Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2002, 21:34
love_forever
love_forever is offline
Ik heb nu zes maanden een vriend en ik heb het ook reuze naar mijn zin met hem!Hij heeft nog nooit een vriendin gehad en ik heb 'al meerdere jongens gehad'!Daarom denk ik ook dat hij niks durf op het gebied daarvan... maar ik vind het zo moeilijk om te vragen.... Wat zouden jullie doen????? Ik vind het erg moeilijk

Liefs, Love Forever
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 21:43
GeNeVa
GeNeVa is offline
gigi tis een jongen! Op een gegeven moment.. wil ie zo graag dat ie bijna knalt! gigig.. laat hem de stap nemen... of tenminste.. een beetje aangeven dat ie wat wil! Volgens mij is het dan wel heeeeeeeel lekker.. dus na zo'n tijdje..
Oud 30-05-2002, 21:44
kafka
kafka is offline
lieve schat, geloof mij,

hij is gespannen, maar hij WIL SEX

we all do
Oud 30-05-2002, 21:50
Mark
Mark is offline
Hoe oud issie...

...vanaf hun 14e hebben jongens uitgesproken fantasieen over sex. Het liefst willen we natuurlijk dat we die ook zo snel mogelijk uit zien komen.

Dus jah, waarschijnlijk wil ie heel graag sex. Maar hij moet ook respecteren dat als jij dat niet wilt hij ook niet mag verwachten dat hij sex met jou kan hebben.

Het is net als met een Ferrari, alle mannen (jongens) zouden er wel eens in willen rijden, maar of het ook zo 1,2,3 gebeurd?? Zo is het ook met sex. Geduld is een schone zaak. (letterlijk)
Oud 30-05-2002, 21:56
Oen
Oen is offline
Citaat:
snowboarder schreef:
Hoe oud issie...

...vanaf hun 14e hebben jongens uitgesproken fantasieen over sex. Het liefst willen we natuurlijk dat we die ook zo snel mogelijk uit zien komen.

Dus jah, waarschijnlijk wil ie heel graag sex. Maar hij moet ook respecteren dat als jij dat niet wilt hij ook niet mag verwachten dat hij sex met jou kan hebben.

Het is net als met een Ferrari, alle mannen (jongens) zouden er wel eens in willen rijden, maar of het ook zo 1,2,3 gebeurd?? Zo is het ook met sex. Geduld is een schone zaak. (letterlijk)
Mooi verwoord.
Hij wil sex, anders issie waarschijnlijk niet hetero
Maar wat zie jij onder sex, hebben jullie nog helemaal niks gedaan?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 22:05
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
GeNeVa schreef:
gigi tis een jongen! Op een gegeven moment.. wil ie zo graag dat ie bijna knalt! gigig.. laat hem de stap nemen... of tenminste.. een beetje aangeven dat ie wat wil!

Niet iedere jongen durft dat. Als een meid bij mij zou denken van hij moet het initiatief nemen, dan kan ze mooi voor eeuwig wachten.

-Desecrator

Laatst gewijzigd op 30-05-2002 om 23:11.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 22:53
Masked Mage
Masked Mage is offline
Citaat:
kafka schreef:
maar hij WIL SEX

we all do
not me
ikke nooit willen
Oud 30-05-2002, 23:04
Six4Eight
Six4Eight is offline
Wat dacht je van...

... V R A G E N
Oud 30-05-2002, 23:51
Verwijderd
lucky bastard ik zou er meteen op springen
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 01:02
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
toen ik 14 was schrok ik een beetje van mijn vriendin die wilde opeens nogal hard en had al wat vriendjes versleten terwijl ik haar bh niet eens open kon krijgen. Dus doe de eerste keer een beetje rustig aan of praat er ff over, dan gaat ie thuis nadenken en na een weekje trekt ie helemaal bij (dan trekt ie zich 2 dagen niet voordat ie bij je aankomt en staat ie op ontploffen).
Oud 31-05-2002, 06:58
Günther
Günther is offline
Citaat:
the Comebackkid schreef:
toen ik 14 was schrok ik een beetje van mijn vriendin die wilde opeens nogal hard en had al wat vriendjes versleten terwijl ik haar bh niet eens open kon krijgen. Dus doe de eerste keer een beetje rustig aan of praat er ff over, dan gaat ie thuis nadenken en na een weekje trekt ie helemaal bij (dan trekt ie zich 2 dagen niet voordat ie bij je aankomt en staat ie op ontploffen).
Oud 31-05-2002, 07:52
M@TRIX
M@TRIX is offline
kunt op hem wachten, maar misschien wacht hij juist op jou... probeer het iniatief te nemen en je weet wat hij wil...
Oud 31-05-2002, 07:52
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
praat erover dan kom je t meeste te weten!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 18:18
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Oen schreef:

Hij wil sex, anders issie waarschijnlijk niet hetero
Kun je deze gedachtengang misschien nader toelichten? Als hij niet heterosexueel zou zijn zou dat naar mijn idee niet betekenen dat hij dan ook geen sex zou willen, maar jij ziet dat blijkbaar anders.
Oud 31-05-2002, 18:32
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Help hem eens een handje. Geef hem een zetje. Leg zijn hand op je borst of tussen je benen. Misschien issie verlegen, je moet i ieder geval niet gaan zitten wachten.
Oud 31-05-2002, 22:05
Wasaap
Wasaap is offline
geef door middel van jouw of zijn hand op bepaalde plaatsen te leggen aan dat je meer wilt. Hij laat dan wel merken of hij dat ook wil.

(of het is een mongool(sorry hoor maar dan ben je naar MIJN mening niet 100%))
Oud 01-06-2002, 12:03
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
love_forever schreef:
Ik heb nu zes maanden een vriend en ik heb het ook reuze naar mijn zin met hem!Hij heeft nog nooit een vriendin gehad en ik heb 'al meerdere jongens gehad'!Daarom denk ik ook dat hij niks durf op het gebied daarvan... maar ik vind het zo moeilijk om te vragen.... Wat zouden jullie doen????? Ik vind het erg moeilijk

Liefs, Love Forever
6 mnd..??!!! wrom praat je er gewoon niet over??? zowiezo is praten in een relatie goed..
mijn vried en ik bespreken alles op gebied van sex..

maarjah.. give it a try.. mabey?? zan zul je er zelf wel achter komen
Oud 01-06-2002, 13:59
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Levens Les 1) elke jonge wilt sex met een mooi meisje.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 14:44
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
ShoarmaSchaap schreef:
Levens Les 1) elke jonge wilt sex met een mooi meisje.
Ah. En homosexuele jongens zijn volgens jou geen jongens?
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 15:00
Chelsea
Chelsea is offline
Citaat:
Masked Mage schreef:

not me
ikke nooit willen
jaja dec..
Oud 01-06-2002, 15:04
GeNeVa
GeNeVa is offline
Citaat:
Desecrator schreef:

Niet iedere jongen durft dat. Als een meid bij mij zou denken van hij moet het initiatief nemen, dan kan ze mooi voor eeuwig wachten.

-Desecrator

Lijkt me stug, echt waar! Als je al wat langer met je vriendin gaat.... dan leer je elkaar gewoon beter kennen, je weet hoe je vriendin op bepaalde situaties reageert, ik denk toch echt dat die jongen na een bepaalde tijd de moed bij elkaar verzameld en op z'n minst laat merken dat ie zin heeft!
Oud 01-06-2002, 16:30
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
GeNeVa schreef:

Lijkt me stug, echt waar! Als je al wat langer met je vriendin gaat.... dan leer je elkaar gewoon beter kennen, je weet hoe je vriendin op bepaalde situaties reageert, ik denk toch echt dat die jongen na een bepaalde tijd de moed bij elkaar verzameld en op z'n minst laat merken dat ie zin heeft!
Dat kan je nooit zeggen. Als ik naar mezelf kijk weet ik dat ik alleen maar kan prutsen en het meisje zou teleurstellen. Uit mezelf zal ik er dan ook nooit aan beginnen.

-Desecrator
Oud 01-06-2002, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef:
Dat kan je nooit zeggen. Als ik naar mezelf kijk weet ik dat ik alleen maar kan prutsen en het meisje zou teleurstellen. Uit mezelf zal ik er dan ook nooit aan beginnen.
Oefening baart kunst..
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 17:40
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Desecrator schreef:

-Desecrator
Prutsen, daar begint het juist mee. Je kunt niet verwachten dat alles meteen gesmeerd loopt.
Oud 01-06-2002, 17:40
Günther
Günther is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:
praat erover dan kom je t meeste te weten!
Oud 01-06-2002, 18:56
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

Je kunt niet verwachten dat alles meteen gesmeerd loopt.
Dat wordt anders wel verwacht van iemand van mijn leeftijd.

-Desecrator
Oud 01-06-2002, 20:28
Verwijderd
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

Prutsen, daar begint het juist mee. Je kunt niet verwachten dat alles meteen gesmeerd loopt.
das toch juist liev
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 20:30
Verwijderd
Citaat:
kafka schreef:

we all do
nou m'n ex niet hoor
die ging liever slapen.....
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 20:33
GeNeVa
GeNeVa is offline
Citaat:
Desecrator schreef:

Dat wordt anders wel verwacht van iemand van mijn leeftijd.

-Desecrator
Neuh hor.... dat zit heel erg tussen je oren dat dat van je verwacht wordt!

And ik heb het er ook over... dat als je iemand eenmaaal langer kent... leer je ook kennen hoe je partner in verschillende situaties reageert.. je raakt vertrouwd met elkaar.... ik zeg niet dat je gelijk moet gaan sexen en 'prutsen' zoals jij zegt!
Oud 02-06-2002, 00:12
Jip en Janneke
Jip en Janneke is offline
Eén greep tussen z'n benen is genoeg om d'r achter te komen offie zin heeft
Oud 02-06-2002, 09:34
kafka
kafka is offline
Citaat:
Jip en Janneke schreef:
Eén greep tussen z'n benen is genoeg om d'r achter te komen offie zin heeft
Janneke Goossens?

of een wannabee-janneke goossens
Oud 02-06-2002, 10:52
Jip en Janneke
Jip en Janneke is offline
Citaat:
kafka schreef:

Janneke Goossens?

of een wannabee-janneke goossens
De wie ?
Oud 02-06-2002, 18:42
het dappere meisje
het dappere meisje is offline
Citaat:
Masked Mage schreef:

not me
ikke nooit willen
uitzonderlijk geval
Oud 02-06-2002, 18:49
SSJ_Roy
SSJ_Roy is offline
hoe lang wachten jullie meestal voordat jullie sex hebben met jullie vriend(in)???
Oud 28-06-2002, 14:12
AlmereGirl
AlmereGirl is offline
Citaat:
Masked Mage schreef:

not me
ikke nooit willen
niemand jou willen
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 20:37
Verwijderd
Neem zelf het initiatief. Knuffel hem, ga hem zoenen en probeer verder te gaan: zijn buik strelen, zijn kont aanraken ... gewoon proberen misschien wil hij het niet en dan geeft hij dat wel aan.

Love, Lis
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 13:54
stout!
stout! is offline
Citaat:
mathfreak schreef:

Kun je deze gedachtengang misschien nader toelichten? Als hij niet heterosexueel zou zijn zou dat naar mijn idee niet betekenen dat hij dan ook geen sex zou willen, maar jij ziet dat blijkbaar anders.
Ik denk dat hij het heeft over sex met z'n vriendin hè
Oud 30-06-2002, 14:37
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
stout! schreef:

Ik denk dat hij het heeft over sex met z'n vriendin hè
Vanwaar dan zijn uitspraak "Hij wil sex, anders issie waarschijnlijk niet hetero"? Dit zou betekenen dat alleen heterosexuelen sex zouden willen. Er stond niet dat hij sex met zijn vriendin zou willen, vandaar dus mijn vraag om deze gedachtengang nader toe te lichten.
Oud 30-06-2002, 14:50
stout!
stout! is offline
Citaat:
mathfreak schreef:

Vanwaar dan zijn uitspraak "Hij wil sex, anders issie waarschijnlijk niet hetero"? Dit zou betekenen dat alleen heterosexuelen sex zouden willen. Er stond niet dat hij sex met zijn vriendin zou willen, vandaar dus mijn vraag om deze gedachtengang nader toe te lichten.
Nee, dat zou niet betekenen dat alleen heterosexuelen sex zouden willen, en volgens mij heb jij net zo goed als ik begrepen dat hij dat niet bedoelde.

Misschien stond er in zijn post niet expliciet dat het om sex met z'n vriendin ging maar aangezien die post een reactie was op haar topic of haar vriendje sex met haar zou willen, lijkt me dat duidelijk.
En je zult natuurlijk zeggen dat het niet zo is, maar doe alsjeblieft niet zo moeilijk als je het prima begrijpt alleen maar om op alle slakken zout te leggen *zucht* en dat moet dan volwassen zijn...
Oud 30-06-2002, 16:14
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
stout! schreef:

Nee, dat zou niet betekenen dat alleen heterosexuelen sex zouden willen, en volgens mij heb jij net zo goed als ik begrepen dat hij dat niet bedoelde.

Misschien stond er in zijn post niet expliciet dat het om sex met z'n vriendin ging maar aangezien die post een reactie was op haar topic of haar vriendje sex met haar zou willen, lijkt me dat duidelijk.
En je zult natuurlijk zeggen dat het niet zo is, maar doe alsjeblieft niet zo moeilijk als je het prima begrijpt alleen maar om op alle slakken zout te leggen *zucht* en dat moet dan volwassen zijn...
Ik doe helemaal niet moeilijk. Ik wil jou en Oen er alleen maar op wijzen dat het feit dat hij geen sex met zijn vriendin zou willen niet automatisch inhoudt dat hij dan niet heterosexueel zou zijn, maar dat was anders wel wat Oen meende te moeten concluderen.
Ik weet heel goed dat Oens reply een reactie was op haar topic, maar ik weet ook dat zijn uitspraak, als je niet uit zou gaan van een reactie op haar topic, niet juist is omdat het dan wel zou betekenen dat alleen heterosexuelen sex zouden willen. Waar het mij om gaat is dat je je formuleringen altijd zorgvuldig moet kiezen om geen misverstanden te krijgen. Ik ben als wiskundige nu eenmaal geneigd om kritischer naar formuleringen te kijken dan een niet-wiskundige, en dat heeft niets met op alle slakken zout leggen te maken.
Oud 30-06-2002, 19:55
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef:

Ik doe helemaal niet moeilijk. Ik wil jou en Oen er alleen maar op wijzen dat het feit dat hij geen sex met zijn vriendin zou willen niet automatisch inhoudt dat hij dan niet heterosexueel zou zijn, maar dat was anders wel wat Oen meende te moeten concluderen.
Ik weet heel goed dat Oens reply een reactie was op haar topic, maar ik weet ook dat zijn uitspraak, als je niet uit zou gaan van een reactie op haar topic, niet juist is omdat het dan wel zou betekenen dat alleen heterosexuelen sex zouden willen. Waar het mij om gaat is dat je je formuleringen altijd zorgvuldig moet kiezen om geen misverstanden te krijgen. Ik ben als wiskundige nu eenmaal geneigd om kritischer naar formuleringen te kijken dan een niet-wiskundige, en dat heeft niets met op alle slakken zout leggen te maken.
Je doet wel moeilijk. Goed, dan had hij er bij moeten zetten 'hij wil sex met JOU, anders is hij waarschijnlijk niet hetero'.

Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 02:05
skyscraper
skyscraper is offline
Citaat:
kafka schreef:
lieve schat, geloof mij,

we all do
amen..
Oud 01-07-2002, 13:04
DarkRaven
DarkRaven is offline
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 13:18
sparkling star
sparkling star is offline
ik ben ook ongeveer zo lang samen met mijn vriend (7 maanden) en vanaf het begin van onze relatie hebben wij heel open over sex gepraat. wat hij wilde, wat ik wilde...
en de dingen die we niet wilden en dingen die we al gedaan hadden ed.
de enige oplossing voor jou probleem is gewoon met hem praten. gewoon zeggen dat jullie toch al lang genoeg samen zijn, en of hij dat zou willen en die dingen die je wil weten gewoon vragen. bij mij heeft het geholpen ..
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 14:23
sas_andrea
sas_andrea is offline
het onderwerp aansnijden... ik heb er met mn vriend ook al gauw over gepraat, maar eerder in de trant van: ik ben toch nog wat jong en wil niet alles overhaasten. Daar was hij t volkomen met me eens over, ben immers zn eerste vriendin.
Maar oke, praten zou een goed idee kunnen zijn. En anders kun je t m altijd nog wijs maken op andere manieren. Je zou bijvoorbeeld helemaal geil kunnen maken (das toch nie moeilijk?) en dan zeggen: zou t nou niet fijn zijn om lekker naakt te liggen en andere dingen te zoen, ff gek te doen? of heel cliche: wanna have sex?

succes
Oud 01-07-2002, 16:51
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Je doet wel moeilijk. Goed, dan had hij er bij moeten zetten 'hij wil sex met JOU, anders is hij waarschijnlijk niet hetero'.

Ik doe niet moeilijk, en om dat aan te tonen laat ik je hierbij weten dat ik volledig met jouw conclusie instem, met mijn oprechte excuses aan stout! als ze zich door mijn replies geïrrtieerd voelt. Het was niet mijn bedoeling om als zodanig over te komen.
Oud 01-07-2002, 17:35
Verwijderd
Citaat:
the Comebackkid schreef:
hehe ik heb mijn vriend een cursus bh uitdoen en verstellen gegeven is goed gelukt alleen doet ie em nu overal waar hij kan uit en das minder... achter de computer en op een bankje aan de weg nee toch nie zo best...mja hij kan het wel
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 18:04
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
the Comebackkid schreef:
nou kijk 't is dus simpeler dan je denkt
je moet gewoon die sluiting zal ik maar zegge naar elkaar toe doen want 't zijn soort van haakjes snappie en dan gaat 't los

heel simpel

kun je overal doen
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 10:15
stout!
stout! is offline
Citaat:
mathfreak schreef:

Ik doe niet moeilijk, en om dat aan te tonen laat ik je hierbij weten dat ik volledig met jouw conclusie instem, met mijn oprechte excuses aan stout! als ze zich door mijn replies geïrrtieerd voelt. Het was niet mijn bedoeling om als zodanig over te komen.
Nou goed dan, al is het me niet helemaal duidelijk wat je met de voorwaarde 'als ze zich door mijn replies "geïrrtieerd" voelt' bedoelt (misschien moet je je iets duidelijker formuleren) ...maar je hoort mij niet moeilijk doen

Ok, ik hou al op...ik ben toch al niet echt een wiskundige
Oud 02-07-2002, 17:47
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
stout! schreef:

Nou goed dan, al is het me niet helemaal duidelijk wat je met de voorwaarde 'als ze zich door mijn replies "geïrrtieerd" voelt' bedoelt (misschien moet je je iets duidelijker formuleren) ...maar je hoort mij niet moeilijk doen

Ok, ik hou al op...ik ben toch al niet echt een wiskundige
Laat ik het dan zo formuleren als dat duidelijker voor je is: ik was bang dat je door mijn replies geïrriteerd zou zijn, vandaar mijn excuses naar jou toe. Het was dus geen voorwaarde, maar louter een vermoeden. In ieder geval bedankt voor je begripvolle reactie.

Regels voor berichten