Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-04-2006, 21:13
Bloem
Bloem is offline
Oke, dit is misschien niet de meest voor de hand liggende plek, maar misschien dat er iemand is die iets weet.

Ik zoek een roestvrijstalen koel-vries combinatie, met het vriesgedeelte aan de onderkant. Maximaal 60 cm. breed, dus geen Amerikaanse koelkast, het gaat me alleen om de kleur. Moet in goede staat zijn, en het liefst niet ouder dan aan jaar of 3. Prijs valt over te praten, liefst niet meer dan €300,- tot €350,-

Ken je iemand die zoiets te koop heeft en die in de omgeving van Arnhem of Doetinchem woont, laat dan even een berichtje achter of stuur een PM.

En ja, ik weet dat het misschien een beetje onmogelijk zoeken is voor dit budget, maar ik probeer het toch maar, je weet maar nooit
Advertentie
Oud 20-04-2006, 22:10
Gothic
Gothic is offline
als je gewoon aanbiedingen afwacht, kun je voor 350 euro een nieuwe krijgen...
Oud 20-04-2006, 22:22
Bloem
Bloem is offline
Gewone witte ja, roestvrijstalen kom ik alleen maar tegen vanaf 600 euro ofzo Maar als je iets tegenkomt...
Oud 21-04-2006, 18:50
zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Bloem schreef op 20-04-2006 @ 22:22 :
Gewone witte ja, roestvrijstalen kom ik alleen maar tegen vanaf 600 euro ofzo Maar als je iets tegenkomt...
Hier heb je een Whirlpool voor 389 euro en een Zanussi voor 289 euro. Ik weet alleen niet of het roestvrijstaal is, dat staat er niet bij.

Edit: heb gezocht, maar is roestvrijstaal niet altijd grijs?

Laatst gewijzigd op 21-04-2006 om 18:53.
Oud 21-04-2006, 19:20
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
zoemzoem schreef op 21-04-2006 @ 18:50 :
Hier heb je een Whirlpool voor 389 euro en een Zanussi voor 289 euro. Ik weet alleen niet of het roestvrijstaal is, dat staat er niet bij.

Edit: heb gezocht, maar is roestvrijstaal niet altijd grijs?
Die zijn allemaal wit volgens mij

Maar het topic mag dicht, iemand heeft gisteren met me meegezocht en bij Wehkamp hadden ze een alluminiumkleurige in de aanbieding dus die heb ik besteld
Oud 21-04-2006, 19:36
zoemzoem
zoemzoem is offline
Aha, ik dacht dat je een witte, roestvrijstalen zocht, maar je zocht er een die juist niet wit is. Ik snap het (eindelijk).
Oud 21-04-2006, 19:48
Bloem
Bloem is offline
Haha inderdaad, witte genoeg in de aanbieding, een niet-witte was wat lastiger Maar bedankt voor het meedenken!
Advertentie

Regels voor berichten