Ik ben op zoek naar een lichte, snelle en vooral gratis-zijnde PDF-reader. Ik heb een poos Adobe Acrobat Reader gebruikt, maar ik word er nogal kriebelig van hoe dat programma overal in mijn computer kroop. Ik heb altijd het idee dat ik na de uninstall nog steeds 200 registersleutels heb. Bovendien was het qua snelheid niet echt om over naar huis te schrijven.
Ik heb momenteel Foxit PDF-reader, maar ik krijg daarmee steeds meer problemen. In de meeste gevallen doet hij het goed, maar zodra ik een grote PDF - zeg, 100 MB - wil openen, krijg ik alleen maar witte pagina's te zien. Dat terwijl ik zeker weet dat de documenten gewoon goed zijn.
Ik weet dat ik met een Google-opdracht doodgegooid wordt met geweldige, gratis PDF-readers, maar ik heb liever de mening van derden. Vooral het lichte moet zwaar wegen (haha). Als er iets bestaat dat vanuit een enkele .exe werkt en niet geinstalleerd hoeft te worden, is dat alleen maar geweldig. Ik hoef er alleen maar PDF's mee te kunnen lezen, ik hoef ze niet te kunnen maken, converteren naar JPG, uitprinten, pootjes te laten geven of wat dan ook.
Uw suggesties zijn dus welkom.
LUH-3417
|