Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je kan er best wel wat mee, het is een algemeen universitaire opleiding en er zijn ook heel veel keuzevakken, maar ik weet het verder niet precies, ik doe dit omdat ik het leuk vind.
||
Citaat:
Ik heb geen idee of er veel werkgelegenheid is op het gebied van Arabisch, op de introductiedag zeiden ze van wel (AIVD heeft ook een tekort aan arabisten schijnt) maar ja ze proberen natuurlijk een positief beeld te schetsen... Een voordeel is dat er maar weinig mensen zijn die Arabisch studeren dus het aanbod is klein. Maar over het algemeen heb ik geen idee ![]() Ik heb voor Arabisch aan de UU gekozen omdat je dan ook Turks en Perzisch kan volgen, (Perzisch vanaf volgend jaar niet meer) en omdat de UU van alle universiteiten het dichtst bij mijn woonplaats ligt, dat was eigenlijk de hoofreden. @ Vogelvrij: ik ben wel benieuwd eigenlijk wel vak je bij Arabisch hebt gevolgd ![]()
||
Citaat:
Ik heb sowieso het gevoel dat als je een taal gaat studeren dat je dan beter naar Leiden kan gaan..daar is het aanbod ook zo veel groter dan in Utrecht.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik studeer ook een taal, of eigenlijk 2, Grieks en Latijn, in Groningen dus. Maar bij ons wordt veel meer aan de talen besteed dan aan de cultuur en dat vind ik juist jammer. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|