Advertentie | |
|
![]() |
|
dankjewel voor reactie
![]() dat van die d's en b was me niet echt opgevallen, wel dat die letters samen mooi klonken... ![]() waarom zou het "ze wezen veel" zijn? nee het is meer van, normaal zou je zeggen : "weten zij veel!" -->sarcastisch. maar ze weten nu wel veel, ik denk dus dat ze weten dat ik ze naakt zie zeg maar. daarom doen ze hun jassen beter dicht ![]() en van de laatste regels, ja twee accenten is wel beetje veel, dat dacht ik ook al toen ik het overlas ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar sowieso zijn die accentjes niet nodig. De lezer snapt heus wel dat het bijzonder is dat jíj je jas beter dicht doet in plaats van die mensen, en door dat niet nog eens te benadrukken werkt het alleen maar beter. Je moet niet proberen nog duidelijker te maken wat al duidelijk is, daarmee onderschat je je publiek en het staat gewoon irritant. Het werkt echt veel beter zonder accenten. Verder goed gedicht, zoals gezegd loopt het heel lekker. Mooi. Inhoudelijk sterk.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Naakt in bed? scholier28817 | 203 | 18-03-2011 23:54 | |
Lifestyle |
Wie slaapt er naakt??? mikeje | 2 | 17-02-2011 20:48 | |
Lifestyle |
Naakt Otis | 128 | 18-10-2006 11:09 | |
Seksualiteit |