Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ooit was het er veel fijner ja. Dat forum, of ten minste een verre voorganger ervan, was ooit de reden dat ik hier lid ben geworden. Maar ik kom er al heel lang bijna niet meer ![]() Volgens mij is veel van de discussie over dingen die zowel wetenschappelijk/filosofisch als actueel zijn verhuisd naar N&A. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() mystiek kan je eventueel nog kwijt onder religie denk ik, terwijl wetenschapsonderwerpen die niet actueel (N&A) zijn of niet specifiek op school gevraagt worden ( subfora exacte vakken&maatschappelijke vakken) verder nergens meer terecht kunnen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Er zijn heel veel dingen waarin ik wel geinteresseerd ben en waar ik wel over zou willen filosoferen, maar niet als ik daar eerst een boekwerk voor moet doorwerken... ![]() Als mensen nou een samenvatting geven ofzo?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In de wetenschap kan er qua informatie wel wat meer gereduceerd worden, maar ook daar zijn er gewoon vele onderwerpen die niet kort te behandelen zijn. En daar kan niemand eigenlijk wat aan doen. Je zou, afhangend van wie de tekst schrijft en hoe, kunnen proberen wat kernzinnetjes eruit te zoeken om te kijken wat hij precies probeert te zeggen. En als dat je dan genoeg interesseert zal je toch de rest moeten gaan lezen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dat sommige mensen een beetje bot reageren, tja, ik zou je toch graag aanmoedigen om te komen posten. Vaak helpt het wel als je er zelf bij meld wanneer je over een onderwerp niet al teveel weet. En sowieso zal je toch moeten leren je standpunten te verdedigen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Tiswah topic op Wetenschap & Filosofie Relief | 8 | 05-07-2006 09:35 | |
Beleidszaken |
Beleidswijzigingen Wetenschap & Technologie Enlightenment | 22 | 01-11-2004 15:37 |