Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Het lijkt op een installatieprogramma dat gemaakt is met NSIS.
Als dat zo is, kan je misschien hem dan ook ontzichtbaar draaien zodat alles automatisch geinstalleerd word. Het is wel riskant, dus voer het volgende op je eigen risico uit.
(voor meer info zie documentatie van nsis)
Laatst gewijzigd op 29-04-2006 om 19:39. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
ik zie ook dat je een hele lage hoeveelheid kleuren gebruikt. om je schermresolutie omhoog te halen moet je rechts klikken op je bureaublad (desktop) en dan eigenschappen (properties) kiezen. vervolgens kies je het tabblad instellingen (de laatste, weet de engelse naam niet) en schuif je de wijzer onder beeldschermresolutie naar rechts. om je kleuren omhoog te zetten kies je onder kleurkwaliteit hoogst (32-bits) of gemiddeld (16-bits) edit: Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
Daar ligt het niet aan, heb ik namelijk al geprobeerd. Citaat:
|
![]() |
|
En anders kan ze nog altijd de nieuwste Connect's Installatie software downloaden.
||
![]() |
Citaat:
![]() Er valt dus niet veel aan te passen? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
klik op venstertje met licensieverhaaltje, duw dan om TAB om naar volgende opties te gaan en probeer dan met pijltje omhoog/pijltje omlaag te kijken of je toevallig op een "YES" ofzo kunt gaan staan (die je niet ziet) en misschien wordt "volgende" opeens wel zwart ipv grijs na wat rondrommelen.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Laptop --> tv ---> hdmi kabel All Out Of Love | 1 | 25-01-2009 11:14 | |
Software & Hardware |
Rpc juventus | 3 | 08-02-2004 12:32 | |
Software & Hardware |
Help! Mijn Computer Start Plotseling Opnieuw Op juventus | 6 | 08-02-2004 12:22 | |
Games |
fps drops dingokoning | 15 | 12-05-2003 15:58 | |
Software & Hardware |
[Crashen PC] Hardeschijf kapot? Boeing 747-400 | 18 | 28-09-2002 13:35 |