Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-04-2006, 10:44
J-roenn
J-roenn is offline
wat the fuck is het nut van die site, ik zie ze op hotmail,ebay,scholieren en tweakers adverteren, dan ga je naar hun site en dan zie je dat het nergenst op slaat.

weet iemand wat die gasten precies van plan zijn want die data op de site ( en dat zetten ze er dan zelf bij ) is extra opgeblazen, en doet net alsof de "gewone" prepaid beller verdwijnt enz...

studentengrap ofzow ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-04-2006, 12:38
nsa1984
nsa1984 is offline
Citaat:
J-roenn schreef op 24-04-2006 @ 11:44 :
wat the fuck is het nut van die site, ik zie ze op hotmail,ebay,scholieren en tweakers adverteren, dan ga je naar hun site en dan zie je dat het nergenst op slaat.

weet iemand wat die gasten precies van plan zijn want die data op de site ( en dat zetten ze er dan zelf bij ) is extra opgeblazen, en doet net alsof de "gewone" prepaid beller verdwijnt enz...

studentengrap ofzow ?
Denk dat je het moet begrijpen als marketing voor simyou ?

Ze brengen het namelijk heel specifiek voor simyou in plaats van ook de abbonementen van anderen mee te nemen. Verder krijgt het onzettend veel aandacht.

Ik zeg goede marketing campagne, met heeeeel misschien een apart bedrijfje waardoor het niet direct aan simyou/kpn gelinkt wordt.
Oud 24-04-2006, 14:35
J-roenn
J-roenn is offline
ok, net zoiets als www.lekkerroken.nl , site die je beloofd een geldprijs te geven als je rookt en als je beetje gaat zoeken staat er dus dat je moet stoppen voordat je do's kan winnen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten