hoi hoi,
kheb een beetje een dilemma met een jongen.
ik heb een tijdje geleden een paar jongens leren kennen waar ik nu heel goed mee omga. één van die jongens, laurens, zie ik wel heel erg zitten. en ik heb ook al een aantal keer met hem gezoend.
er zat wel langzaam een relatie in te komen, tot ik ineens een sms kreeg met dat ie eerst zich zelf beter wilde leren kennen, en dat ie dat alleen moest doen.
okee, prima, als hij dat wil, heb ik daar vrede mee.
tot hij een week daarna weer veel toenadering zocht. maar ik ben ook niet zo'n held op liefdesgebied en keek het een beetje aan. wel heb ik weer een aantal keer met hem gezoend enzo, en ik blijf hem eigenlijk ook nog leuk vinden.
nu zijn er 2 dingen, ten eerste is zijn moeder ongeneeslijk ziek, werkt niet meer en ze kunnen dus niet meer rondkomen *ze wonen met z'n tweeën* . hij is bang dat als ie wat met mij begint, en zijn moeder wordt echt heel ziek, hij dat gaat afreageren op mij, of minder tijd voor me heeft. maar ik heb hem al duidelijk gemaakt dat dat voor mij niks uitmaakt, en ik altijd voor hem klaar sta, no matter what.
het tweede probleem heb ik van een vriendin gehoord, en weet niet of het waar is, maar dat gaat erom dat hij denkt dat ik niet genoeg moeite voor hem doe. voor mij is het heel moeilijk, aangezien ik nogsteeds geen duidelijkheid heb of hij nou wel wat wil of niet, en ik denk dat ik daardoor ook onduidelijk over kom. ik vind het moeilijk om uit te leggen, maar als ik hem zie, weet ik niet of ik hem 1 kus op zn mond moet geven, of gewoon 3 zoals ik bij de andere jongens doe. dus geef ik er altijd maar gewoon 3.
vrijdagavond zijn we gaan stappen met zn allen, en in de auto zat hij naast me, dus ik stiekem mijn hand op zn been gelegd, maar hij reageerde nergens op. in de discotheek probeerde ik hem te zoenen, maar toen draaide hij zijn hoofd weg.
ik snapte dr niks van, dus vroeg aan n vriendin van me die met m stond te praten wat ie nou wilde. en toen zei ze dat ie mij dus probeert te negeren om te kijken wat ik doe.
okee.. heel verhaal, maar moet ik nou doorblijven gaan met flirten e.d. of moet ik het maar afkappen?
tnx alvast
xxx