Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2006, 18:22
lill girl
lill girl is offline
Ik heb al gezocht maar ik vond alleen maar topics van een aantal jaar geleden dus dacht open een nieuwe.

We zijn dit jaar van plan naar blankebergen te gaan, ons oog was gevallen op camping Jamboree. Iemand die daar is geweest en mij er meer over kan vertellen hoe het je is bevallen enzo?

En met uitgaan word er veel op leeftijd gecontroleerd aangezien er nog 2 van onze groep 15 zijn?

Danku
Advertentie
Oud 19-01-2006, 23:05
Bram
Bram is offline
het is Blankenberge ...

En uitgaan wordt er niet op leeftijd gecontroleerd, vermits het vol loopt met 15jarigen. Veel marginaal volk in B'berge trouwens. Redelijk wat uitgaansmogelijkheden, maar echt veel marginaal (Antwerps) volk.
Laatste jaren vaak rellen ook (soms ook tussen Nl'ers en Belgen) en daardoor denk ik zelfs sluitingsuur ingevoerd van 04u en veel politie op straat.
De pancho villa en zanzibar zijn trouwens leuke feestcafes. ibiza is een discotheek, maar zoals al gezegd veel marginaal volk daar.
Oud 20-01-2006, 14:46
lill girl
lill girl is offline
oja klopt, blankenberge ik was nog aan het twijfelen.
Oud 07-02-2006, 22:04
Gadje
Gadje is offline
Camping is wel ok, ik hou niet van campings maar dit kon er mee door.
Ik vond het uitgaan verschrikkelijk, maar ik ben het type daar ook niet voor. Als je er wel van houdt is het ok.
De supermarkt is dichtbij en je kan naar de stad/strand lopen. Duurt 20 min ofzo. Ga niet naar het noordzee bad want ik vond het maar raar. Een binnen verwarmd zwembad met zeewater .
Verder is het wel een leuke camping, veel jongeren maar niet té veel.
Oud 09-02-2006, 21:55
TRXD
TRXD is offline
Jaren terug heb ik ook op die camping gestaan volgens mij. Er zijn daar 2 grote campings voor jeugd als ik me niet vergis. Was wel goed als je wat jonger bent. Het was niet zo flauw en we hebben er goed kunnen lachen. Maar comfort was er nauwelijks en eigenlijk was het best een teringzooi.
Oud 26-04-2006, 19:36
__
__ is offline
Citaat:
TRXD schreef op 09-02-2006 @ 22:55 :
Er zijn daar 2 grote campings voor jeugd als ik me niet vergis.
klopt, wij stonden op die camping naast jamboree. volgens mij was men over het algemeen tevredener over die waar ik op heb gestaan. maar ik weet niet meer hoe die heet.
Oud 06-05-2006, 20:31
TRXD
TRXD is offline
Dallas denk ik?
Advertentie

Regels voor berichten