Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2002, 21:23
Verwijderd
nac vites fortuna mvv etc etc
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-06-2002, 01:05
Tofke_H
Tofke_H is offline
vind je het persoonlijk niet erg dat men in Nederland en Belgie nu al zo streng zijn ivm de gezondheid van de clubs? En dat op Europees vlak dat pas voorzien is rond 2005... en wie weet nog later. Is dit op europees vlak geen vervalsing?
Oud 23-06-2002, 11:17
scara
scara is offline
in feite wel, maar de meeste clubs die niet in orde zijn, zijn ook wel zwakkere clubs

maare real madrid, zijn die wel in orde? ik dacht dat die mega-grote schulden hadden
Oud 23-06-2002, 11:20
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
scara schreef:
in feite wel, maar de meeste clubs die niet in orde zijn, zijn ook wel zwakkere clubs

maare real madrid, zijn die wel in orde? ik dacht dat die mega-grote schulden hadden

real wint haast alles die kunnen dat echt wel terug betalen
Oud 23-06-2002, 11:34
M-King
M-King is offline
Real heeft volgens mij echt geen schulden meer... die hebben laatst hun trainingsterein ofzo verkocht....

Maar ik denk wel dat nogal een paar Italiaanse Clubs het moeilijk krijgen.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 13:25
mobie
mobie is offline
In België wordt het wel erg.
Eerst Turnhout vorig jaar.
Dan dit jaar al zeker Aalst dat naar derde klasse kan.
Dit seizoen waren er zelf geen sportieve dalers in de eerste klasse in België!!
Beveren eindigde misschien wel met 20 pntn achterstand als laatste, maar zal in eerste blijven - onbegrijpelijk. Hoewel dat nog altijd niet zeker is: in België weten we nog altijd niet of nu RWDM hun licentie krijgt. Indien niet: 3e klasse en Beveren blijft.
Allemaal heel onduidelijk.
Dat ze maar snel de Belgische eerste klasse inkrimpen naar 14 ploegen ofzow.
Oud 23-06-2002, 15:26
M-King
M-King is offline
Volgens mij heeft Eintracht Frankfurt ook geen licentie voor de 2de bundesliga gekregen en is nu ook flink terug geplaatst
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 15:53
cubert
cubert is offline
het is in nl inderdaad strenger

en een paar jaar geleden had real zoiezo een paar miljard schuld (hoe dat nu is weet ik niet meer.
maar geen bank durfde ze te eisen schuld terug te betalen omdat ze dan alle klanten zouden verliezen
Oud 23-06-2002, 16:47
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Khoop en kdenk ook wel dat MVV de licentie wel krijgt. Ze motten voor 1 juli een subsidie van 450000 Euro hebben klaarliggen voor de gemeente, dan krijgen ze waarschijnlijk wel hun proflicentie. Gelukkig is die pauperd van een Ron Weijzen eruit gegooid en heeft dat waarschijnlijk weinig financiële gevolgen met een eventuele breuk met hoofdsponsor VacanSoleil, waarmee het ook trouwens nog goed kan komen
Khoop dat Fortuna ook een licentie krijgt (al hebbe ze toch nix meer ), kunne we ze ff gaan inmaken volgend seizoen! Zie het al voor me de eindstand van de Gouden Gids Divisie volgend seizoen: 18. Fortuna Sittard.
Oud 23-06-2002, 16:52
V€ÑØM
V€ÑØM is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef:
Khoop en kdenk ook wel dat MVV de licentie wel krijgt. Ze motten voor 1 juli een subsidie van 450000 Euro hebben klaarliggen voor de gemeente, dan krijgen ze waarschijnlijk wel hun proflicentie. Gelukkig is die pauperd van een Ron Weijzen eruit gegooid en heeft dat waarschijnlijk weinig financiële gevolgen met een eventuele breuk met hoofdsponsor VacanSoleil, waarmee het ook trouwens nog goed kan komen
Khoop dat Fortuna ook een licentie krijgt (al hebbe ze toch nix meer ), kunne we ze ff gaan inmaken volgend seizoen! Zie het al voor me de eindstand van de Gouden Gids Divisie volgend seizoen: 18. Fortuna Sittard.
Fortuna 18de in de GGD dream on
maar ik hoop wel dat Fortuna en MVV hun licencie's krijgen
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 20:22
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
V€ÑØM schreef:

Fortuna 18de in de GGD dream on
maar ik hoop wel dat Fortuna en MVV hun licencie's krijgen
Ja ik ook.
Maar jullie hebbe toch nix meer van spelers, iedereen gaat toch weg? OK MVV heeft niet veel, maar Fortuna dan??? Kans is groot dat jullie net zo'n sportieve tegenvaller krijgen als wij in het seizoen na de degradatie, mot je altijd rekening mee houden, zeker als er spelers weg gaan...
Oud 23-06-2002, 20:41
V€ÑØM
V€ÑØM is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef:

Ja ik ook.
Maar jullie hebbe toch nix meer van spelers, iedereen gaat toch weg? OK MVV heeft niet veel, maar Fortuna dan??? Kans is groot dat jullie net zo'n sportieve tegenvaller krijgen als wij in het seizoen na de degradatie, mot je altijd rekening mee houden, zeker als er spelers weg gaan...
ik zeg ook niet dat we meteen weer kampioen worden maar laatste zullen we niet worden
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 12:59
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
We zullen wel zien, dat de beste mag winnen volgend seizoen
Leuk, hebk weer een uitwedstrijd erbij tjah eigenlijk een halve thuiswedstrijd aangezien ik in Sittard studeer.
Oud 24-06-2002, 23:54
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
rkc en nec hebben een nieuwe sponsor, die zijn uit de problemen
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 09:45
Verwijderd
Citaat:
DJ FLEM schreef:
rkc en nec hebben een nieuwe sponsor, die zijn uit de problemen
tsja tis voor mij te hopen dat NAC de sponsor uit japan krijgt.... DoCoMo ofzwiets.... want dan krijgen ze er ook meteen een goeie speler bij : fujimoto!!!!
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 11:59
Verwijderd
please zend dat meeltje ff
(kweenie of het mag, zoniet sorry Tofke_H )
het gaat om mijn cluppie!!!
http://www.derat.nl/int/nl/nieuws/ni...uw.asp?id=3086

edit by Tofke_H: nouja, een apart topic is zeker te veel, maar laten we de post maar staan.

Laatst gewijzigd op 28-06-2002 om 12:04.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 14:45
Firebolt
Firebolt is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:

real wint haast alles die kunnen dat echt wel terug betalen
ze winnen alles omdat ze zoveel geld (uit schulden) hebben, en veel spelers kunnen kopen
het geld dat ze winnen gaat meteen weer over de balk voor nieuwe spelers.
Reageren

Regels voor berichten