Advertentie | |
|
![]() |
|
hmm ik vind het wel een beetje overdreven ja.. maar als ik het zo hoor denk ik dat het in de praktijk wel mee zal vallen.. hoevaak gebeurt het nu dat ze het huiswerk controleren, en als je je boeken vergeet is ook gewoon dom.
als ik jou was zou ik gewoon niet naar dat strafuur toegaan, uiteindelijk kunnen ze je toch niks maken.
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
wat betreft HBO klopt,
ookal maak je het hele jaar helemaal niets en haal je voor de tentamens voldoendes.Dan ben je nog ns goed bezig ook,volgens de docenten ![]() Maarja, helaas heb je het er maar mee te doen zolang je nog op de HAVO zit. Ze behandelen je er als een kleuter,ik weet het.
||
Citaat:
![]()
|
Mijn zusje zit in 2 gumnasium, daar geldt ook als je een belabberde werkhouding hebt dat je een gele kaart ontvangt; docenten schrijven daarop als je je boek bent vergeten, huiswerk onaf hebt e.d. Alles wordt een week opgespaard en voor elk ding (boeken vergeten)moet je een uur nablijven op vrijdag.
Ik vind het maar overdreven.. Ze kunnen beter hen energie proberen te steken in het motiveren van leerlingen dan het genadeloos straffen.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
op ''mijn'' 2 hogescholen tot nu toe telkens is er geweets; -verplicht(klein deel) -vrijwillig(grootste deel) -80% aanwezig(kleinste deel) maar in het algemeen , wordt er nergens gezeur over werk dat niet gemaakt is. Hooguit door medestudenten waarmee je in groepsverband werkt.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Vrijheid op school. jonas20 | 18 | 25-04-2010 13:33 | |
Algemene schoolzaken |
Te-laat-op-school regeling marrrkje | 54 | 17-12-2006 14:56 | |
Werk, Geld & Recht |
Staken op school:) aaronmirck | 51 | 01-04-2005 12:18 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Betoog Alternatieve straffen... diamonde | 1 | 06-03-2003 13:54 | |
Algemene schoolzaken |
Wordt er bij jullie op school vaak straf gegeven? Cooljz | 16 | 28-04-2002 17:32 |