Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2006, 23:02
Frondish
Frondish is offline
Ik heb een Sony k750i, en als ik met mijn datakabel muziek op mijn telefoon wil zetten, dan doe ik dat precies zoals het hoort, en doe ik hardware veilig verwijderen, en dan kan ik de stekker er weer uittrekken, en dan staan er maar gewoon 7 nummers op inplaats van 52 (ik heb 256 MB). Ik wordt hier ZO ongelijk knetter kritisch gestoord van, ik zit al 2 uur muziek erop te zetten, en constant hetzelfde.

kan iemajnd mij helpen?

bedankt
Oud 09-02-2006, 09:51
M@rco
M@rco is offline
Topics over telefoons horen op Gadgets & Electronica.
Oud 13-02-2006, 19:46
Hydrogen
Hydrogen is offline
Bij mij ben je op het juiste adres. Dat is een bestandstoevoer probleem dat is verholpen bij een firmware update. Had ik ook en is opgelost door een firmware update.

Kijk eens op de site van Sony-Ericsson naar de update drivers + programma. Installeren en daarna kan zelfs een baby de was doen.

Klik hier!
Oud 14-02-2006, 23:22
Frondish
Frondish is offline
firmware update.. dat doe ik dus NOOIT MEER, dat heb ik een keer gedaan, en toen kon dat tyfus sony de update niet afronden om een of andere reden, en toen kreeg ik mijn telefoon niet meer aan door die gekken, en ja als je het laat doen dan ben je 35 euro kwijt.. ze zijn echt helemaal geschift geworden, het gaat echt niet goed meer daar in japan. laatste keer dat ik sony heb genomen, ben nu echt compleet genezen, alleen nog playstation.

bah..
Oud 15-02-2006, 10:34
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Een K750i heeft toch ook een memory-kaartje ? Of is die 256 mb intern?
Anders haal je bij de Lidl even een 7-in-1-kaartlezertje voor een paar piek en klaar ben je.
Oud 15-02-2006, 12:10
Igorrrai
Igorrrai is offline
Citaat:
Frondish schreef op 15-02-2006 @ 00:22 :
firmware update.. dat doe ik dus NOOIT MEER, dat heb ik een keer gedaan, en toen kon dat tyfus sony de update niet afronden om een of andere reden, en toen kreeg ik mijn telefoon niet meer aan door die gekken, en ja als je het laat doen dan ben je 35 euro kwijt.. ze zijn echt helemaal geschift geworden, het gaat echt niet goed meer daar in japan. laatste keer dat ik sony heb genomen, ben nu echt compleet genezen, alleen nog playstation.

bah..
Doe eens rustig aan man. Als je met je factuur naar een SE service center gaat dan doen ze het gratis. (Als de telefoon niet ouder dan ene jaar is)
Oud 15-02-2006, 16:08
M@rco
M@rco is offline
Bovendien is de kans dat die firmware-update misgaat ontzettend klein, en dan nog is er een soort recovery mode waarmee je hem gewoon weer aan de praat kunt krijgen. Ach ja...
Oud 28-04-2006, 21:46
caspotje
caspotje is offline
zoals een tweeling zij, je moet gwoon zo'n 7 in 1 card reader kopen, hebben wij ook thuis spr handig
Met citaat reageren
Oud 30-04-2006, 11:06
Hydrogen
Hydrogen is offline
Maar dan is het probleem nog steeds niet opgelost. Het is zoiezo verstandig om je telefoon continu te updaten.
Reageren

Regels voor berichten