Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dus helemaal op afstand, tja, dat gaat bij voorbaat niet lekker werken. Jammer, maar niet minder waar.
|
Je topictitel gaat over een heel ander probleem dan je hier aandraagt.
Houd een liefde van utrecht tot amersfoort stand? Dat weet je natuurlijk niet ![]() Maar in je topic gaat het hier helemaal niet over, maar gewoon over het feit dat hij te weinig aandacht aan je besteedt. Is hij sowieso ook wel verliefd op jou? Want daar zeg je niets over, en uit wat je zegt blijkt het ook niet echt. Ik denk dat dat meer het probleem is dan de zgn "afstand".
|
![]() |
Wat is dat nou helemaal voor afstand, amersfoort utrecht?!! Mijn vriend woont in Nijverdal en ik in Utrecht, en moet dus elke keer 1,5 uur reizen. En dat doen we al een dik jaar. Een relatie hangt niet af van de afstand, maar het gaat er gewoon om hoeveel je van iemand houdt. Muts.
|
Ik denk, juist als je een relatie op lange afstand hebt, dat je veel contact met elkaar moet hebben. En niet zoals je (ex)vriend, wekenlang nix van zich moet laten horen. Is hij dan wel verliefd? zal ik me dan gaan afvragen. Heeft hij het er wel voor over?
En okey, het is moeilijk een relatie op lange afstand, ik heb er nu ook een, maar ik denk niet dat het lang stand houdt. Ik ga volgend jaar ook naar de 2e fase, dus nog minder tijd om elkaar te zien. En het liefst wil ik mn vriend zien wanneer ik wil en dat gaat nu dus niet... Nu is het gelukkig vakantie en kunnen we elkaar vrij regelmatig zien, maar dat is dadelijk ook over. Maar ik denk dat als je allebei echt superverliefd bent, het ervoor over hebt lang te reizen, ervoor over hebben elkaar niet vaak te kunnen zien maar er wel zeker van bent dat je bij elkaar wilt blijven er gewoon voor moet gaan. Maaruh, eerlijk gezegd vind ik niet dat je (ex)vriend dat nu doet... |
![]() |
|
De afstand is normaal geen probleem, maar als je 14 bent is dat toch een beetje een ander verhaal denk ik.
Je hebt hele andere ideeen dan iemand die een paar jaar ouder is, en je doet meestal ook hele andere dingen in je relatie. En dan kan 15 mins met de trein (in totaal dus ws zo'n half uur reizen) wel een probleem zijn. Maar het valt natuurlijk altijd te proberen he ![]() Ik zou het wel ff met hem hebben over dat stil zijn enzo, dat lijkt me nlk niet echt een goede basis voor een relatie.. Praat er met hem over, en kijk dan hoe het verder gaat.. Succes ermee
||
Citaat:
Je zit idd maar 15 minuten in de trein *lol*, en de trein naar Amersfoort gaat om de tien minuten vanaf Utrecht CS. Of het nu een intercity is of een stoptrein ![]() Nou, als die relatie niet stand houd vanwege de afstand dan is het toch wel erg triest, of heeft een van jullie een openbaar-vervoer-fobie? Btw, een afstand van Maastricht-Groningen ofzo, ja dat is wel logisch maar Utrecht-Amersfoort? Hallooo... |
![]() |
|
![]() |
Mn vriend en ik hebben besloten, om het maar effe zo te zeggen dat we alles rustig aan gaan doen. Hij wordt 8 aug. 16 en ik 3 juli 15......nie dat dat wat uitmaakt, maar ok. We gaan nu gewoon effe als vrienden om.....we kijken hoe alles gaat lopen. Als je immers voor elkaar bestemd bent, kom je heus wel weer bij elkaar!!
![]() ![]() toch bedankt allemaal voor jullie meningen!! Liefs -XXX- Jessica
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Omdat er nu niet echt meer wat is om op te reageren en omdat er hiervóór ook al niet veel van je berichtje gesnapt werd (het ging ook niet echt over Utrecht-Amersfoort etc..) sluit ik deze topic. Als je het er niet mee eens bent kun je me mailen. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|