Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2006, 11:09
Verwijderd
Ik heb een haarprobleem dat blijkbaar niemand heeft, want ik heb er nog nooit iets echt nuttigs over kunnen vinden. Mijn haar is redelijk steil maar het pluist heel erg. Er zit af en toe een kleine slag in, maar ik heb geen krullen meer gehad sinds ik drie was.
Ik kan geen olieen of wax gebruiken want dan zie ik er aan het einde van de dag uit alsof ik mijn haar al weken niet meer heb gewassen. Dus kan iemand mij vertellen wat ik met deze weerbarstige haarbos aan moet?
Met citaat reageren
Oud 17-04-2006, 11:15
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ja ik heb goed spul maar ik heb nu geen zin om naar boven te lopen Het is licht oranje en je kunt t gewoon bij iedere drogist halen.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2006, 11:16
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Vooruit, ik heb toch even naar boven gelopen

Het is van Guhl en het heet direct care, tarwekiem-olie.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2006, 11:19
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik heb ook pluizig haar en dit werkt heel goed bij mij. Niet te veel gebruiken. Mn haar ziet er hierdoor niet vet uit. Natuurlijk is het de dag daarna wel vetter dan wanneer je niets zou gebruiken, maar het valt mee.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2006, 11:23
Verwijderd
Bedankt voor de moeite.
De volgende keer dat ik bij de drogist ben zal ik eens kijken.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2006, 11:28
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik had ook altijd heel pluizig haar en ik heb die Glad en Steil shampoo van Andrelon en dat vind ik wel fijne shampoo en hij maakt je haar echt minder pluizig
Oud 17-04-2006, 11:31
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 17-04-2006 @ 12:28 :
Ik had ook altijd heel pluizig haar en ik heb die Glad en Steil shampoo van Andrelon en dat vind ik wel fijne shampoo en hij maakt je haar echt minder pluizig
Ik heb nu de shampoo+ cremespoeling voor krullend en pluizig haar van andrelon maar dat lijkt niet echt te helpen. Het is nog even pluizig, het ruikt alleen ontzettend lekker.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2006, 11:32
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Jadis schreef op 17-04-2006 @ 12:31 :
Ik heb nu de shampoo+ cremespoeling voor krullend en pluizig haar van andrelon maar dat lijkt niet echt te helpen. Het is nog even pluizig, het ruikt alleen ontzettend lekker.
Hmm, die winterboost voor statisch haar zou je ook kunnen proberen, die ruikt ook wel lekker (naar sinterklaas strooigoed vind ik) en die werkt bij mijn moeder goed tegen pluizig haar.
Oud 17-04-2006, 13:25
Verwijderd
Zelf gebruik ik altijd Herbal Essence, dat vind ik de fijnste crèmespoeling tegen het pluizen (het wordt er heel glad van, niet van alle soorten, maar van een aantal wel). Verder heb ik sinds kort iets van Frieda (oid), een heel klein flesje met doorzichtig spul, speciaal tegen pluizen ed. Werkt wel redelijk, maar ik vind het het geld niet echt waard (het is 12 euro oid), al werkt het ook wel tegen het statische ed. Verder heb ik ook nog van allerlei smeersels die je er na het wassen in kunt doen (gladmakende melk ed), dat werkt ook wel redelijk en is wat goedkoper.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2006, 14:21
Verwijderd
Ik vind de shampoo van Gliss Kur, Liquid silk echt heel erg fijn. Zelfs zonder creme spoeling zijn mijn haren super zacht, glad en glazen mooi (maar niet vet ofzo). Met de creme spoeling zal dat nog wel beter zijn, maar die heb ik niet
Met citaat reageren
Oud 22-04-2006, 18:49
Eazy E
Eazy E is offline
Citaat:
shining schreef op 17-04-2006 @ 15:21 :
Ik vind de shampoo van Gliss Kur, Liquid silk echt heel erg fijn. Zelfs zonder creme spoeling zijn mijn haren super zacht, glad en glazen mooi (maar niet vet ofzo). Met de creme spoeling zal dat nog wel beter zijn, maar die heb ik niet

jaa idd.. Die heb ik ook.. + de conditioner ervan.. word je haar lekker zacht van.. van de andere gliss kur producten ook btw.. de conditioners dan
Met citaat reageren
Oud 24-04-2006, 13:59
jewelicious
jewelicious is offline
wat je kan proberen is Garnier, die nieuwe...zag ik laatst op tv, meot je gewoon de shampoo,cremespoeling en haarmasker van nemen...of alleen haarmasker...dat is voedend voor je haar en word je haar steil van ik ga het ook uitproberen

Regels voor berichten