|
|
Bekijk resultaten poll: Heb jij professionele hulp? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
107 | 26.75% |
Nee |
220 | 55.00% |
Niet meer |
73 | 18.25% |
Aantal stemmers: 400. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Er zijn ook mensen die hulp nodig hebben, daarom komen ze hier, maar meestal is er iets dat ze weerhoud om naar een Psycholoog te gaan. Ik vroeg me gewoon af hoe die verhoudingen lagen...
|
![]() |
Ooit gehad, samen met m'n ouders. Duurde ongeveer een maandje. Was om de thuissituatie te verbeteren. Daarna ben ik op een soort huiswerkbegeleiding gegaan, met een psycholoog. Nog steeds heb ik niet het idee dat ik daar veel heb geleerd.
Huiswerkbegeleiding had ik toen geen trek in. Heel jaar op school gezeten. Totaal niet naar me zin gehad. Moest ik in de zomervakantie elke zaterdagochtend een paar uur aan het vak dat ik toen het meeste verafschuwde besteden: Frans. Hele zaterdag naar de klote. Bovendien werd mij opgedrongen erheen te gaan en op zo'n manier, zeker wanneer ik het niet nuttig vind en ook niet leuk vind, heb ik er toch al weinig aan. Verder nooit meer. Eind vorige zomer ergens een keer bloed laten prikken om te testen of ik depressief was. Bleek niet het geval te zijn. Had ook behoorlijk last van luduvudu toen. Nu weer, om precies dezelfde rede. *blub*..
|
![]() |
MM
Ben een poosje bij een psych. geweest,werd gepest,praatte nooit enzo. Ik was zo'n muurbloempje. ![]() Ik ben daar een jaar geweest,maar ik merkte weinig verschil.Ze kletste alleen maar wat en deed weinig aan e oorzaak zelf. Daar heb ik zelf wat aan gedaan,zonder haar hulp Ik heb er echt NIETS aan gehad ![]() Nu gaat het weer helemaal toppie ,hoor ![]() BB
|
![]() |
ja, jeugdzorg. helpt niet echt, tot nu toe. heb er geen hekel aan ofzo. ik was tijdje geleden
![]()
|
![]() |
oi oi mensen,
Nou ik ben dus ook bij psychologe (wat een woord)........ en ben daar al een paar maandje.... want ik ben depressie geweest..... zeggen ze..... ach ja dan zal dat wel zo zijn he... maar ja boeiend....... ze hebben me dur naartoe gestuurd vanwege zelfmoordpogingen... onzekerheid.... scheiding van ouders die ik nie kan verwerken en al die shit...... Nou eerst zat ik dus bij zown vrouwke en daar moest ik dan eens in de twee weken of zoiets naartoe.... dat bleek niet te werken was te weining voor mij..... er veranderde niks aanm ij...... het werd alleen maar slechter.... de eerste keerdat ik daar kwam dacht ik echt "wat moet ik hier" ik voelde me raar en leeg toenk daar was........ ik moest een hele vragen lisjt in vullen.......... met allemaal dingen wat er allemaal gebeurde en ofdak wel eens aan de dood dacht en soms echt van die onzin vragen... waarvan je dacht van ..... DAMMIT wat verw88 ze van mij...... me pa en ma moesten dus ook zown lijst in vullen..... en dan ging ze ook nog us vragen aan mij stellen........ kei veel dezelfde vragen die ik dus ook al had ingevuld...... maar ik dacht echt bij mezelff. MENSSSSSSSSSS zeik niet zo..... lees da gele kut briefje en fuck een end op weet je wel..... Toen benk 2 keer naar haar toe geweest....... Zonder resultaat..... Dus doen besloten ze me in zown groep te douwen met van die jongeren(meiden) met dezelfde of zoortgelijke problemen.... Dus ja.......... ik denk ik probeer het......... dus de eerste keer kon ik al niet........... wask ziek(had schijt, ik d8 ik ken al die mensen niet) dus had ik wel geluk dak die dag thuis was van school..... toen die week erna(want het is elke week).... benk ik toch maar gegaan....... ik dacht echt van laat ik het eens proberen misschien valt het wel mee...... en ja het viel best wel mee....... ik zit daar nu al een paar weken.... en heb hele liefe meisjhus leren kennen (14-17)....... en soms denk je echt waarom zit ik hier.... moeten we gaan tekenen..... een grote tekening met zijn alle..... ik snap nog steeds het nu t er niet van maar ja da boeit niet.... en de vorige keer........ toen moesten we........ naspelen dat we op onze kamer zaten en ons klote voelde....... dus dat deden we... en ik was zo melig als wat die dag iedereen was kei vrolijk...... dus toen moesten we dat gaan doen... ik dacht ecth dammittt..... benk ik een kere vrolijk moek daar beetje gaan liggen janke.... haah...... en toen.... in ut begin was iedereen vrolijk..... en aan het einde... zat iedereen daarr heel ruztig starend voor zich uit te kijken ik dacht echt van waarom zit ik hier ........ we moeten ons beter gaan voelen.... en niet slechter kom op zeg....... maar je merkt wel dat je al verbeterd.... ik zei eerst altijd heel veel sorry..... om allse wat ik deed zei ik sorry... zonder erg enzow... dat is nu al minder..... ik durf meer te praten enzow...... (maar soms dan was ik liever niet gegaan maar ja boeien) DUS mensen ik raad jullie aan......... Ga wel..... je moet er wel zelf achter staan anders heeft het geen nut.... en als je er niet achter staat ga dan toch..... want je zult zien het valt mee echt waar........ Als jullie ooit ergens over willen praten ik help jullie graag(eigenschap van mij mensen willen helpen wie of hoe of wat het ook is boeit me niet ik wil je helpen)..... je kunt me op msn toevoeg: mandyslegers@hotmail.com als je dat niet hebt mag je daar ook een mailtje naartoe sturen wantik wil je helpen... binnekort heb ik ook icq dus dan laat ik wel weten als je dat hebt.... Nou iedereen succes hier...... en jullie kunnen het.... Het leven is geen hell.... echt niet..... dat dachti k ook maar er zijn ook mooie dingen waarvan je kunt genieten al zou je dat niet altijd zegge.... Nou succes he...... xxx MeRaL |
![]() |
|
![]() |
Heb een aantal keer "hulp" gehad maar kan het geen hulp noemen.Ik moest naar 1 of andere inrichting en dat wou ik niet want ik vond dat ik nog niet zo ver heen was en dat ik er dan alleen slechter uit zal komen.En toen zeiden ze dat ik niks wou en niet geholpen wilde worden.
BULL!!!!!!!! Ik heb het niet zo op hulpverleners de andere ervaringen met hulpverleners waren ook ontzettend slecht. Uiteindelijk heb ik mezelf geholpen en dat heeft nog het beste geholpen....uiteindelijk moet je het toch met je eigen geest doen. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
ik ben blij dat ik het niet meer heb.
oke die mensen kunnen je wel helpen maar ik werd er doodziek van. sommige wouden alleen de dingen horen die ze wouden horen en niet wat ik d8 of vond. heb jaren lang hulp gehad eerst wel toen weer niet toen wel en toen weer niet. nu heb ik geen hulp meer, en hoop ook dat dat niet meer nodig is wnat het gaat nu heel goed met me. ![]() |
![]() |
|
Ik moet nou naar een clinische pyscholoog en ik zal wel worden doorgestuurd naar een 'gewone'. Ik vind het niet echt leuk maar het is wel verstandig opzich. Want echt lekker zit ik niet in m'n vel. Geen vrienden enzo..
|
Ik zit nu bij een eerste-graads psycholoog zoals dat zo mooi heet.
Wat ik overigens as ![]() Maar ach, gelukkig kunnen m'n ouders het betalen.
|
![]() |
als de vraag was heb je professionele hulp nodig dan denk ik dat het op minstens 80% ja uit zou komen als men eerlijk was en dat door buitenstaanders laat beoordelen
als je hart nie goed werkt ga je toch ook naar de hartchirurg?? als je geest niet goed werkt ga je naar de psychs weglopen hiervan verergert het probleem en is ook nie leuk stap nou 's over jullie gene heen en denk nou nie dat je het zelf wel kan ![]()
|
![]() |
ja ik heb sinds een dag professionele hulp!!
![]() ben daar ook heel blij mee!! voelde me echt Klo**te ![]() het ligt ook aan de leeftijd 13 is een ongeluks getal(beetje bijgeloofig haha) maar ik lach teminste weer das echt heel beterz. nou iedereen veel sterkte en suc6!! dikke kus and bigg hugg!! Lisie |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Coke en verslaving Demiurge | 61 | 12-03-2004 19:32 | |
Psychologie |
Heb jij professionele hulp? Miracle | 78 | 12-02-2004 19:09 | |
Psychologie |
klasgenoot zelfmoord gepleegd *~*SaN*~* | 34 | 06-09-2003 13:39 | |
Psychologie |
Waar terecht voor professionele hulp? wondersbestaan | 12 | 14-01-2003 19:51 | |
Psychologie |
professionele hulp, hoe gaat dat? heaven or tha hell | 2 | 29-06-2002 15:25 | |
Psychologie |
Vrij onbelangrijk, dus als je betere dingen te doen hebt, lees het dan niet.. Morphia | 10 | 21-04-2002 13:56 |