Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-04-2006, 23:12
Verwijderd
Ik heb een probleem en ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet. Ik heb het meerdere vriendinnen verteld maar ik heb nog van niemand gehoord dat die hier ook last van heeft.
Ik kom namelijk niet klaar als iemand anders mij bevredigt, op welke manier dan ook. Ik heb een aantal contacten gehad, dus ik denk niet dat het totaal aan de ander ligt (geen relatie, hoewel mijn laatste vriend mijn eerste contact was). Als hij mij oraal bevredigt voel ik niet veel, en als hij in mij komt voel ik helemaal niks. Het resultaat van vingeren wisselt maar daar geniet ik ook niet echt van. Maar.. ik kan wel makkelijk en snel klaarkomen als ik het zelf doe. Ik heb wel eens geprobeerd hem te leiden maar dat is moeilijk. Over het feit dat ik niet klaarkom bij sex, ben ik niet het meest bezorgd, maar wel over het feit dat ik totaal niets voel bij de meeste handelingen. Iemand ervaring?
Met citaat reageren
Oud 30-04-2006, 23:16
Verwijderd
Ik vermoed dat ze gewoon niet goed genoeg waren Kijk, je traint jezelf er natuurlijk wel op om op een bepaalde manier klaar te komen, dus het kan zijn dat het in het begin idd moeilijk is met iemand. Maar als je het zelf kunt, kan iemand anders het ook - als hij maar lang genoeg oefent.

Je voelt niets bij hun, maar wel als je het zelf doet? Wederom, dan doen ze het denk ik niet goed, of jij ontspant je (nog) niet genoeg om er van te kunnen genieten. Gewoon ook langer proberen, dus, zelf aangeven wat er anders kan, voordoen of helpen, dat soort dingen. En er niet op focussen, want dan is het sowieso niet lekker...
Met citaat reageren
Oud 01-05-2006, 23:12
Zebra
Zebra is offline
Ik heb er toevallig gisteren een documentaire over zitten kijken, en het schijnt wel vaker voor te komen dat meisjes/vrouwen (redelijk) gevoelloos zijn bij de vagina. Al hadden de klachten die gisteren voorbij kwamen een duidelijk oorzaak (verwijdering van de eierstokken of baarmoeder, huidziekte e.d.)

Misschien is het verstandig om het er eens met je huisarts over te hebben, of met een gyneacoloog, want die kunnen je vast doorverwijzen mocht dat nodig zijn en je verder helpen met hun eigen ervaringen. Veel succes in iedergeval, al zou ik me niet al teveel zorgen maken.
Oud 02-05-2006, 08:33
Roos
Roos is offline
Mwa, het lijkt me niet dat hier 1 of andere ziekte aan ten grondslag ligt, aangezien ze zelf wel gewoon kan klaarkomen als ze masturbeert.
Oud 02-05-2006, 08:42
Zebra
Zebra is offline
Nee, maar het is toch wel enigzins vreemd wanneer je helemaal niets voelt wanneer hij in je komt hea?
Oud 02-05-2006, 09:19
Roos
Roos is offline
Hmm, ja, dat is idd wel vreemd, tenzij hij erg klein is geschapen
Oud 02-05-2006, 11:22
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Roos schreef op 02-05-2006 @ 10:19 :
Hmm, ja, dat is idd wel vreemd, tenzij hij erg klein is geschapen
Dat is best mogelijk. Maar dan nog voel je toch wel 'iets'.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 11:25
MB
MB is offline
Misschien dat je een te hoge drempel hebt om je te laten gaan bij die jongens? Want dat heb je natuurlijk niet als je alleen bent... Of misschien schaam je je onbewust heel erg ofzo?

Regels voor berichten