Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2006, 13:20
Anoniem
Ik ging weer eens even iets uitproberen. Werd ongeveer 5 uur werk maargoed en ik ga er misschien nog dingen aan veranderen.

Ik plaats 2 foto's ervan, op de 1e zie je de kleuren zoals ze echt zijn (maar met crappy flits) en de tweede is wat fletser dan in het echt.
Ik heb gekleurd karton, patroontekenpapier, en heel veel fineliner/stift gebruikt. Al met al ben ik redelijk tevreden, ik hem hem vrij vaag gelaten zodat men kan gissen.

(sorry voor de slechte kwaliteit foto's)

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-04-2006, 13:33
velvet123
velvet123 is offline
mooie tekening, echt het meisjeskamergevoel
alleen ik kan niet zo goed zien wat ze aan het doen is, ik dacht aan wimperskrullen of lenzen indoen

de kleurencombinatie vind ik ook gaaf en de tekeningetjes in het haar
Met citaat reageren
Oud 21-04-2006, 14:55
mandi
mandi is offline
sfeer
Oud 21-04-2006, 19:50
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
De sfeer is erg leuk en girlie. Ik vind persoonlijk alleen het haar iets minder. Er zitten van die vage geruite dingetjes in die ik niet helemaal thuis kan brengen.
Oud 21-04-2006, 20:33
Verwijderd
Het sfeertje vind ik fijn, goed overgebracht.. maar ik vind het haar inderdaad ook iets minder en geloof dat het niet helemaal mijn stijl is. Maar in het echt, op groter formaat, zou ik em vast vetter vinden dan zo op de foto.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2006, 13:45
Verwijderd
Ik vind het lijnwerk niet echt mooi. Er zitten inderdaad (met name in het haar) lijnen die ik niet thuis kan brengen en de dikte varieert zodanig dat het niet consistent over komt (al begrijp ik dat het een bewuste keuze is ).

Het is gewoon niet mijn ding, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2006, 15:16
Verwijderd
Oja en wat ik dus niet helemaal snap is dat alles ontzettend duidelijk is, behalve haar handen en voorkant gezicht. Je zegt dat je het een beetje onherkenbaar wilde houden.. Maar, nu vind ik het storend. Stoel, shirt, ellebogen, haar, riem.. allemaal overduidelijk, en dan ineens heeft ze een soort verminkte handen...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten