Tja, wist eigenlijk niet waar ik het moest plaatsen dus ga ik jullie hier er maar mee vervelen. Nog meer mensen die zo'n teringhekel hebben aan deze familie? Ik bedoel, Ozzy is kewl en hij zal altijd kewl blijven, da is gewoon zo, de man is een levende legende en nog steeds een voorbeeld voor vele mensen, maar de rest van die familie?

Het is een grote kapitalistische rotfamilie. Die mensen proberen uit alles, maar dan ook alles, geld te winnen. Die mensen zwemmen al in het geld en nog moeten ze zonodig nog meer verdienen. Ik vindt die serie op MTV zoiezo maar een stom id, kun je gelukkig wel zien dat die mensen niet helemaal sporen. Ozzy's vrouw regelt de zaken en dat is al helemaal een stomme fout. Die vrouw ziet niks anders dan Dollar-tekens in haar ogen, stom k*twijf! Zij is het ergste van allemaal. Ozzy is al een oude man en als het aan haar lag trad hij nog 2 keer per avond op, sinds waneer is dat normaal?

Moeten de kinderen ook opeens belangrijk doen door voor MTV te gaan presenteren enzow, ik ruik hier toch wel heel duidelijk het geval van: papa is beroemd en daar profiteer ik lekker van mee! dat er nog van zulke mensen bestaan joh!

Die dochter is ook zo'n arrogante *piep*. Mijn hond zingt nog beter dan dat mens maar omdat haar familie geld heeft, meer als genoeg, veel te veel, genoeg om heel Senegal voor een jaar van eten te voorzien, is dat allemaal maar mogelijk. Papa heeft toch genoeg contact en tis toch enig als dochterlief een leuk plaatje kan maken? Maar echte artiesten krijgen hierdoor geen kans doordat zij veel te veel voordelen heeft. Muziek gaat niet over voordelen, het gaat over talent en doorzettingsvermogen dus dit vind ik echt niet kunnen! Damnz, heb je dat liedje uberhaupt wel eens gehoort? Niet om aan te horen, flink aan geknutselt natuurlijk en ik schrok al helemaal toen ze live ging zingen op de MTV Movie Awards, da was ff schrikken!

Vind het ook zwaar belachelijk dat zo'n nummer weer helemaal verkracht wordt in een cover; schande gewoon!

Jezus zeg, en heb je die zoon al eens gezien, das net een mongooltje, niet dat ik zo iemand ben die iemand afrekent op zijn uiterlijk maar heb je hem wel eens in een interview ofzow gehoort, dan weet je genoeg!

En die heeft ook weer zun eigen platenlabel ofzow en dat wordt toch wel weer een succes want papa Ozzy heeft toch genoeg geld en mensen om zich heen. Ik weet dat het niet eerlijk verdeelt is in de wereld maar af en toe moet ik gewoon ff mijn ei kwijt he!

Zal jullie wel niet boeien maar ik ben mijn frustraties kwijt en als je hier nog iets zinnigs over te zeggen heb hoor ik het wel! ciao