Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2006, 15:36
REIE
REIE is offline
Ik heb een goedkope waterpijp waarvan het bovenste kapje kwijt is. Vandaag had ik eindelijk kooltjes en wat nattige moulasse, maar fenomenaal lekker werd het niet.
Ik heb die tabak dus onderin gelegd, daarover een stukje aluminiumfolie en daarop het aangestoken kooltje. Als kapje heb ik een bloempotje gebruikt. Ik kreeg echter weinig smaak, al ademde ik wel een hoop walm uit. Mijn vragen daarom: wat doe ik verkeerd en hoe doen jullie het?
Oud 13-04-2006, 18:13
bosbeest
bosbeest is offline
ik kijk net ff naar links naar mijn eigen pijp, maar kan niet helemaal bedenken wat je bedoelt met 'kapje'. bedoel je die wind 'deksel' die je er optioneel op kan doen? of bedoel je met kapje het bakje waar de tabak in moet?

iig ik doe het altijd als volgt:

vaas loshalen, 3/4 volgooien met water of watdanook goed lijkt op dat moment. dan de 'steel' er weer opzetten en goed strak duwen, dan aardewerke bakje pakken en er goed veel tabak in stoppen (maar pas op, niet zoveel dat er een bergje bovenuit steekt, het mag de alu folie niet raken) dan alu folie er over heen. Persoonlijk maak ik tering veel kleine gaatjes erin, maar mijn vrienden willen altijd 5 of 6 grote gaten... dan kooltje aansteken en stuk of 10x goed hijsen en dan doet hij 't!

nogmaals, meld ff wat jou Kapje precies is... of maak een foto oid.

oja, had deze foto nog op internet staan: (links ervan staat dus de 'winddeksel')
http://img89.imageshack.us/img89/5530/p10202368xe.jpg
Met citaat reageren
Oud 15-04-2006, 23:36
bosbeest
bosbeest is offline
uhh is je vraag zo beantwoord??...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten