Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2002, 18:43
Marit_temp
Marit_temp is offline
Ik heb het weer gedaan...laxeerpillen...het doosje dat ik nog had en zorgvuldig had verstopt...ik wist wel waar het lag...eentje heb ik er maar genomen, maar ik heb er spijt van... Maar het is te laat...ik weet dat ik stom ben, dat het me kapot maakt...maar ik ben weer opnieuw zo hard...ofzo. En het is weer m'n eigen schuld, zoals altijd. Zouden er ook mensen op aarde gezet worden die alleen maar stomheid met zich mee hebben gekregen? Als dat zo is, en dat moet haast wel anders had ik er nooit kunnen zijn, dan ben ik er het levende bewijs van.

Ik wou dat ik iemand had om er mee over te praten...iedereen die ik had is weg...niet dat iemand dat van die pillen wist, maar goed...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-06-2002, 18:49
Rosie
Rosie is offline
He meis,

ik ken je dan wel niet enzo maar vind het wel heel kut voor je. Een vriendin van me doet het ook en ik weet precies hoe ze denkt want dat verteld ze me altijd. En er zijn geen mensen die alleen maar stomme dingen hebben. Schrijf eens de dingen op die leuk waren op een dag en dan zal je zien dat er ook nog leuke dingen zijn.
En je verhaal kan je altijd op dit forum kwijt dus ben je ook niet alleen. En waarom gooi die pillen niet gewoon helemaal weg? Ik bedoel, dan kan je er ook niet meer aan zitten, want als je weet dat ze er zijn is de verleiding toch te groot.. Denk ik tenminste.

Nouja, veel kan ik niet doen maar veel sterkte..

Heel veel liefs *Rosie*
Oud 24-06-2002, 18:56
Marit_temp
Marit_temp is offline
Citaat:
Rosie schreef:
En waarom gooi die pillen niet gewoon helemaal weg? Ik bedoel, dan kan je er ook niet meer aan zitten, want als je weet dat ze er zijn is de verleiding toch te groot..
Het is een veilig idee dat ze er zijn...

tnx voor je reactie
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 19:15
Rosie
Rosie is offline
Ja was ook eigenlijk een stomme opmerking want net toen ik hem postte dacht ik dat dus ook.. Sja ik wou dat ik meer kon doen maar dat kan ik dus inet, behalve luisteren enzo.. dat is tenminste wel het fijnste voor die vriendin van mij.. Die zegt het ook altijd, ik wil ze helemaal niet maar ik vind het fijner als ze er zijn ookal wil ik het niet.. Het is gewoon zo vaag.. Shit zeg..
Sja ik weet het verder ook niet echt..

Groetjes
Reageren

Regels voor berichten