik het gewoon zonder al te veel nadenken uitgemaakt, was niet zo handig, en de tweede keer dacht ik dat ik niks meer voor haar voelde, maar toen ze met een vriend van me zoende werd ik zo ongeveer gek, en toen bleek dat ik toch nog wel gek op haar was. En zij uiteindelijk ook weer op mij, en toen hebben we het nog 1,5 jaar volgehouden.
Oud 25-04-2006, 08:47
WolterB
WolterB is offline
Nooit gehad en lijkt me ook niet dat t vor gaat komen, want als je het uitmaakt dan doe je dat met een goede reden en niet zomaar impulsief.
Dat je later alleen nog maar leuke dingen kan herinneren waardoor je diegene weer teug wilt kan erg goed, maar je moet er dan ook wel bij stilstaan dat er redenen zijn waardoor het uit is gegaan en die redenen kunnen dan ook weer de aanleiding zijn waardoor het weer mis kan gaan.
Oud 25-04-2006, 09:05
underthabridge
underthabridge is offline
Heb ik wel gehad; had 2 maandjes een relatie met mijn vriendin gehad, toen maakte ik het uit: 5 maanden later, zonder elkaar te zien/spreken, ging het weer aan. Dat is nu 2,5 jaar geleden.
Oud 26-04-2006, 12:58
Princessb
Princessb is offline
herkenning!
ik kreeg verkering met meneertje lief in apreil 2004, zijn vorig jaar verloofd, en in januari heb ik het uitgemaakt...
heb toen een vriendje weer gekregen voor 2 maand en nu ben ik sinds een dikke week weer bij mn * ex*, zaten nog zo veel gevoelens voor mekaar
Oud 26-04-2006, 13:20
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
clubje schreef op 24-04-2006 @ 17:29 :
Wat moet je als ex, die de bons krijgt, eigenlijk doen om de ander je te laten terug willen?
axe
Oud 27-04-2006, 14:36
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 26-04-2006 @ 14:20 :
axe
ieh
Oud 27-04-2006, 14:48
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Ik denk dat het best mogelijk is... De relatie die ik met mijn ex had was bijzonder goed en zoiets zo ik best weer willen...
Oud 27-04-2006, 15:24
clubje
clubje is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 27-04-2006 @ 15:48 :
Ik denk dat het best mogelijk is... De relatie die ik met mijn ex had was bijzonder goed en zoiets zo ik best weer willen...
Waarom heb je het dan uitgemaakt?
Oud 27-04-2006, 15:28
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
clubje schreef op 27-04-2006 @ 16:24 :
Waarom heb je het dan uitgemaakt?
wie zegt dat zij het heeft uitgemaakt?
Oud 27-04-2006, 19:54
clubje
clubje is offline
Citaat:
snoopy schreef op 27-04-2006 @ 16:28 :
wie zegt dat zij het heeft uitgemaakt?
Daar gaat het topic over: iemand terugwillen waarmee JIJ het uitgemaakt hebt. Had al zo het gevoel dat sommigen erover hadden gelezen...
Oud 27-04-2006, 20:24
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Ja ik heb het uitgemaakt.... En heb er geen spijt van...

Moeilijk om uit te leggen waarom het uit is maar ik had al vanaf mijn 15e met hem (keb 3 jaar met hem gehad) en was toe aan een leventje voor mezelf omdat ik te afhankelijk van hem was geworden. Ook wilde ik proeven van het vrijgezelle leven.

Ik vraag me af of ik ooit weer een jongen zal vinden waar ik zo gek op wordt...
Oud 27-04-2006, 20:26
Verwijderd
Citaat:
clubje schreef op 24-04-2006 @ 17:29 :
De ander jaloers maken natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 20:46
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
clubje schreef op 27-04-2006 @ 20:54 :
Daar gaat het topic over: iemand terugwillen waarmee JIJ het uitgemaakt hebt. Had al zo het gevoel dat sommigen erover hadden gelezen...
ja, ik had het wel gelezen, maar ik had idd ook het idee dat andere mensen het zo niet hadden opgevat. Nou ja... wel dus
Oud 27-04-2006, 20:51
I C U
I C U is offline
Heb weleens zoiets meegemaakt. Stelt geen reet voor, eigenlijk, maar vooruit, ik deel mijn ervaringen.
Heb een week met een jongen gehad, vond hem niet leuk genoeg, toen een half jaar niet gesproken, toen ineens weer wel, en damn, werd ik me daar ff smoorverliefd! Tja, het is niets geworden, uiteindelijk. Jammer. Hij is nog steeds wel sexy, geloof ik, maar ik was niet van plan weer verliefd te worden
Reageren

Regels voor berichten