Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2006, 10:10
vosje16
vosje16 is offline
Hey,

'k Heb hier niet direct iets over gevonden met de zoekfunctie...

Maar ik ben nu al 1,5 jaar samen met mijn vriend en alles gaat uitstekend! Spijtiggenoeg heeft hij mij vorige week gezegd dat hij binnen 2 of 3 jaar waarschijnlijk gedurende een jaar in het buitenland gaat studeren. (frankrijk) Ik denk wel dat ik hem trouw zou kunnen blijven maar leuk is anders natuurlijk... en ik weet natuurlijk niet of hij wel trouw zal blijven... Wat moet ik hier nu mee? 'k Ben bang dat ik hem eerst ongelofelijk veel ga missen maar dat ik hem op den duur ga beginnen vergeten ofzo Zijn er mensen die het hiervoor zouden uitmaken? Of toch proberen en zien wat er dat jaar gebeurd? Zou wel kut zijn moest ik na dat jaar te horen krijgen dat hij een ander heeft ofzo! Ok, msn en telefoon bestaan ook nog altijd, maar 'k weet het niet...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-04-2006, 10:13
Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Ik ga zelf over 3 maanden voor een heel jaar naar Amerika, en ik heb nu ook (bijna 5 maanden) een vriendje die ik voor geen goud kwijt zou willen raken.

Er is hier wel al een topic over geweest, ik zal hem even opzoeken voor je.

Edit: Misschien dat dit topic je nog kan helpen?

Laatst gewijzigd op 18-04-2006 om 10:16.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2006, 10:21
vosje16
vosje16 is offline
Thx
Met citaat reageren
Oud 18-04-2006, 10:22
Roos
Roos is offline
Je kunt elkaar toch wel een paar keer opzoeken.... dan is het nog moeilijk maar het is niet zo dat je elkaar een jaar niet ziet.
Oud 18-04-2006, 10:22
Sjaak24000
Sjaak24000 is offline
Ik zou eerst eens kijken hoe je relatie er op dat moment voor staat, misschien is het over 2 of 3 jaar wel compleet anders
Met citaat reageren
Oud 18-04-2006, 10:35
Verwijderd
Er gaat gewoon een trein naar Frankrijk hoor.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2006, 10:45
MTpower
MTpower is offline
Msn, cam, microfoon, telefoon, af en toe een weekje bij elkaar zijn...
Zonder dat zou ik het niet volhouden
Oud 18-04-2006, 11:04
Verwijderd
Frankrijk, da's praktisch om de hoek.

Je moet natuurlijk samen bekijken wat jullie het beste lijkt hoe dit verder moet.
Elkaar beloven voor elkaar te gaan, trouw te blijven en het jaartje gewoon vol te houden, of het bij voorbaat uitmaken om teleurstelling te voorkomen? Dat ligt echt aan jullie zelf.
Wat ik zou doen, het 'officieel' uitmaken, zodat als een van jullie twee een ander tegenkomt in dat jaar, er dan geen belemmeringen zijn om daar voor te gaan. (dat hoeft niet per se een serieuze relatie te zijn, maar ook gewoon flirten / korte relaties). En voor hetzelfde geldt dat het na dat jaar weer gewoon hetzelfde verder gaat, en zo niet, dan heb je in ieder geval niet voor een jaar jezelf in moeten houden.

Maar Frankrijk, dan zou je het toch moeten kunnen uitwerken dat je elkaar zeker 1x per maand ziet voor een weekendje. Dat valt toch best te doen?

Laatst gewijzigd op 18-04-2006 om 11:13.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2006, 11:40
MissSweet
MissSweet is offline
Hoii...

Mijn ervaring hiermee is dat mijn vriend voor 3 maanden naar t buitenland ging voor een stage...9u vanaf naderland vliegen...dus niet dichtbij! Ik heb veel gesmst en gemsnt...dat hielp me wel om t vol te houden... ik heb nu bijna 3 jaar met hem..toen hij naar t buitenland was gegaan hadde we 2 jaar....Ik ben er zelf ook nog heengeweest en dat geeft darna ook rust in je omdat je dan weet hoe het daar is en waar je je gee zorgen om hoeft te maken...
Dus meisje maak je niet al te druk...zoek m op..houdt veel contact en vertrouw elkaar!
Xx
Miss Sweet
Oud 18-04-2006, 11:49
Orpheo
Orpheo is offline
als ik in de situatie zou zitten dat ik een vriendin had die naar het buitenland zou gaan voor een langere periode dan een maand, zou ik de relatie voort proberen te zetten. ook al zou ik het 2 a 3 jaar van tevoren weten. ik zou het opvatten als zijnde een experiment; kijken of het mogelijk is voor ONS om de relatie voort te zetten. zo niet, jammer dan.

probleem van mijn kant is dat ik bijna alles op die manier bekijk, als zijnde een experiment. en dan gaat t eens lekker met iemand, sloop ik t weer volledig, alleen maar omdat ik de reactie wil zien op bepaalde handelingen van mijn... niet handig dus. en niet aan te bevelen!
Oud 18-04-2006, 11:51
Myuki
Myuki is offline
Mijn geliefde komt zaterdag terug na 5 maanden weg te zijn geweest. Met kerst heb ik hem 2 weken gezien en 2 maanden geleden ben ik een weekendje daar geweest. Vijf maanden is wel minder, maar ik denk dat een jaar ook best wel te doen is. We hebben elkaar gewoon veel brieven geschreven en dat is ook wel romantisch.
Oud 18-04-2006, 11:53
Verwijderd
Lekker relevant, meer dan 90% kans dat als hij weggaat jullie toch al niet meer bij elkaar zijn. En als dat toch wel zo is, zo'n wereldreis is het niet naar Frankrijk.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2006, 11:58
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 18-04-2006 @ 12:53 :
Lekker relevant, meer dan 90% kans dat als hij weggaat jullie toch al niet meer bij elkaar zijn. En als dat toch wel zo is, zo'n wereldreis is het niet naar Frankrijk.
Ja, inderdaad, volgens mij leest iedereen daar over heen. Het duurt nog echt heel erg lang voordat hij weggaat hoor.
Oud 18-04-2006, 12:07
Verwijderd
Nu nog geen zorgen over maken. Het is pas over 2 a 3 jaar, en het is nog niet eens definitief.
Verder als het zo ver is zou ik me er nog niet teveel zorgen over maken als ik jou was. Kijk gewoon hoe het loopt, gaat het goed dan zit het echt goed.
Je kan elkaar opzoeken, Frankrijk is nog wel te doen (zeker Noord- Frankrijk). Ga in de zomer bij hem op vakantie, lekker makkelijk
Verder heb je altijd nog internet, telefoon, gewone brieven etc.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2006, 12:35
WolterB
WolterB is offline
Het duurt nog érg lang voordat hij weg zal gaan, wie weet wat er in de tussentijd gaat gebeuren. Misschien ga je wel met hem mee of ziet hij van het hele plan af, wie weet.

En in de tussenliggende tijd je niet druk maken en genieten.
Oud 18-04-2006, 13:08
Verwijderd
Citaat:
MissSweet schreef op 18-04-2006 @ 12:40 :
Hoii...

Mijn ervaring hiermee is dat mijn vriend voor 3 maanden naar t buitenland ging voor een stage...9u vanaf naderland vliegen...dus niet dichtbij! Ik heb veel gesmst en gemsnt...dat hielp me wel om t vol te houden... ik heb nu bijna 3 jaar met hem..toen hij naar t buitenland was gegaan hadde we 2 jaar....Ik ben er zelf ook nog heengeweest en dat geeft darna ook rust in je omdat je dan weet hoe het daar is en waar je je gee zorgen om hoeft te maken...
Dus meisje maak je niet al te druk...zoek m op..houdt veel contact en vertrouw elkaar!
Xx
Miss Sweet
Ik mis een maand of 9 in dit verhaal, maar goed, geeft niet
Met citaat reageren
Oud 18-04-2006, 13:12
DomoBig
DomoBig is offline
Ik vertrek begin juli voor een jaar naar Amerika. Heb sinds oktober een onwijs geweldige vriend. Tuurlijk is het gigantisch kut dat ik hem hier "achterlaat",maar dit is de kans van mijn leven! En er gaat altijd een vliegtuig terug *mocht ik gigantisch heimwee krijgen*

Ik zal ook echt wel meerdere traantjes om hem laten, maar hij komt mij gewoon opzoeken, en kom 1 keer terug naar nederland. Dus.. het moet gewoon lukken! we houden echt van elkaar..

Tja.. en onze lichamelijke behoeftes moeten maar ffies wachten. Jaartje telefoonseks en webcam seks is ook ... leuk?

Kus
Met citaat reageren
Oud 18-04-2006, 14:54
Lente
Lente is offline
Citaat:
vosje16 schreef op 18-04-2006 @ 11:10 :
dat hij binnen 2 of 3 jaar waarschijnlijk gedurende een jaar in het buitenland gaat studeren.
okee twee dingen:
-het duurt nog een hele tijd voor hij gaat
-als hij al gaat

tip: ga je pas druk maken als het zover is
Met citaat reageren
Oud 18-04-2006, 16:17
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Lente schreef op 18-04-2006 @ 15:54 :
okee twee dingen:
-het duurt nog een hele tijd voor hij gaat