Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() maar niemand draagt zo'n dingen,'k vroeg mij dan af wrom iemand dat doen,mja,niet alles hoeft nuttig te zijn ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() *vraagt zich af hoe u er nou uitziet en waar ik u van ken (gokt mieting) mja ik ben echt te vergeet achtig ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() deze schoenen heb ik, staan hier alleen niet zo mooi op: ![]() dit is niet veel nieuws maar vind het wel een mooie koltrui ![]() klein plaatje van vest die ik verleden jaar heb gekocht. is ook van de colletie van verleden jaar. ![]() ik vind deze absoluut niet mooi maja.. ![]()
|
misschien ben je op zoek naar zo iets:
![]() is van martin margiela, maakt veel kleding wat net wel/net niet kan (deze blouse is expres aan een kant te lang gemaakt : ) ![]() ![]() ![]() zijn alle 3 van Yamamoto, een van mijn favo ontwerpers. het onderste jasje zou ik errrg graag willen hebben ![]()
||
Citaat:
tuurlijk als toekomstige god moet ik iedereen op den duur wel leren kennen ![]() ![]() *eist msn op van jou want ik verveel me atm ![]()
||
Citaat:
verder nog een paar namen met vergelijkbare (betaalbare) merken die ook in Nederland te koop zijn: * Shimada * Armand Basi * Evisu Deluxe * Etienne Ozeki * duffer of st. George hebben allemaal wel een paar ontwerpen die lijken op de plaatjes die ik gepost heb.
|
Etienne Ozeki is erggg goed, maar volgens mij best wel wat duurder dan bv. Bikkembergs ...
![]() op www.cafeaulait.be staan ook nog wat mooie fotos, kan ze hier niet opzetten want de site = 100% flash, ciao |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hmmzz,als toekomstige god,nope,je krijgt mijn msn niet ![]() zie dat jij mij in je macht krijgt,oh neee,dat laat ik niet toe! ![]()
|
hzmzz nou wat ik zie op die plaatjes hierboven vind ik echt allemaal niks, dat BikkemBergspul ofzo..
Vooral die schoenen vind ik ontzettend lelijk.. net duikspul ofzo.. Ik zou daar echt nooit kapitalen aan uit geven!! Maar goed ieder zn smaak.. en als je het mooi vindt, en er het geld voor hebt, ach waarom dan ook niet he? Ik heb trouwens verder nooit van die ontwerper gehoord.. Mjah kom eik amper in grote steden en hier op dorp hebben ze zulk spul toch allemaal nie.. ![]() Geef mij maar gewoon maar mn broeken bij de Bulls-eye vandaan..... ![]() ieder zn smaak imho
|
Ik was vorig jaar met school naar Antwerpen geweest. Toen kwamen we langs een of andere garage, dachten we.
Totdat een jongen uit mijn klas voor die garage deur ging staan en open ging. Bleek dus dat dat een winkel van Bikkenbergs was. Zag er wel cool uit. Aparte kleding.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Waar vind ik bepaelde p00p? - topic Verwijderd | 499 | 13-12-2004 19:48 | |
Lifestyle |
Bikkembergs Sjaal + Muts Godfather | 1 | 12-11-2004 15:49 | |
Lifestyle |