Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Is toch niet echt langzaam, als je het een hele middag vol kan houden (en ik heb ook astma). Bovendien doe ik meer dan alleen maar fietsen; ik kijk ook bv naar de natuur (planten, dieren, vogels), steden en dorpen, etc. Ik ben niet zo'n zondagswielrenner in een sportpakje, ik heb gewoon een fiets en ben niet gestoord. ![]() |
![]() |
|
ik moet een uur naar school fietsen en dus ook weer terug (sjeez dat klinkt slim
![]() Of lekker lang buitenrijden met m'n pony, gewoon over de weg, of langs het strand, mooi genieten van het uitzicht
|
![]() |
ik ben te vaak ziek om iets nuttigs te doen
maar ik wil wel even reageren op het feit of Fleet Admiral gestoord is of niet: door sommige mensen kan een dergelijke militaire afwijking als een geestelijkheid onwelheid beschouwd worden alsmede een DNA fout bij de convergentie van de chromosomen van de ouders. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Zonder vleugels bereik ik de hemel ook wel. Ieke | 0 | 03-08-2005 20:53 | |
De Kantine |
8 uur slapen, 8 uur werken, 8 uur overige dingen op een dag, houd jij je daar aan? Mr.Oizo | 43 | 10-04-2003 16:14 | |
De Kantine |
Waar ga jij heen voor wintersport? Rabbi Daniel | 78 | 04-02-2003 18:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Een dagje van een afdeling Eend | 15 | 09-12-2002 13:11 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |