![]() |
|
![]() |
Ik vraag me af wie van jullie deze goede band kent!
Het is een Finse band, die nog niet zo heel lang bestaat..Poets of the Fall is de naam dus, en ze hebben net hun nieuwe album "Carnival of Rust" uit. Maar buiten Finland zijn ze eigenlijk niet zo heel bekend. Maar ze hebben op hun vorige cd Signs of Life, wel een liedje uitgebracht, genaamd "Late Goodbye" wat gebruikt werd voor het spel "Max Payne", waardoor ze wat meer bekendheid in Europa kregen. Hun muziek is, als het ergens in geplaatst moet worden, "alternatieve rock", en hun lyrics zijn heel mooi! Op de albums, vooral het tweede, worden de rustige ballads en ruigere nummers afgewisseld, waardoor het niet heel eentonig is! Sorry het lijkt nu net of ik hun officiële promotor ben ofzo ![]() Hier kan je twee clips van ze zien: http://www.youtube.com/watch?v=YB1QkirsCpA is hun eerste single, hoewel dit zeker niet hun beste nummer is en http://www.youtube.com/watch?v=bAp3iaTl89c is hun nieuwste single en deze clip is echt heel mooi! ![]() Hm nogmaals: volgens mij kom ik nu wel als promotor over, en jullie hoeven het ook niet met mij eens te zijn dat dit een goede band is, maar ik wil gewoon dat de band wat bekender wordt!! Dus ik zou het leuk vinden als je zegt wat je ervan vindt!! ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Oké een paar liedjes zou je als slijmliedjes op kunnen vatten met wat moeite, maar die zitten dus echt wel wat beter in elkaar dan bands als de backstreet boys om die maar weer te noemen! En ze hebben ook veel veel rockerigere liedjes met titels als "Gravity" "Locking Up The Sun" Nja je hoeft het niet leuk te vinden hoor, maar ik zou zeggen, luister het tenminste een keertje! ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Muziektopic #8 Verwijderd | 406 | 07-02-2013 09:46 | |
Muziek |
Top 10 UWhuwr | 36 | 22-10-2012 08:56 | |
De Kantine |
Zet je mp3-speler op shuffle: wat zijn de eerste 10 nummers? Verwijderd | 51 | 25-07-2012 22:36 | |
Muziek |
♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ Verwijderd | 500 | 15-05-2009 21:18 | |
De Kantine |
Gezien, gedaan, gedacht, geproefd Dark Phoenix | 93 | 09-09-2007 23:04 |