Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2006, 15:49
Mindfields
Mindfields is offline
Deze zoek ik, er staat een artikel in wat ik graag zou willen lezen. Ik geloof dat het nummer 11 is, met Katja Schuurman op de voorkant. Als iemand dat artikel voor me zou willen scannen (pm me en ik zeg wat ik zoek) of de panorama (tegen vergoeding) naar me zou willen opsturen... graag.
Oud 17-04-2006, 21:58
Verwijderd
Mijn onderburen hebben een leesmap met tijdschriften die een 2/3 maanden oud zijn. Als je tegen die tijd nog niks hebt gevonden dan regel ik een kopietje voor je. Dan moet ik wel het specifieke artikel weten. mail me maar (je weet wie ik ben )
Oud 17-04-2006, 22:06
Verwijderd
Ik heb even gekeken beneden, en deze week hebben ze nummer 9. Dat betekent dat ze over twee weken nummer 11 hebben. Over twee weken heb je hem sowieso, maar morgen kijk ik nog even in de kantine van de AH als ik boodschappen moet doen. Daar liggen vaak stapels met redelijk recente Panorama's.
Oud 17-04-2006, 22:31
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
O Rly schreef op 17-04-2006 @ 22:06 :
Ik heb even gekeken beneden, en deze week hebben ze nummer 9. Dat betekent dat ze over twee weken nummer 11 hebben. Over twee weken heb je hem sowieso, maar morgen kijk ik nog even in de kantine van de AH als ik boodschappen moet doen. Daar liggen vaak stapels met redelijk recente Panorama's.
Jat maar mee voor mij!

Regels voor berichten