Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vorig jaar ook in tsjechië geweest..
Ik zou je, zoals al gezegd, aanraden voor praag meer dan 1dag uit te trekken, anders wordt het teveel gehaast, en je krijgt nooit alle dingen te zien die je zou willen zien.. (mja, dat lukt met geen enkele vakantie is mijn ervaring ![]() Ik zag dat cesky krumlov al was genoemd als stadje om te bezoeken.. is zeker erg leuk, vooral het kasteel is zeer indrukwekken zoals dat boven het stadje uit torent.. ![]() In het westen liggen ook nog enkele mooie spa-stadjes, waaronder marianske lazné en karlovy vary.. De eerste is klein en gezellig, de 2e is redelijk groot, en daardoor ook wel flink druk en toeristisch.. je hoeft er niet te komen vanwege het kuuroord-gebeuren, het zijn gewoon heel leuke stadjes, met ook veel oude gebouwen van toen het nog een echt belangrijk gebied was.. zal nog eens verder mijn foto's door gaan kijken, of er nog leuke ideetjes zijn.. Marianske lazné Karlovy Vary |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ben een aantal jaar geleden met mijn ouders in Tsjechie geweest. Wij zaten toen op een camping in de buurt van Praag. We zijn toen 1 dag Praag in geweest, was heel mooi, maar naar mijn idee wel een beetje tekort. Verder kun je daar in de omgeving ontzettend mooi wandelen! |
Advertentie |
|
|
|