Advertentie | |
|
![]() |
|
Het bezit van cannabis voor eigen gebruik of van een hoeveelheid waarvan men mag veronderstellen dat ze niet bestemd is voor de verkoop, wordt niet langer vervolgd.
Uitzondering: - minderjarigen; - aanwijzingen van problematisch gebruik; maatschappelijke overlast (bv. gebruik in aanwezigheid van minderjarigen en in situaties van openbare overlast zoals omschreven in de gemeentewet). Prioriteit naar risicosituaties (o.a. cannabisgebruik in het verkeer, dealen in de buurt van scholen en concentraties van jongeren…) Het invoeren, vervaardigen, vervoeren, bezitten van een hoeveelheid drugs die de kwalificatie "bezit voor eigen gebruik" te boven gaat of wanneer deze drugsmisdrijven gepleegd worden in het kader van de in de drugwet voorziene verzwarende omstandigheden (vb. aanwezigheid minderjarigen) blijft strafbaar. Harddrugs blijven verboden, maar daarover ging de vraag niet . Maar mag ik er op wijze dat de treinen die uit Nederland komen nogal regelmatig gecontroleerd worden op drugs, met de zo genaamde, drugshonden.
||
Citaat:
![]() Dit is trouwens offtopic ![]()
|
ow jezus heej wat doen we met zijn alleen weer lullig.. ik stel gewoon een vraag daar is het forum tog voor? wat zijn jullie allemaal stoer hoor emt jullie 18jarige leeftijd mij ff af te zeiken.. als ik wil blowen mag ik dat zelf weten..
en het is niet zow dat ik niet zonder kan op vakantie ofzow... jullie kennen mij helemaal niet dus jullie hoeven me oowk helemaal niet de beoordelen of veroordelen.. en neej me naam komt niet van anouk! ik vind het echt gewoon kinder8tig hoe de meeste van jullie reageren.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
ey,
waarom loopt iedereen nou weer te zeiken over haar leeftijd??? is toch niet jullie probleem dat zij wil blowen laat der lekker!!! maar nu ff over je vraag ik zou het gewoon meenemen want volgens mij controleren ze niet bij de grens ofwel en als je wil blowen gewoon ergens gaan zitten waar niemand komt!!! ![]() ![]() en anders blow je een poosje niet ken toch ook w8 je tot je weer thuis bent Dikke zoen lil_gangstah_girl |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wanneer stoppen met tanken? kalinho | 356 | 17-06-2008 18:06 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Domme Belgen!!!! Politiker | 156 | 22-02-2007 09:22 | |
Beleidszaken |
Samenvoeging Onzin en De Kantine Ieke | 500 | 23-03-2006 21:35 | |