Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2006, 14:34
gallil
gallil is offline
An eye opener for Atheists. The Proof of Quran to be word of God.

Ik wil graag weten wat jullie hiervan vinden.
Het filmpje maakt duidelijk dat de sharia(islamitiche wetgeving) beter is voor ons allen. Hij maakt een duidelijk punt in het filmpje.

http://video.google.com/videoplay?do...ist&time=40000
Advertentie
Oud 21-05-2006, 15:30
Uice
Uice is offline
Over het eerste deel, over die verkrachtingen:

A. Het is dus maar goed dat slachtoffers of vrienden/familieleden van slachtoffers van misdrijven niet de straf mogen bepalen, want die zijn vaak verblind door emotie.
B. Moeten we dan ook maar de doodstraf zetten op winkeldiefstal?

Het tweede deel is interessanter, maar veel van de wetenschappelijke feiten/theorien die hij noemt waren ook duizenden jaren geleden gemakkelijk te bewijzen; daarvoor is moderne wetenschap niet echt vereist.
Oud 21-05-2006, 17:10
T_ID
T_ID is offline
Uit de regels:
"1. Maak alleen topics aan die betrekking hebben tot het Religie-forum. Religie houdt levensbeschouwing en geloof in. Startposts die een enkel een copy-paste bevatten of een link worden gesloten. Als je een lange tekst hebt gekopieerd of geschreven, geef dan ook even een samenvatting ervan."

Er blijven kennelijk mensen bestaan die stenigen en het afhakken van handen en hoofden als een verheffend tijdverdrijf zien.
Oud 21-05-2006, 17:30
KMBA
KMBA is offline
Citaat:
Er blijven kennelijk mensen bestaan die stenigen en het afhakken van handen en hoofden als een verheffend tijdverdrijf zien.
Kom mensen bekijk het positief.. het is een goede manier om je armspieren te trainen
Oud 21-05-2006, 17:53
gallil
gallil is offline
Citaat:
Juice schreef op 21-05-2006 @ 16:30 :
Over het eerste deel, over die verkrachtingen:

A. Het is dus maar goed dat slachtoffers of vrienden/familieleden van slachtoffers van misdrijven niet de straf mogen bepalen, want die zijn vaak verblind door emotie.
B. Moeten we dan ook maar de doodstraf zetten op winkeldiefstal?

Nee, maar een hand eraf vind ik wel goed.
Oud 21-05-2006, 18:00
Verwijderd
Jij weer. Wanneer sodemieter je nou eens op met deze grenzeloze nonsens? Heb jij niets beters te doen dan anderen aan het lachen maken? Ik vind het wel amusant hoor, daar niet van, maar denk je nou niet dat je je levensdagen wat productiever kunt slijten?
Oud 21-05-2006, 18:14
Uice
Uice is offline
Citaat:
gallil schreef op 21-05-2006 @ 18:53 :
En je wenst serieus genomen te worden? Interessant.
Oud 21-05-2006, 18:52
Bart Klink
Bart Klink is offline
Als je nou eens zelf een interessante stelling formuleert en die ook zelf onderbouwt met argumenten, in plaats van steeds links te geven naar filmpjes met baardmannen, dan ben ik bereid er serieus op in te gaan.
Oud 21-05-2006, 18:56
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
zelfs ik vind dit onzinnig. sowieso houden extremistische moslims er wat mij betreft idiote ideeen op na.
Oud 21-05-2006, 19:06
Belgarath
Belgarath is offline
Ik kan de arme man nauwelijks verstaan. Is de toespraak ook ergens uitgeschreven?
Oud 21-05-2006, 19:10
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
gallil schreef op 21-05-2006 @ 18:53 :
Moet.. neiging.. weerstaan... niet.. cynisch dingen.... posten.. over holbewonerrecht...
Oud 21-05-2006, 19:37
Verwijderd
leuk zeg, maar dit topic heeft niet echt een doel.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten