Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
of je tekent dat contract en dan vraag je, afhankelijk van de opzegtermijn, dat je in september parttime wil komen werken. kan zijn dat dat kan, of je bent je werk kwijt en die mensen niet echt blij. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
IK VRAAG OM WAT MIJN RECHTEN ZIJN EN WAT IK KAN DOEN ... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Dus je kan niks doen. Doei en vaarwel. Ik zou iemand als jou niet eens aannemen maar jah om dat soort dingen vraag je niet dus ik WOEF WOEF ben al weg
||
![]() |
Citaat:
Je tekent een full-time contract, normaal gesproken met een opzegtermijn van 1 maand. Eind juli moet je met je baas gaan praten over het omzetten van je full-time contract naar part-time. Je werkgever mag/kan dit weigeren. Op dat moment heb je maar 1 optie dat is full-time blijven werken of je contract beeindigen. Doe je dit niet dan pleeg je contract breuk en kan je werkgever jurisische stappen nemen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
contract uren betaald krijgen, maar minder werken Lotte^^ | 7 | 03-10-2010 11:32 | |
Werk, Geld & Recht |
5 uur contract en 36 uur werken armandke | 8 | 17-03-2010 01:03 | |
Werk, Geld & Recht |
Albert Heijn & Contract - mag dit? Geert-3 | 13 | 16-01-2010 14:55 | |
Werk, Geld & Recht |
Het grote Albert Heijn Topic (Deel2) ikbenschipper1 | 500 | 16-01-2007 13:24 | |
Werk, Geld & Recht |
Mijn werkgever houdt zich niet aan mijn contract! thabomb1986 | 32 | 21-07-2005 13:22 | |
Werk, Geld & Recht |
vakenvullen strawberry | 11 | 17-07-2003 11:59 |