![]() |
|
Ik heb zo erg géén verstand van computers, dat ik wel wat hulp kan gebruiken.
![]() Mijn huidige beeldscherm is namelijk op sterven na dood en ik wil een nieuwe. Geen bakbeest wat zoveel ruimte inneemt dat m'n hele tafel vol is, maar gewoon zo'n mooie nieuwe platte. Een tft scherm dus (zover rijkt mijn pc-intiligentie dan nog net) ![]() Het enige probleem is alleen dat ik totaal geen idee heb waar ik op moet letten. Wat is belangrijk? Waar moet een scherm minimaal aan voldoen? Uiteraard snap ik dat dat ook ligt aan wat jijzelf met het scherm wil doen, en dat is voor mij het volgende: * dvd's kijken * spelletjes fatsoenlijk kunnen spelen (zonder haperingen enz.) denk aan spellen als age of empire 3 / splinter cell * foto's kunnen bewerken. besef alleen wel dat dit alles niet op het hoogste niveau hoeft te zijn. ik moet gewoon een behoorlijk dingetje hebben. Wel heb ik besloten dat ik een "19" wil. Nu heb ik zelf iets op 't oog wel (wat prijstechnisch super uitkomt, maar waar ik in de verste verte geen idee van heb of 't goed is) Zie hier het beeldscherm dat ik op 't oog heb is dat wat? of is 't een ruk beeldscherm? wie o wie kan mij helpen?! mijn dank is groot ![]()
|
![]() |
|
|