Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2007, 20:12
Dvine
Dvine is offline
Bij mij bijvoorbeeld dat we naar Hellendoorn waren gegaan en we een waterballonnengevecht begonnen daar, dat ik natuurlijk won

en de eerste keer dat we omarmd liepen (al hadden we toen niet echt iets, maar bijna wel) en nja heel veel, vooral kleine dingetjes, zoals cadeautjes omdat de ander zo lief is.
Oud 19-01-2007, 20:19
Vuur_Sterretje
Vuur_Sterretje is offline
Mijn leukste en mooiste moment was;

Ik en mijn huidige vriend lagen gewoon met elkaar in bed ( niks aan het doen) elkaar een beetje te knuffelen, en toen kwam dat mooie rustige liedje van Ilse de Lange/ Have a little faith in me.. en dat we elkaar zo perfect aankeken en zoenden
Oud 19-01-2007, 23:13
Danny
Danny is offline
In Brussel, bij het concert van Yann Tiersen, ze voelde zich niet lekker.. (was ook niet gek na dat rare eten in 't restaurant waar we uiteindelijk waren beland <3) Toen ging ik op de grond zitten aan de rand van de concertzaal en zij op m'n schoot..

In bad met blauw water.

In Oekraine, druipende regen en (weer) lekker gegeten in ons vaste restaurantje. Het werd koud en begon hard te waaien, ook binnen werd het koud. Veel brandende kaarsjes. We kregen dekentjes van het personeel, zooo romantisch <3..

Op de camping in Zuid-Frankrijk, midden in de nacht ging 2x het luchtalarm af. Ja, wat moet je doen?.. Ik voelde me zo rustig op dat moment dat 't me weinig kon schelen..
Oud 19-01-2007, 23:35
Yolcu
Yolcu is offline
We lagen samen film te kijken en ik vroeg of hij al sliep. Hij mompelde dat hij nog klaarwakker was, waarop ik de tv uitdeed. Na een kwartier ofzo vroeg hij me waarom ik de tv had uitgedaan omdat hij aan t kijken was (dit komt regelmatig voor maar vind ik zo schattig en toevallig hadden we het er vanavond nog over aan de telefoon)

Achterop bij hem op de motor langs het strand rijden.. heerlijk. Eigenlijk sowieso bij hem achterop op de motor zitten. Hem stevig vast houden, samen genieten en dan als we stilstaan bij een stoplicht even bijkletsen. En vooral hoe hij af en toe zn stuur even loslaat met één hand en dan mijn hand even stevig vastpakt en erin knijpt.

En lang geleden onze eerste zoen. Hij zat me te vertellen dat hij verliefd op me was en wel wist dat ik niet hetzelfde voelde en blabla en toen zoende ik hem opeens. Haha hij was erg verrast en als hij het verhaal navertelt zegt hij nog altijd dat híj míj zoende
Oud 20-01-2007, 11:11
Verwijderd
D'r zijn er echt te veel om op te noemen, maar een hele memorabele was onze eerste kus nadat we hadden besloten dat we het tóch weer gingen proberen. Ik heb werkelijk nog nooit een kus gehad die zo waanzinnig fijn was en waar ik zo helemaal van ondersteboven was als die. Echt zo een als in een boek of in een film, dat de wereld stilstat en er allemaal vlinders en hartjes zijn en zo'n romantische soundtrack.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2007, 11:22
Verwijderd
ok, met ex dan,
het gevoel van veiligheid, altijd en overal waar ik samen met hem was.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2007, 11:26
Verwijderd
Onze eerste zoen. Onze trouwdag. En veel dingen daartussen in en daarna
Met citaat reageren
Oud 20-01-2007, 11:27
Thee Muts
Thee Muts is offline
Eigenlijk is dat veel te veel om op te noemen, meestal zitten de mooiste momenten verscholen in kleine dingen die hij zegt en het moment daar omheen wat dan gewoon helemaal goed is.

Eén heel mooi moment weet ik wel nog heel goed. Dat was toen wij net 2 maanden een relatie hadden en hij 5 weken weg was geweest in de zomer (stond al gepland voordat we elkaar leerden kennen, dus tja..). Hij kwam me op de weg terug naar huis ophalen bij mijn ouders en het moment dat wij elkaar weer zagen en hij mij in zijn armen nam, was echt zo bijzonder. Mijn moeder heeft het er nu nog over, dat ze toen al versteld stond van de liefde die ze tussen ons zag op dat moment

En toen wij al vrij snel samen gingen wonen en ik in eerst instantie introk op de kamer die hij toen al een aantal jaar had, had hij op de dag van mijn verhuizing zijn deur helemaal mooi beschilderd met onze namen erop enzo. Dat vond ik zó lief, ik had me nog nooit ergens zo welkom gevoeld
Oud 20-01-2007, 11:29
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
De eerste date was echt heel memorabel <3
En mijn eerste keer ook

Eigenlijk het hele eerste jaar van de relatie, daarna ging het bergafwaarts en nu is het uiteindelijk ook uit
Oud 20-01-2007, 11:41
Verwijderd
Pfoe, lastige vraag! We hebben zoveel herinneringen..

Sowieso onze vakantie naar Kreta. Hij zag hoe gelukkig is daar was, en nog steeds word als ik daar ben. Hij leerde mijn vrienden daar kennen en zag in wat bepaalde mensen voor me betekenen.
En we konden eens lekker genieten van elkaar zonder verplichtingen

Onze dagen in Antwerpen, genieten van de luxe en van het vrij zijn.

Onze eerste zoen, die lichtelijk gepland was doordat ik hem uit had gedaagd en hem Ridder Schijtebroek had genoemd

En dat hij er bij was bij mijn diplomauitreiking van mn SPW. Hij keek trots en gewoon, kriebels <3

Pff..kan nog wel even zo doorgaan
Met citaat reageren
Oud 20-01-2007, 11:46
Flip!
Flip! is offline
De eerste keer dat we seks hadden is wel een leuke herinnering

4 dagen vakantie op Schiermonnikoog. 4 dagen geen gezeik, 4 dagen lekker bij elkaar zijn. Naar het strand gegaan, rondgefietst, lekker lang in een twee persoonsbed gelegen
Die tijd was echt superfijn en dat wil ik graag nog eens overdoen.

Toen we het een half jaar hadden zijn we lekker uit eten geweest, en toen we het een jaar hadden ook. Dat zijn ook hele goede herinneringen.

En in de zomer gingen we geregeld naar een recreatiepark hier in de buurt, lekker langs elkaar liggen in de zon, knuffelen, zoentjes geven en dan af en toe het water in en elkaar kopje onder duwen enzo

Bijna alle herinneringen zijn eigelijk leuk en mooi en fijn
Oud 20-01-2007, 11:55
Verwijderd
onze eerste 'date'. gingen we boodschappen doen, omdat ik alleen thuis was. maar hij bleef niet eten, want dat was ik vergeten te vragen :')

eerste zoen bij een spelletje truth or dare omgz. in de keuken, omdat we dronken waren.

varen op zijn moeder's boot, boxjes mee, boek mee. ideaal
Met citaat reageren
Oud 20-01-2007, 16:16
Verwijderd
Met m'n ex:

Toen hij, na maanden een beetje aankloten, vroeg of ik zijn vriendinnetje wilde zijn. Totaal onverwacht, omdat ik net had gezegd dat ik er op deze manier geen zin meer in had. Het was 's nachts, zomer en we lagen buiten voor mijn huis naar de sterren te kijken. En vervolgens maar tegen elkaar aan blijven liggen en een beetje knuffelen en zoenen.

Wel m'n beste herinnering denk ik
Met citaat reageren
Oud 20-01-2007, 16:28
Luna
Luna is offline
over mn ex

eigenlijk was alles de hele tijd perfect. (tot ie me dumpte voor niks, hij durft het gewoon niet aan )
maar daar stak toch wel bovenuit toen we elkaar net ontmoet hadden in Bolivia, we afspraken naar elkaar toe te reizen in Chili en dat toen we elkaar daar zagen het opeens perfect tussen ons bleek te zijn. Dat was bizar maar wel heel bijzonder, ik heb een conectie met hem die ik nog nooit met iemand gehad heb.
Oud 21-01-2007, 00:54
LM
LM is offline
de prachtige gedachten van het eindeloos gelukkig zijn.
Oud 21-01-2007, 01:13
__
__ is offline
klinkt een beetje vaag misschien, maar de 'mooie momenten' hebben we vaak na ruzies vind ik. dat we dan een kutruzie of discussie of whatever hebben gehad en dat ie me dan na een tijdje (1 of 2 uurtjes misschien) gewoon naar zich toetrekt omdat nouja, omdat het dan wel genoeg is geweest zeg maar en dat het dan weer goed is.. simpelweg omdat ik op zulke momenten echt het gevoel heb dat hoe kut die ruzies soms ook zijn, het echt niet zo makkelijk uit zal gaan, omdat het daarvoor allemaal veelste veel betekent en waard is.

verder geen specifieke momenten geloof ik. nouja afgelopen week lagen we 's nachts in bed herinneringen op te halen zeg maar, dat was wel cool 'oh my goddd jaa jij deed toen zus en zo en je zei dit en dat en ooohh ik dacht toen echt dat je me totaal niet zag zitten!'. dat soort gedoe, hehe.

nouja het is laat, ik heb even niks beters ;p
Met citaat reageren
Oud 21-01-2007, 01:58
dwight88
dwight88 is offline
Even vanuit mezelf gezien...:

Beste: Haar steun toen mijn moeder was overleden

Mooiste: haar intens gemeende tranen, toen ze wegging met vakantie

Leukste: de niet-startende auto toen het even wél nodig was datie het deed (en we vervolgens echt de hele dag overhoop haalden )
Met citaat reageren
Oud 21-01-2007, 11:58
Scatterheart
Scatterheart is offline
Zonder meer: de eerste keer dat ik bij hem thuis kwam. Ik was eerst verkeerd gereden maar toen ik het dan gevonden had deed hij de deur open en toen dacht ik: 'ok dan, nu ben ik echt verliefd'. Echt zo'n hele golf van vlinders etc.

En een goede tweede: drie weken geleden op de heenweg naar Brazilie. Ik luisterde dat lied van Daniel Beddingfield, en we hadden die mooie reis in het vooruitzicht. Hij deed een spelletje en ik keek naar hem en toen kwam dat stukje "I hope I love you all my life". <3
Oud 21-01-2007, 15:22
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Het eerste wat me te binnen schiet is onze vakantie samen, gewoon in zo'n vakantiepark nog geen 20km bij mij thuis vandaan, maar wat leek de 'echte' wereld toen ver weg. Echt heerlijk met z'n tweeën en niemand anders. Zoiets is altijd veel te snel voorbij.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2007, 16:09
Verwijderd
Uit verschillende relaties: lanparty bij mij thuis, hij hielp me verhuizen, hij stopte voor mij met roken.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 20:41
Verwijderd
Valt niet te beschrijven in één post
En daarbij, ik zou dan moeten kiezen welke herinnering er op één staat en dat kan ik niet.

Maar goed: samen uit eten, reizen, wandelen door de sneeuw, bossen rozen, trouwen, vakanties, dansen, praten, lachen , vrijen, knuffelen (niet in volgorde van belangrijkheid) zijn de eerste dingen die in me opkomen
Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 21:01
Crimson
Crimson is offline
vooral dagen als ik terug kom van vakantie (sinds ik hem ken ben ik 4x op vakantie geweest, in 9 maandjes) zijn geweldig, wordt echt overspoeld met ikhouvanje's, complimentjes, knuffels, echt niet normaal, ik kan niet eens wat drinken pakken ofzo.. dat zijn echt dagen die blijven hangen omdat we dan weer zo blij zijn elkaar te zien

een bepaalde keer uiteten, omdat dat zo vreselijk gezellig was samen

en verder heel veel dingetjes
Met citaat reageren
Oud 25-01-2007, 08:45
Dott
Dott is offline
Het moment dat we besloten het opnieuw te proberen, en de onwijze blijdschap die we allebei voelden door dit besluit.
En het feit dat onze relatie veel sterker is dan hiervoor
Oud 25-01-2007, 09:00
zeep007
zeep007 is offline
Teveel om neer te zetten; een kleine greep:

vakanties, reizen, uiteten, romantische cadeautjes, 2-jarig jubileum dag, steun en toeverlaat momentjes, bloemen, kaartjes, sneeuw, woonboot, samenwonen, bier
Met citaat reageren
Oud 25-01-2007, 15:11
WhisperingWind
WhisperingWind is offline
Toen we een half jaar hadden gingen we in de zomer zwemmen bij een meer hier in de buurt. En we hebben echt heel lang samen tegen elkaar aan gelegen en alleen naar elkaar gekeken en elkaar gestreeld over elkaars wangen... Gewoon kijken hoe mooi het gezicht van de ander is. Was heel apart, heel klein maar toch ook zo groot...

Toen hij dit jaar op vakantie ging was het afscheid toch wel mooi. Hij wilde het fijn maken voor mij dus wilde alles goed doen voor mij. Ik heb gehuild en hij heeft het toch een fijn afscheid gemaakt, hoe rot het ook was. En toen we wegreden met de auto (mijn vader kwam me halen), zag ik zijn silhouet zo midden op straat staan door de achterruit van de auto... Toen dacht ik echt van 'die laat ik niet meer gaan'.

En een paar weken terug het vrijen. Heel rustig opgebouwd, heel 'uitgebreid' gezoend, in ieder geval veel aandacht besteed aan alles wat we deden... Geweldig!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-01-2007, 15:39
Magican
Magican is offline
De sex
Oud 27-01-2007, 22:57
Bubbeldoosje
Bubbeldoosje is offline
Zandvoort bij zonsondergang, met wijn en ...
Oud 27-01-2007, 23:03
Verwijderd
De dag dat we samen naar de sauna waren.

Op Terschelling toen we enorme kinderachtige lol hadden doordat zij de kamer binnen kwam, ik onder de dekens weggekropen lag, overeind kwam en 'boe' riep. Waarna zij net deed alsof ze enorm schrok en dat tien keer achter elkaar.

Samen een hotelkamer delen in Londen.

De eerste keer naar het naaktstrand samen.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2007, 18:46
»Mandy_x«
»Mandy_x« is offline
de lieve dingen die hij tegen me zij. hij gaf me gewoon door kleine dingen het gevoel dat ik speciaal was.
en een heel lief gedichtje wat ik met mijn verjaardag van hem had gekregen...
Oud 28-01-2007, 19:52
Little Sister
Little Sister is offline
- Kerst(seks)
- Zoenen
- Eerste keer
- Nieuwjaar
Oud 28-01-2007, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Magican schreef op 25-01-2007 @ 16:39 :
De sex
romanticus!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2007, 20:24
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Hetzelfde op hetzelfde moment denken en dan hetzelfde gebaren omdat we niet weer een moment willen dat we hetzelfde zeggen.

Afgelopen donderdag
Oud 28-01-2007, 21:21
Magican
Magican is offline
Citaat:
Little Sister schreef op 28-01-2007 @ 20:52 :
- Kerst(seks)
- Zoenen
- Eerste keer
- Nieuwjaar
En dat

@ Bartezz

Oud 28-01-2007, 21:24
Qimm
Qimm is offline
Pfff daar steekt niks met kop en schouders bovenuit. Ik vond vooral onze vakanties en weekendjes weg erg memorabel. Dan heb je echt alle tijd lekker met z'n tweeen.
Maar ja, het was ook wel heel leuk dat ik thuis kwam uit mijn werk en hij had het huis helemaal verlicht met overal kaarsjes en hij had echt super lekker gekookt.
Het was ook heel gaaf dat hij zomaar vlak voor ik klaar was op het werk verscheen met een tas met nette kleren en mijn make-up omdat we uit eten gingen. Verrassing!
Uh, nou ja, eigenlijk vind ik alles wel memorabel
Oud 29-01-2007, 23:00
Anaïs
Anaïs is offline
Deze zomer een middagje gaan zwemmen in de Blaarmeersen. Heerlijk knuffelen in het water. *droomt weer weg*
Met citaat reageren
Oud 30-01-2007, 12:47
Verwijderd
Naar de lion king en met hotelovernachting, weekendje Antwerpen wat ik van hem kreeg voor m'n verjaardag en alle spelletjes die we altijd bij hem en zijn ouders doen Dat zijn echt leuke dingen.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2007, 13:48
elledc
elledc is offline
dat hij een kind van me wilt.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2007, 15:46
Verwijderd
onze 8 daagse vakantie naar zakynthos
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 09:10
Girrll*
Girrll* is offline
de sex!!! jammer dat ik nu geen relatie meer heb hahaha
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 09:16
snoopy
snoopy is offline
ik vind het nou juist zo prettig dat onze relatie helemaal leuk is, niet alleen de hoogtepunten. Er zijn zoveel leuke kleine dingen dat ik echt niet kan kiezen.
En dat vind ik een goed teken
Oud 09-02-2007, 10:29
tripple
tripple is offline
de 1e echte date, ik had haar ong. een week ervoor gevraagd om samen uit te gaan, was echt vet gezellig en lief en toen ook nog een hele tijd gezoend dat was egt romantisch
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 11:29
Verwijderd
Eén van de beste/mooiste/leukste met mijn ex:
Die keer dat we samen de sneeuwstorm in gingen (het plan wijzigde van het tikibad naar de eemhof) om samen een dagje weg te gaan. Lol in de auto, mazzel hebben dat een reservering was afgezegd en we toch konden zwemmen (wisten wij veel dat we moesten reserveren ), etc. En na een hele fijne en leuke dag samen door de sneeuw etc stapvoets met de kachel op z'n hoogst over de snelweg terug naar huis rijden. Dat was echt een speciaal gevoel en toch wel één van mijn dierbaarste herinneringen aan hem. Nog altijd als ik in het donker dat stukje over de veluwe rij denk ik terug aan toen, aan ons 'kleine avontuurtje'.

Laatst gewijzigd op 09-02-2007 om 11:34.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 11:46
Stefanie
Stefanie is offline
Ik kijk altijd erg uit naar de zomervakantie<3

We zijn nu al twee keer samen op vakantie geweest en dat was echt geweldig! Eigen apartementje, vaak uiteten, zon, zee en strand
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 17:14
Verwijderd
Samen in Amsterdam in het Vondelpark <3. Hele dag zoenen, zonnen, spelen en verliefd doen.

Nog een mooie: toen een van mijn vrienden zei dat hij mij gelukkig maakt en dat dat te zien is.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 20-01-2007 @ 12:26 :
Onze eerste zoen. Onze trouwdag. En veel dingen daartussen in en daarna
Samen een huis kopen is ook best leuk. Allebei een beetje zenuwachtig lopen te doen, naast elkaar bij de makelaar alle contracten in viervoud ondertekenen. Dan voel je je pas echt een getrouwd stel

En vanavond drinken we heerlijke wijn om het te vieren
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 17:51
dext0r
dext0r is offline
artis, strand, walibi, kos, barbeknoei, lowlands, concerten, berlijn, berlijn, berlijn, kerst + oud en nieuw.

bijna alles eigenlijk
Oud 09-02-2007, 18:00
Wolf
Wolf is offline
onze eerste zoen, ons waterballonnengevecht in Pretpark Hellendoorn dat ik won al zal ze dat nooit toegeven () die 8 dagen in de zomervakantie dat we continu bij elkaar waren, mijn verjaardag toen ze speciaal voor mij vroeg naar Oss kwam, afgelopen 2e kerstdag (zoals ook de andere feestdagen), en zo nog heel veel meer zowel kleine dingetjes als momenten van diepe intense liefde..
Oud 09-02-2007, 18:02
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 09-02-2007 @ 17:41 :
Samen een huis kopen is ook best leuk. Allebei een beetje zenuwachtig lopen te doen, naast elkaar bij de makelaar alle contracten in viervoud ondertekenen. Dan voel je je pas echt een getrouwd stel

Gefeliciteerd, spannend is dat he?
Oud 10-02-2007, 11:38
George
George is offline
Oeh ik word helemaal vrolijk van dit topic.

Met m'n ex: onze vakantie in Oostenrijk, waar hij me compleet liep af te beulen wat betreft wandelen en fietsen en klimmen en ik eerst heel erg chagrijnig was en enorme pijn had maar hem later toch heel erg dankbaar omdat we zoveel mooie dingen hebben gezien samen. Vooral de tocht naar de watervallen en dat ie in Salzburg net deed alsof ie Mozart wel tof vond omdat ik zo graag naar z'n geboortehuis enzo wou. (L)
En de tweede keer trippen samen ( ), dat was zooo mooi, nog nooit zo'n gevoel van rust gehad, heerlijk.
En de keren gewoon samen in bed liggen, elkaar bewonderen, lieve kusjes en idioot goede seks.
Oud 10-02-2007, 15:39
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 09-02-2007 @ 18:41 :
Gefeliciteerd
Hmm, huisje, boompje, beestje?

Zijn er eigenlijk uberhaupt al forumkindjes?
Reageren

Regels voor berichten