Hey iedereen, ik zit met een probleem.
ruim een jaar, anderhalf jaar geleden ben ik begonnen met sporten. Simpelweg om gewicht te lozen, want ik was véél te dik (97 kilo) op m'n 15/16é. Alles goed en wel, ging er keihard voor. Maar mij werd aangeraden om alleen Cardio te gaan doen. Begrijpelijk natuurlijk voor een jongen van die leeftijd.
Nu ben ik dus in een maand of 3, 4. Ongeveer 22 kilo kwijtgeraakt. Niet alleen door sporten maar de combo met goed eten, etc, zorgde er voor dat alles er af vloog. Nu zit ik echter wel met een probleem;
Toen ik eenmaal dat bereikt had, zat ik met overtollig huid, en een hangende buik. Niet meer door overgewicht of noem maar op, maar omdat ik gewoon geen spieren had in m'n boven lichaam die dat supporten. Best klote, want 't ziet er niet uit

Ik kan me ergere dingen voor stellen, en onder een shirtje zie je 't bijna niet. Maar toch.
Toen ben ik dus een paar weken geleden weer begonnen bij dezelfde sportschool ('t is de enige bij ons in die buurt die niet verwacht dat je een jaar vooruit betaald.) Maar laten we 't zo zeggen. Na die 3 weken wist ik weer precies waarom ik er weg was.
De hele sfeer, het hele gedoe er om heen. Het trok me gewoon niet meer. Ik had het daar wel gezien.
Nu vraag ik dus aan jullie;
Wat kunnen jullie me aan raden, voor iemand die de sportschool totaal niks meer vind. Om als sport / Activiteit (of wat dan ook, al is het nordic walking..:x ) te gaan doen voor het hele lichaam (en dan toch echt vooral Buik, borst en rug spieren).
Tijd heb ik ook niet ál te veel, maar laat dat er maar even buiten