Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2002, 18:37
Jessica K.
Jessica K. is offline
Help!!
Ik heb een jongen leren kennen in de meivakantie, 't is ook een neef van een vriendin van mij. Hij si heel leuk en ik ben ook verliefd op 'm, maar er is 1 ding. We hebben pas geleden een ruzie gehad dat ik boos op 'm was. Hij liet nie dagen lang niks van zich horen........nee weken lang nie!!!! Ik hem steeds gesmst en gemailt enzo. Hij had 't druk met school enzo. Ik vroeg ook of hij die zat. nog wou komen naar mij..........maar helemaal geen bericht en geen belletje! En ik vertikte 't om hem te bellen!!!
In die tijd dat hij dus niks liet horen heb ik nagedacht. Ik voelde me helemaal nie happy in die tijd. Wat als dit nou veel vaker gebeurd. Heb ik dus ech totaal geen zin in!! We zullen elkaar alleen in de vakanties zien. Als hij het volgend jaar weer zo druk zal krijgen en ik ook, want ik ga de tweede fase in. Dan zien we elkaar helemaal weinig.

please reageer hier effekies op, een mening op reactie op m'n verhaal, of iets wat je zelf ook hebt mee gemaakt. Ik voel me erg ongelukkig.
We hebben nu ook al effe afgesproken dat we alles effe rustig aan doen........gewoon effe als vrienden.

please reageer effekies.......THX!!

Liefs -XXX- JEssica
Oud 25-06-2002, 19:12
little lady
little lady is offline
Hm vind het wel raar dat hij niks van zich laat horen, zeg maar..
Is dat luiheid, of koppigheid?

Het is sowieso handig om daar met hem over te praten, over dat jij je zo kut voelt, daaronder,omdat je volgend jaar ook weinig tyijd hebt, en het dan wel de bedoeling is,dat dat goed gaat
tussen jullie tweetjes..

nouwja, ik hoop dat ik het een beetje begrepen heb, zeg maaer..

succes ermmee..
Oud 25-06-2002, 19:50
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
tja.. k snap niet waarom je hem alleen in de vakantie kunt zien. in het weekend kan toch ook? zo belastend is de tweede fase nou ook weer niet hoor...

t is wel een eikel trouwens, praat eens met hem. misschien is hij het niet eens waard!!
Oud 25-06-2002, 20:00
Chameleon
Chameleon is offline
waar in je verhaal praat je nu over de afstand utrecht-amersfoort?
Oud 25-06-2002, 20:03
Dark Angel
Dark Angel is offline
Jezus, Utrecht-Amersfoort is wat, 15 minuten met de trein? Als je relatie zelfs DAT niet aankan...
Oud 25-06-2002, 20:12
Verwijderd
Klinkt alsof jij gekker op hém bent, dan andersom.......
En die afstand is denk ik het probleem niet, ookal zou hij je buurjongen zijn, dan nog moet hij jou ook leuk vinden.

Ik zou maar eens met hem gaan praten, want het is natuurlijk niet zo handig als jij eronder lijdt terwijl hij ondertussen lol aan het maken is daarzo...
Oud 25-06-2002, 22:27
Verwijderd
Ten eerste: De afstand: Utrecht - Amersfoort is inderdaad maar een kwartier met de trein en daar kun je echt niet over zeuren. Als je relatie dat al niet aankan is er sowieso iets niet goed. Ik woon in Deventer en mijn vriend in Rotterdam en -ook al is het moeilijk- het is uit te houden. Waarom zouden jullie elkaar alleen maar in de vakanties zien? Ik snap dit niet
Je kunt elkaar toch ook in het weekend zien, en bij jullie is het maar een kwartier, dus je zou elkaar ook nog na schooltijd kunnen zien.

Als zo'n afstandje jullie al tegenhoudt, dan kan je er beter niet aan beginnen.

En waarom ie niet belt enzow.. Ja dat weet ik niet. Meel/sms/bel hem gewoon, wees niet te koppig, en vraag om een verklaring.. Makkelijk als dat.

Dat je een probleem maakt van het feit dat ie je niet belt, daar kan ik inkomen, ook al is een oplossing snel gevonden, maar dat je zeikt over die "afstand"..

Ow en ps: het is ook echt niet duur

Laatst gewijzigd op 25-06-2002 om 22:29.
Oud 25-06-2002, 22:48
Verwijderd
Amersfoort - Utrecht

Meid, doe normaal...da's tien minuten, de intercity komt daar niet eens op volle snelheid...
Oud 25-06-2002, 23:35
moenbase
moenbase is offline
juh, maar zij is 14, waarschijnlijk mag ze ook minder van paps en mams?
Oud 26-06-2002, 06:05
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
moenbase schreef:
juh, maar zij is 14, waarschijnlijk mag ze ook minder van paps en mams?
Dat wilde ik net gaan replyen... ze is pas 14, ten eerste is een relatie al (te)veel voor iemand van 14, laat staan op afstand... Het lijkt me nu al vreselijk, maar volgens mij zou ik het dan echt niet kunnen...
Oud 26-06-2002, 08:46
mieltje
mieltje is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:
Jezus, Utrecht-Amersfoort is wat, 15 minuten met de trein? Als je relatie zelfs DAT niet aankan...
inderdaad heb het ook gehad, precies de zelfde afstand, en het heeft 8 maanden geduurt, to dat het om andere redenen nie meer ging
Oud 26-06-2002, 09:07
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Gothic schreef:

Dat wilde ik net gaan replyen... ze is pas 14, ten eerste is een relatie al (te)veel voor iemand van 14, laat staan op afstand... Het lijkt me nu al vreselijk, maar volgens mij zou ik het dan echt niet kunnen...
Als je 14 bent ben je waarschijnlijk ook alleen maar verliefd en kijk je niet zo tegen een relatie aan dan als je wat ouder (16) bent.
Dus helemaal op afstand, tja, dat gaat bij voorbaat niet lekker werken. Jammer, maar niet minder waar.
Oud 26-06-2002, 09:17
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef:
Als je 14 bent ben je waarschijnlijk ook alleen maar verliefd en kijk je niet zo tegen een relatie aan dan als je wat ouder (16) bent.
Mjah, heel anders denk ik.
Oud 26-06-2002, 10:38
stout!
stout! is offline
Je topictitel gaat over een heel ander probleem dan je hier aandraagt.
Houd een liefde van utrecht tot amersfoort stand? Dat weet je natuurlijk niet maar aan de afstand hoeft het niet te liggen. Ik woon zelf in Amersfoort, en naar Utrecht...das echt niets. Het zou voor mij geen probleem zijn als m'n vriend in Utrecht zou wonen. Geen reden iig om hem alleen in de vakanties te zien.
Maar in je topic gaat het hier helemaal niet over, maar gewoon over het feit dat hij te weinig aandacht aan je besteedt. Is hij sowieso ook wel verliefd op jou? Want daar zeg je niets over, en uit wat je zegt blijkt het ook niet echt. Ik denk dat dat meer het probleem is dan de zgn "afstand".
Oud 26-06-2002, 12:28
Didowoman
Didowoman is offline
Wat is dat nou helemaal voor afstand, amersfoort utrecht?!! Mijn vriend woont in Nijverdal en ik in Utrecht, en moet dus elke keer 1,5 uur reizen. En dat doen we al een dik jaar. Een relatie hangt niet af van de afstand, maar het gaat er gewoon om hoeveel je van iemand houdt. Muts.
Oud 26-06-2002, 12:31
M*girl
M*girl is offline
Ik denk, juist als je een relatie op lange afstand hebt, dat je veel contact met elkaar moet hebben. En niet zoals je (ex)vriend, wekenlang nix van zich moet laten horen. Is hij dan wel verliefd? zal ik me dan gaan afvragen. Heeft hij het er wel voor over?
En okey, het is moeilijk een relatie op lange afstand, ik heb er nu ook een, maar ik denk niet dat het lang stand houdt. Ik ga volgend jaar ook naar de 2e fase, dus nog minder tijd om elkaar te zien. En het liefst wil ik mn vriend zien wanneer ik wil en dat gaat nu dus niet... Nu is het gelukkig vakantie en kunnen we elkaar vrij regelmatig zien, maar dat is dadelijk ook over.
Maar ik denk dat als je allebei echt superverliefd bent, het ervoor over hebt lang te reizen, ervoor over hebben elkaar niet vaak te kunnen zien maar er wel zeker van bent dat je bij elkaar wilt blijven er gewoon voor moet gaan.
Maaruh, eerlijk gezegd vind ik niet dat je (ex)vriend dat nu doet...
Oud 26-06-2002, 13:47
Lady_Blue
Lady_Blue is offline
De afstand is normaal geen probleem, maar als je 14 bent is dat toch een beetje een ander verhaal denk ik.
Je hebt hele andere ideeen dan iemand die een paar jaar ouder is, en je doet meestal ook hele andere dingen in je relatie. En dan kan 15 mins met de trein (in totaal dus ws zo'n half uur reizen) wel een probleem zijn.
Maar het valt natuurlijk altijd te proberen he

Ik zou het wel ff met hem hebben over dat stil zijn enzo, dat lijkt me nlk niet echt een goede basis voor een relatie..
Praat er met hem over, en kijk dan hoe het verder gaat..

Succes ermee
Oud 26-06-2002, 14:49
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:
HUUHAA die is leuk, ik reis elke dag die route van huis naar school. (nog wel verder ook eigenlijk want vanuit Utrecht moet ik nog met de bus naar huis)

Je zit idd maar 15 minuten in de trein *lol*, en de trein naar Amersfoort gaat om de tien minuten vanaf Utrecht CS. Of het nu een intercity is of een stoptrein
Nou, als die relatie niet stand houd vanwege de afstand dan is het toch wel erg triest, of heeft een van jullie een openbaar-vervoer-fobie?

Btw, een afstand van Maastricht-Groningen ofzo, ja dat is wel logisch maar Utrecht-Amersfoort? Hallooo...
Oud 26-06-2002, 15:06
Boogie
Boogie is offline
als Utrecht-Amersfoort al niet kan

maar als je jezelf er niet gelukkig bij voelt moet je er mee stoppen he
Oud 26-06-2002, 16:22
Jessica K.
Jessica K. is offline
Mn vriend en ik hebben besloten, om het maar effe zo te zeggen dat we alles rustig aan gaan doen. Hij wordt 8 aug. 16 en ik 3 juli 15......nie dat dat wat uitmaakt, maar ok. We gaan nu gewoon effe als vrienden om.....we kijken hoe alles gaat lopen. Als je immers voor elkaar bestemd bent, kom je heus wel weer bij elkaar!!

toch bedankt allemaal voor jullie meningen!! Liefs -XXX- Jessica
Oud 26-06-2002, 16:23
little lady
little lady is offline
Eigenlijk snap ik niet veel meer van deze topic.
Oud 26-06-2002, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Jessica K. schreef:
Mn vriend en ik hebben besloten, om het maar effe zo te zeggen dat we alles rustig aan gaan doen. Hij wordt 8 aug. 16 en ik 3 juli 15......nie dat dat wat uitmaakt, maar ok. We gaan nu gewoon effe als vrienden om.....we kijken hoe alles gaat lopen. Als je immers voor elkaar bestemd bent, kom je heus wel weer bij elkaar!!

toch bedankt allemaal voor jullie meningen!! Liefs -XXX- Jessica
klinkt als een verstandige & goeie beslissing
Omdat er nu niet echt meer wat is om op te reageren en omdat er hiervóór ook al niet veel van je berichtje gesnapt werd (het ging ook niet echt over Utrecht-Amersfoort etc..) sluit ik deze topic.
Als je het er niet mee eens bent kun je me mailen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten